  • 11. Data: 2012-05-09 20:36:16
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące wykluczenia
    > cyfrowego
    > dla prywatnych inwestorów?

    POIG 8.4 ?
    Nabór wniosków o dofinansowanie rozpocznie się bodajże od 16 maja.

  • 12. Data: 2012-05-09 20:51:01
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    > antenowy o wysokości 25m?
    >
    > Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    > pozwolenia.
    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co
    > jeszcze)?
    >
    > Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki zabudowy?

    Np:

    Dokumentacja projektowa zawiera (budowa masztu na terenie objętym wpływem
    eksploatacji górniczej):
    - oświadczenie zespołu projektowego;
    - wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
    obrębu wsi, w której zlokalizowana jest inwestycja;
    - mapę do celów projektowych w skali 1:500;
    - mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:1000;
    - mapę ewidencyjną w skali 1:5000;
    - wypis z rejestru gruntów;
    - uzgodnienie dotyczące wpływu eksploatacji górniczych;
    - informację projektanta do planu BIOZ;
    - kopie uprawnień projektowych projektantów i zaświadczenia
    o przynależności do KPOIIB;
    - opis techniczny części konstrukcyjnej i zagospodarowania terenu,
    zawierający:
    charakterystykę inwestycji; ..
    charakterystykę lokalizacji; ..
    warunki ochrony terenu i oddziaływanie na środowisko; ..
    warunki gruntowo-wodne; ..
    opis robót i materiałów budowlanych; ..
    opis instalacji odgromowej masztu; ..
    - obliczenia statyczno-wytrzymałościowe;
    Projektowanie i budowa sieci dostępowej
    - opis techniczny konstrukcji fundamentów masztu:
    warunki geotechniczne posadowienia; ..
    zabezpieczenie przed szkodami górniczymi; ..
    obliczenia statyczne; ..
    opis fundamentów; ..
    - obliczenia stóp fundamentowych.
    Ponadto dokumentacja projektowa zawiera rysunki:
    - projekt zagospodarowania działki w skali 1:500;
    - rzut fundamentów;
    - widok pionowy masztu.

    (wg materiałów zamieszczonych na stronach UKE)

  • 13. Data: 2012-05-09 20:59:52
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-05-09 15:45, qlphon pisze:
> [...]
    > pozwolenia.
    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co

    A jakby go tak na podwoziu zrobić? Teoretycznie składany?

  • 14. Data: 2012-05-09 21:14:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.05.2012 15:45, qlphon wrote:
    > Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    > antenowy o wysokości 25m?
    http://www.trzepak.pl/
    http://maszty-retis.pl/faq.html

    Michoo

  • 15. Data: 2012-05-09 21:17:23
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > - projekt zagospodarowania działki w skali 1:500;
    > - rzut fundamentów;
    > - widok pionowy masztu.
    >
    > (wg materiałów zamieszczonych na stronach UKE)

    Gdyby tak umieścić maszt w projekcie przy okazji budowy domu?
    Próbował ktoś?

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2012-05-09 21:22:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    sumar wrote:
    > Włodzimierz Wojtiuk:

    > Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

    Podłącz się do anteny siatkowej, odbierzesz wszystkie wiadomości z
    nagłówkami i bez nich!
    :p

    Pogadaj sobie z identyfikatorem.

    PLONK!

    --
    Włodek

  • 17. Data: 2012-05-09 21:40:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > bo to logiczne ze
    > pozwolenie na budowe jest potrzebne

    Pozwolenia na budowe z logika nie maja nic wspolnego. Co niby w tym
    logicznego?
    Logiczne natomiast jest, ze jesli masz prawo do kawalka terenu i
    inwestycja nie przeszkadza sasiadom, to robisz co chcesz i nie jest to
    sprawa, ktora ma obchodzic taki, czy inny urzad.
    Istniejacego prawa nie nazwalbym logicznym.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2012-05-10 05:20:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
> [...]
    > sprawa, ktora ma obchodzic taki, czy inny urzad.
    > Istniejacego prawa nie nazwalbym logicznym.

    Logiczne to jest że jak ktos chce stawiać masz o wysokosci 25 metrów to to
    nie jest popierdołka.

    chyba że ma hektar działki a maszt postawi sobie na środku.

    jest całkiem sporo formalności do załatwienia.

  • 19. Data: 2012-05-10 05:22:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sumar wrote:
    > Włodzimierz Wojtiuk:

    > Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

    może troche kultury co?

  • 20. Data: 2012-05-10 08:13:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2012 20:59, Padre pisze:

    > A jakby go tak na podwoziu zrobić? Teoretycznie składany?

    To popytaj w AMW i ludzi od nich kupujących ;)

    Chociaż najwyższy, jaki widziałem ostatnio w ofercie, to 18m.