  • 1. Data: 2009-08-11 15:47:35
    Temat: Śmierdząca wykładzina
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    Cześć.
    Kupiłem w Castoramie tanią wykładzinę do biura.
    Strasznie śmierdzi, a to już 2 tygodnie minęły.
    Bez otwartego na ościerz okna to aż głowa boli.
    Znacie jakiś 'Babciny' sposób na pozbycie się tego smrodu? Może czymś
    posypać, odczynić urok?
    Na urlopie już byłem, więc rozwiązanie z niepracowaniem odpada.
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 2. Data: 2009-08-11 20:13:04
    Temat: Re: ?mierdz?ca wykładzina
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Tue, 11 Aug 2009 17:47:35 +0200, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa
    list kropka pl> wrote:

    >Kupiłem w Castoramie tanią wykładzinę do biura.
    >Strasznie śmierdzi, a to już 2 tygodnie minęły.

    Tylko czas może Cię uratować ;-)
    W końcu przestanie śmierdzieć, ale to może trwać nawet parę miesięcy.
    Niestety. Możesz się pocieszyć, że z czasem smród będzie coraz
    słabszy.
    --
    A.

  • 3. Data: 2009-08-12 13:48:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    agent73 wrote:

    > Tylko czas może Cię uratować ;-)
    > W końcu przestanie śmierdzieć, ale to może trwać nawet parę miesięcy.
    > Niestety. Możesz się pocieszyć, że z czasem smród będzie coraz
    > słabszy.

    szybciej sie przyzwyczai :)

    za to jak będzie wychodził to bedzie czuł zapach ujemny

  • 4. Data: 2009-08-12 13:49:38
    Temat: Re: Śmierdząca wykładzina
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lagoda wrote:
> [...]
    > posypać, odczynić urok?
    > Na urlopie już byłem, więc rozwiązanie z niepracowaniem odpada.

    kupić choinki zapachowe, zabiją swoim okropnym smrodem zapach tej wykładziny
    :)

  • 5. Data: 2009-08-12 13:52:19
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > kupić choinki zapachowe, zabiją swoim okropnym smrodem zapach tej
    > wykładziny

    Przychodzi na myśl wiele podobnych rozwiązań...
    --

  • 6. Data: 2009-08-12 13:56:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lagoda wrote:

    > Przychodzi na myśl wiele podobnych rozwiązań...

    a fe nie przy ludziach ;-)