  • 1. Data: 2010-08-21 18:34:29
    Temat: meble skórzane
    Od: "Aga" <a...@o...eu>

    Czy macie doświadczenia z wypoczynkiem w skórze naturalnej z elementami eko-skóry
    z tyłu i na bokach? Z powodu ograniczonego budżetu, zainteresowaliśmy się sofą i
    fotelami w takim wykonaniu. Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

  • 2. Data: 2010-08-21 18:38:11
    Temat: Re: meble skórzane
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:34:29 +0200, Aga napisał(a):

    > Czy macie doświadczenia z wypoczynkiem w skórze naturalnej

    Jeśli wypoczynek, to tylko w lnie i bawełnie - polecam :-D

  • 3. Data: 2010-08-21 18:52:02
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Aga" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > sofą i
    > fotelami w takim wykonaniu. Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

    Prawdziwa skóra jest OK. Ma wady, jak np klei się do gołej skóry, niektóre
    typy skrzypią i trzeba o nią dbać. Sztuczna jak dla mnie odpada, bo to tak
    jakby siedzieć na folii.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-08-21 20:42:22
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Aga wrote:
> [...]
    > budżetu, zainteresowaliśmy się sofą i fotelami w takim wykonaniu.
    > Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

    po pewnym czasie zacznie pekac i odsloni baze przypominająca gęsta
    siatke/płótno ?

  • 5. Data: 2010-08-22 09:02:01
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Jeśli wypoczynek, to tylko w lnie i bawełnie - polecam :-D

    A Ty jak zwykle nie na temat.

  • 6. Data: 2010-08-22 20:47:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:02:01 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > A Ty jak zwykle nie na temat.

    Jak to nie? - na temat wypoczynku!

  • 7. Data: 2010-08-23 11:24:31
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Jak to nie? - na temat wypoczynku!

    Znowu piszesz nie majac nic do powiedzneia sensownego.
    O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?
    Czy dalej bedziesz brnac?

  • 8. Data: 2010-08-23 12:08:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:24:31 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Znowu piszesz nie majac nic do powiedzneia sensownego.
    > O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?
    > Czy dalej bedziesz brnac?

    Język polskawy górą! - przestaję brnąć. Plebs niech kupuje "wypoczynek w
    skórze" - ja wolę komplet mebli wypoczynkowych.

  • 9. Data: 2010-08-23 12:17:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:08:14 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Język polskawy górą! - przestaję brnąć. Plebs niech kupuje "wypoczynek w
    > skórze"

    ...oraz niech "robi pod siebie"...

    > - ja wolę komplet mebli wypoczynkowych.

    ...oraz postępować według własnego gustu.

  • 10. Data: 2010-08-23 12:36:29
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Język polskawy górą! - przestaję brnąć. Plebs niech kupuje "wypoczynek w
    >skórze" - ja wolę komplet mebli wypoczynkowych.

    Kogo obchodzi co ty wolisz? Nie umiesz rozmawiac merytorycznie tylko
    odpisujesz sama sobie. Ale widocznie pytania byly za trudne.