  • 11. Data: 2009-02-08 13:42:00
    Temat: Re: mocny klej do elastycznej gumy
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    PAX q...... mać
    PAX między chrześcijany !!
    Jacek

  • 12. Data: 2009-02-08 13:56:47
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > PAX q...... mać
    > PAX między chrześcijany !!
    > Jacek

    No wlasnie taka mialem intencje, zwlaszcza, ze niedziela i po sumie. Kto
    glupiemu ustapi ma 100 dni odpustu.
    Tornad

  • 13. Data: 2009-02-08 14:19:50
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    dalej radze ci postudiować te problemy o których piszesz na forum seksualnym
    :)

  • 14. Data: 2009-02-08 15:07:19
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > dalej radze ci postudiować te problemy o których piszesz na forum seksualnym
    > :)

    Odjerdol sie koles wreszcie ode mnie. Ja na zadnym forum seksualnym nigdy i
    niczego nie pisalem i tego nie czytam bo mnie to nie interesuje. Ja pisze
    glownie na fizyce, gdzie staram sie obalic teorie innego oszoloma i dla
    rozrywki tutaj, gdyz nie wymaga to praktycznie ode mnie zadnego przygotowania,
    pisze niejako z biegu. I co ciekawe, Czytelnicy niejednokrotnie "wykladami"
    moje wpisy nazywaja. Bardzo rzadko udzielam sie tez na chemii, no bo chemia
    to tez fizyka, ktora zeszla na psy, a ostatnio nawet na medycynie, na ktorej
    przecie kazdy sie zna najlepiej.
    Ale wierz mi, takiego zajadlego osobnika jak ty, do tej pory jeszcze nigdzie
    nie spotkalem.
    A jak chcesz sprawdzic moje zdolnosci seksualne to prosze bardzo, wpadne tam
    kiedys i zapewniam cie, ze zona przez trzy dni potem, bedzie bedzie sobie w
    krok zagladac.

  • 15. Data: 2009-02-08 15:19:33
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    przegiąłeś skurwysynu pamiętaj że nie jesteś tu anonimowy, a więc do
    zobaczenia

  • 16. Data: 2009-02-08 15:23:14
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    na potwierdzenie masz eunuchu swój post sprzed roku w którym ujawniasz swoje
    problemy ktore tłumaczą twoje problemy i idiotyzm
    http://www.omgili.com/newsgroups/pl/soc/seks/1d7e000
    0001f472ddc4cnewsgateonetpl.html&q=ktem
    a tym czasem czekaj na wizytę moją i innych miłych gości

  • 17. Data: 2009-02-08 15:46:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Adi napisal:
> [...]
    0001f472ddc4cnewsgateonetpl.html&q=ktem
    > a tym czasem czekaj na wizytę moją i innych miłych gości

    Wiesz, wynies sie moze na jakies prywatne forum, bo mi sie juz kasowanie
    twoich bluzgow znudzilo. A nawiasem mowiac uwazaj, bo ty tez, jak tornad,
    anonimowy nie jestes, a w przeciwienstwie do niego jestes latwo osiagalny
    w PL. Dla prokuratora. A powyzszy twoj tekst spokojnie podchodzi pod grozby karalne.

    A teraz do KF-a!
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2009-02-08 15:55:09
    Od: "Adi" <a...@g...com>

[...]

    to podaj mnie do sądu a tym czasem poczytaj wyzej skad moje bluzgi to może
    zrozumiesz

  • 19. Data: 2009-02-08 16:40:55
    Od: "tornad" <t...@o...net>

> [...]
    0001f472ddc4cnewsgateonetpl
    .html&q=ktem
    > a tym czasem czekaj na wizytę moją i innych miłych gości

    Aaa tak, rzeczywiscie kiedys to naskrobalem, ale chyba jednak na grupie
    medycznej. Mam dwoch kuzynow "konowalow" wiec troche sie na tym tez znam.
    Cytuje:

    > Witam!
    > Mam taki problem:
    > Praktycznie od zawsze w czasie erekcji mój penis przylega niemalże do
    > brzucha, i w nie można go zbytnio odgiąć.
    > Uniemożliwia to m.in. pozycję na jeźdźca. Czy jest jakaś metoda by poprawić
    > kąt wzwodu?
    > -- ----------------------------------------------------
    ------------------

    Z tego co sie znam na medycynie (a znaja sie jak wiadomo wszyscy)
    Twoja "dolegliwosc" wymaga zapewne niewielkiego zabiegu hirurgicznego. Trzeba
    Ci wiedziec, ze ten "interes" anatomicznie zaczyna sie juz od prawie samego
    kregoslupa... I z przodu sa jakies wiazadla czy cos, ktore ten kat limituja. I
    trzeba je delikatnie nieco ponacinac. Przy okazji Twoj klejnot nieco sie
    wydluzy. Ale osobiscie balbym sie tej ingerencji; moze cwiczenia odginajace
    spowoduja, ze z czasem ten kat sam sie powiekszy? Mozesz o to zapytac
    specjalisty.
    W przypadku zabiegu uwazaj co podpiszesz; byl taki jeden (podobno), ktory
    obudzil sie po operacji bez jajek. Okazalo sie, ze pomylil sobie pojecia;
    zamiast obrzezac powiedzial wykastrowac:). Pzdr.

    I nie sqrwysynuj, lecz przeczytaj ten tekst uwaznie a poniewaz jestes tepy to
    ze cztery razy, ze to nie chodzi o mnie lecz o gostka, ktory mial ten problem
    a ja udzielilem mu porady. To do kreski to jest tekst tego, ktory mial ten
    problem a potem, ponizej tej przerywanej kreski, to jest moja odpowiedz.

    I wcale sie jej nie wstydze; zanim to co napisalem, napisalem, skonsultowalem
    ze Staszkiem (tak moj kuzyn lekarz ma na imie). Nawet w swojej ksiazce pt. "Na
    rezydencji" go "obsmarowalem". I jeszcze gostka ostrzeglem, aby uwazal co
    przed ew. operacja moze podpisac aby potem cienko nie spiewal.

    To jest dla ciebie za trudne do pojecia i zrozumienia. Ale to nie zwalnie cie
    z odpowiedzialnosci. Moze dotrze to do twojego ograniczonego mozdzku, ze
    wyzywanie kogos i grozenie naslaniem "milych gosci", jest rowniez w Polsce
    karalne. I to surowo. Jesli zatem bedziesz kontynulowal swoje obrazliwe dla
    mnie i bezpodstawne oskarzenia, niestety bede cie musial ukarac. A potrafie
    to, bo juz to tez przerabialem. I nie mam na mysli zadnych pozaprawnych lecz
    normalne i stosowane w kazdym cywilizowanym spoleczenstwie procedury prawne.

  • 20. Data: 2009-02-08 16:46:30
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    nie będe się już wiecej rozpisywał na temat twoich wypocin, za to co
    napisałeś na temat mojej żony jestes skończony, nie będę cie nikim straszył
    jak masz za grosz honoru to spotkaj się ze mną osobiście i powtórz w 4 oczy
    ...... i wszystko stanie się dla ciebie jasne