  • 11. Data: 2012-03-11 08:19:52
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-03-10 19:40, Kris pisze:

    > Kurczę ja telewizji 'abonamentowej" nie oglądam a jeszcze jakieś zapisy
    > z monitoringu;)

    > Kiki niech lepiej koduje nagrania a rejestrator poza lokalem ukryje bo
    > federalni mogą wykorzystać nagrania przeciw niemu.
    > A tak na poważnie: ludzie to lubią sobie komplikować życie.

    chyba nie jest az tak zle
    sa 2 grupy ludzi co robią takie monitoringi
    1 bo muszą ( mają mega kasy i boją się ze ta kasa im zniknie)
    2 bo lubią, lubią się pobawić elektroniką, a przy okazji można z wakacji
    zobaczyć czy podjazd przed domem dalej stoi

    michal

  • 12. Data: 2012-03-11 08:32:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Usrobo wrote:

    > chyba nie jest az tak zle
    > sa 2 grupy ludzi co robią takie monitoringi
    > 1 bo muszą ( mają mega kasy i boją się ze ta kasa im zniknie)

    jak ktoś ma mega kasy to nie zadaje głupich pytań tylko zatrudnia najlepszą
    firmę ochroniarską i oni sie martwia o szczegóły.

  • 13. Data: 2012-03-11 10:21:29
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > jak ktoś ma mega kasy to nie zadaje głupich pytań tylko zatrudnia
    > najlepszą firmę ochroniarską i oni sie martwia o szczegóły.

    to zależy skąd ma tę mega kasę... jeśli wygrał w totka, to ok, a jeśli
    zrobił biznes, to dobrze zna tę maksymę... jeśli chcesz mieć zrobione
    dobrze, to zrób to sam... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2012-03-11 10:24:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    s_13 wrote:

    > to zależy skąd ma tę mega kasę... jeśli wygrał w totka, to ok, a jeśli
    > zrobił biznes, to dobrze zna tę maksymę... jeśli chcesz mieć zrobione
    > dobrze, to zrób to sam... :-)

    tja ktos kto robi wsyztsko sam w zyciu nie zarobi wielkich peiniedzy, bo nie
    będzie miał na to czasu.

  • 15. Data: 2012-03-11 10:28:22
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > tja ktos kto robi wsyztsko sam w zyciu nie zarobi wielkich peiniedzy, bo
    > nie będzie miał na to czasu.

    nie traktuj tego tak dosłownie... nawet ta grupa pokazuje, że budując dom,
    trzeba się samemu znać na temacie, bo na każdym kroku mogą cię wychujać...

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2012-03-11 12:11:31
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-11 09:19, Usrobo pisze:
> [...]
    > 2 bo lubią, lubią się pobawić elektroniką, a przy okazji można z wakacji
    > zobaczyć czy podjazd przed domem dalej stoi
    dodałbym:
    3 bo mają już dość obłamywania lusterek, przewracania śmietników,
    podrzucania śmieci pod płot, łamania drzewek przez "nieznanych
    sprawców", a nawet jak się widziało sprawcę to umorzenia sprawy "z
    powodu braku dowodów".

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2012-03-11 14:28:28
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup

> [...]
    podrzucania śmieci pod płot, łamania drzewek przez "nieznanych
    sprawców", a nawet jak się widziało sprawcę to umorzenia sprawy "z

    Właściciel tej kamery często wrzuca pikantne filmy z monitoringu:

    http://www.youtube.com/watch?v=W4yZUrD_Yfk
    o ten film była głośna sprawa, sprawca chciał skarżyć właściciela tej kamery
    o upublicznienie twarzy, widać twarz sprawcy zalatwiającej swoje potrzeby
    fizjologiczne

    a tu ukradły studentki krzesło :)

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009110
    1/powiat01/878519054

  • 18. Data: 2012-03-11 14:41:30
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-11 15:28, Amir pisze:

> [...]
    > powodu braku dowodów".

    > Właściciel tej kamery często wrzuca pikantne filmy z monitoringu:
    Wiem, znam, to 500m ode mnie ;)
    Bo co innego nagrywać i wykorzystywać w celach dowodowych, a co innego
    (z wściekłości na bezsilność służb dalej ignorujących takie dowody)
    publikacja takich materiałów.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 19. Data: 2012-03-11 19:05:46
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >podrzucania śmieci pod płot, łamania drzewek przez "nieznanych sprawców", a
    >nawet jak się widziało sprawcę to umorzenia sprawy "z powodu braku

    Jak ktoś się w takiej okolicy buduje to sam sobie winien. Ja nawet aut na
    podjeździe na klucz nie zakluczą.

    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 20. Data: 2012-03-11 19:08:04
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >o ten film była głośna sprawa, sprawca chciał skarżyć właściciela tej
    >kamery o upublicznienie twarzy, widać twarz sprawcy zalatwiającej swoje

    Ale to raczej nie domki jednorodzinne;) W bankach, galeriach miejscach
    publicznych to ok monitoring rozumie ale w domu żadnego sensu nie widzę