  • 1. Data: 2011-09-07 18:04:49
    Temat: mały domek
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Witam,
    mam działeczke i chciałbym na niej postawić jakiś
    mały domek(coś ala letniskowy) by się w lato tam przespać,
    jaki można wybudować domek bez zezwoleń?
    tak jak to mają np na ogródkach działkowych?
    dzięki
    Mirek

  • 2. Data: 2011-09-07 18:18:16
    Temat: Re: mały domek
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mirosław napisał:
    > jaki można wybudować domek bez zezwoleń?

    Oficjalnie budynek gospodarczy po zewnętrznym obrysie do 25 m2 i do 4,5
    m wysokości.
    Na mieszkalny potrzebujesz zawsze pozwolenie na budowę. Gospodarczy
    budujesz na zgłoszenie.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-09-07 18:19:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 20:04, Mirosław pisze:
> [...]
    > mały domek(coś ala letniskowy) by się w lato tam przespać,
    > jaki można wybudować domek bez zezwoleń?
    > tak jak to mają np na ogródkach działkowych?

    Dostałeś już odpowiedź. Trollujesz, czy nie umiesz jej odczytać?

  • 4. Data: 2011-09-08 08:18:51
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > Oficjalnie budynek gospodarczy po zewnętrznym obrysie do 25 m2 i do 4,5 m
    > wysokości.
    ktoś to sprawdza? działka na zadupiu,
    zgłosił bym niby gospodarczy, a w lato w sumie mógłbym
    tam nocować,

  • 5. Data: 2011-09-08 08:22:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 10:18, Mirosław pisze:

    > ktoś to sprawdza? działka na zadupiu,

    Ktoś doniesie (z zawiści, z zemsty lub z nudów) i skontrolują.

    > zgłosił bym niby gospodarczy, a w lato w sumie mógłbym
    > tam nocować,

    Lepiej zrób jak radziłem gdzie indziej - zaparkuj "przyczepą" kempingową.

    Są takie 3x10m, w pełni wyposażone, i to jest większe niż budynek
    gospodarczy "na zgłoszenie".

  • 6. Data: 2011-09-08 12:55:45
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mirosław napisał:

    > ktoś to sprawdza? działka na zadupiu,
    > zgłosił bym niby gospodarczy, a w lato w sumie mógłbym
    > tam nocować,

    Jeżeli tylko o nocowanie w jakimś tam okresie chodzi, to większość ludzi
    taką praktykę stosuje...

    Ludzie nawet całymi latami mieszkają w nieodebranych budynkach..., ale
    zawsze jest jakiś cień ryzyka, że ktoś doniesie do nadzoru i wtedy
    kontrola, sprawdzanie papierów i cała przyjemność...

    A... na miejskich ogródkach działkowych to myślisz że jak to funkcjonuje :-)

    Przecież typowa altana jest właśnie w świetle prawa budowlanego,
    budynkiem gospodarczym, a zdarzają się przypadki, że ktoś tam
    przemieszkuje - czasem nawet całorocznie.

    pozdr
    Robert G.