  • 31. Data: 2011-09-10 20:08:06
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4evej$fjb$1@news.onet.pl...

    > Oregon tak. Bardzo dobre łańcuchy i prowadnice.

    No wlasnie.

    > Pewnie nie konieczny ale działa super. Tyle, że pewnie nadaje się tylko do
    > małych pilarek.

    Tak to chyba jest w istocie. Pilarek typu MS 230 o mocy 2,5 KM i wyzej z tym
    patentem nie widzialem. Mniejsze znam prawie tyle co i nic, no moze MS 180.

    > Co do stihla to odprężnik stosuje - przynajmniej w większych wykaszarkach
    > a w pilarkach chyba też (nie pamiętam dokładnie bo nie miewałem własnych
    > pilarek stihla a jedynie używałem kiedyś).

    Odprezniki stosuja, ale powinny znalezc sie w nieslabych przeciez modelach
    MS 250 o mocy 3KM. Mam takowa osobiscie i wiem, ze czasami potrafi dac po
    palcach.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2011-09-11 08:24:25
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-10 22:08, Maniek4 pisze:

    > Odprezniki stosuja, ale powinny znalezc sie w nieslabych przeciez modelach
    > MS 250 o mocy 3KM. Mam takowa osobiscie i wiem, ze czasami potrafi dac po
    > palcach.

    Odpreżnik to jedno ale co powiesz na brak pompki paliwa w dosyć wysokich
    modelach husqvarnay.
    Ile się trzeba naszarpać aby odpalić piłę po dłuższym niż dwa dni
    postoju jak paliwo ścieknie z gaźnika...

    --
    M.

  • 33. Data: 2011-09-11 18:18:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > modelach husqvarnay.
    > Ile się trzeba naszarpać aby odpalić piłę po dłuższym niż dwa dni postoju

    Prawde mowiac nie wiem czy sa potrzebne. W Stihlu nie widzialem nigdy zadnej
    pompki i odpala sie to raczej bez stresu. Pompki zdaje sie maja takie
    pilarki jak Partner a pewnie i inne tez. Nie znam wszystkich pilarek swiata,
    a moj np. Stihl zdaje sie nie potrzebowac pompki.

    Pozdro.. TK