  • 11. Data: 2009-03-19 19:36:15
    Temat: Re: [mig-mag] "butlowy" / "bezbutlowy"
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:gpu2je$ub9$1@news.interia.pl...
    > Znam przypadki, kiedy latem przy 30 stopniach upalu nie dalo sie jednej
    > elektrody 3,2mm wypalic ciagiem. W polowie spawarka sie wylaczala i trzeba
    > bylo czekac 20min az troche ostygnie. :-)
    > Jak ktos ma mocne nerwy i sporo czasu to moze to byc ciekawe
    > doswiadczenie. :-)

    Ja chyba też jakis przewrażliwiony ostatnio;)))
    Albo to efekt czytania postów typu:
    "Mam do przykrecenia karnisz-muszę więc mieć wiertarkę-lepiej kupic Boscha
    czy Makite?"
    "Czasami chce trochę drzewa porabac do kominka- czy siekiera Fiskarsa da
    radę?"
    "Mam ogródeczek, potrzebuje taczke- ta z marketu za 100zł to pewnie
    badziewie- jakiej firmy taczke więc mi polecacie?"
    "Będe robił płot- niezbędny wiec niwelator- jaki kupić?"
    "Na ściany lepsze styro to Gold czy Platinum?"
    "W oknach chyba dam dodatkowe uszczelki a miedzy szyby gaz wpompuje"

    Kris

  • 12. Data: 2009-03-19 19:47:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > "Na ściany lepsze styro to Gold czy Platinum?"
    > "W oknach chyba dam dodatkowe uszczelki a miedzy szyby gaz wpompuje"

    Hehe, popieram jak nie wiem co. :-)

    Pozdro.. TK