  • 21. Data: 2012-03-11 21:59:54
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    news:jjit6n$en2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale to raczej nie domki jednorodzinne;) W bankach, galeriach miejscach
    > publicznych to ok monitoring rozumie ale w domu żadnego sensu nie widzę

    Tak sobie kidys myslalem, ze pierdykne sobie kamerke, albo dwie na domu,
    skierowane na droge i wejscie przed domem. Druga za domem. Myslalem, ze
    fajnie bedzie gapic sie przez telewizor co tam panie na dworzu. Po
    przemysleniach nie mam pojecia co mialbym tam ogladac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2012-03-12 06:07:43
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-11 20:05, Kris pisze:
    > Jak ktoś się w takiej okolicy buduje to sam sobie winien. Ja nawet aut
    > na podjeździe na klucz nie zakluczą.

    a jak w przyszłym tygodniu zaczną kraść to żeś sam obie winien...

    Lukasz

  • 23. Data: 2012-03-12 06:45:02
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    > na podjeździe na klucz nie zakluczą.
    >

    >a jak w przyszłym tygodniu zaczną kraść to żeś sam obie winien...

    To zakluczę. I bramę zacznę zamykać na noc najwyżej.
    A monitoring co by tu zmienił?

  • 24. Data: 2012-03-12 08:02:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 marca 2012, 22:59:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > fajnie bedzie gapic sie przez telewizor co tam panie na dworzu. Po
    > przemysleniach nie mam pojecia co mialbym tam ogladac. :-)

    Tak to mniej więcej działa;)
    Ja równiez miałem taki moment, że jak się wprowadziłem, wszystko było w miare
    zrobione to o głupotach zaczynałem myśleć. Np nawet tu na grupie zadałem pytanie o
    system mierzenia temperatury w każdym pomieszczeniu która to temp bedzie można
    odczytac w laptopie czy innym wyświetlaczu. Dostałem kilka odpowiedzi, nawet drogie
    to by nie było, jakies dallasy + interface koszt pewnie ze 200 zł. Ale jak już
    usiadłem na spokojnie i pomyśłałem po co mi to to nie znalazłem odpowiedzi. Teraz mam
    termometr rtęciowy za 5zł za oknem i w domutzw "stacje pogodowa" za chyba 20zł. A u
    córki w sypialni jest jeszcze termometr rteciowy za kilka zł. I spokojnie to mi
    wystarcza. I w sumie nie wiem do czego wykorzystywałbym, dane z tych dallasów
    zbierane w laptopie. Siedząc w kiblu z laptopem czy nawet będąc na wycieczce na
    drugiej półkuli nie potzrebna mi informacja o temp. w sypialni.
    To samo z monitoringiem, był plan aby zamontowac kamere z widokiem nma furtke ale po
    zastanowieniu stwierdziłem "po co?". Zadzwoni domofon to rzut oka z okna w kuchni i
    widze kto ew stoi. Ktoś tu pisał nawet że obraz z takiej kamery ma do plazmy w
    salonie doprowadzony. I tak sobie myśl ę jak zadzwoni dzwonek to gość telewizor
    włącza aby npopatrzec kto tam stoi? Ja wolę zapytac przez domofon "kto tam"-
    kulturalny człowiek odpowie;)

  • 25. Data: 2012-03-12 17:34:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 09:02:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    [...]

    > Siedząc w kiblu z laptopem czy nawet będąc na wycieczce na drugiej półkuli
    > nie potzrebna mi informacja o temp. w sypialni.

    No chyba ze bylbys sam, a zona sama w domu.. Wtedy jak nie monitoring to przynajmniej
    mierzenie temperatury by sie przydalo ;)))
    pozdr.

    --
    Adam

  • 26. Data: 2012-03-12 17:37:25
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]
    tam stoi? Ja wolę zapytac przez domofon "kto tam"- kulturalny człowiek odpowie;)

    Ale jakby tak po zadzwonieniu obraz we wlaczonym TV automatycznie na 10 sek
    przelaczal sie na te kamere to juz by bylo fajnie nie ? :) A to w sumie b. proste do
    realizacji. Nie mam tak ale widzisz - wystarczy drobna zmiana i system staje sie
    rzeczywiscie przydatny. Nie musisz tylka ruszac z kanapy i nic naciskac i widzisz kto
    tam sie dobija - czy warto ruszac zad i pytac "kto tam" czy spokojnie olac natreta
    :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 27. Data: 2012-03-12 17:54:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    sion-forums@vbbfw10...

> [...]
    >i nic naciskac i widzisz kto tam sie dobija - czy warto ruszac zad i pytac
    >"kto tam" czy >spokojnie olac natreta :-)

    Mysle, ze przyjdzie czas, ze bedziesz marzyl o tym by moc ruszac zad jak
    kiedys. Nie ma co sie postarzac za mlodu.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2012-03-12 19:32:33
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >nic naciskac i widzisz kto tam sie dobija - czy warto ruszac zad i pytac
    >"kto ?>tam" czy spokojnie olac natreta :-)

    I tak bym zadek musiał ruszyć że by zapytać kto zaś i po co.
    Nie mam w zwyczaju ani potrzeby ukrywać się we własnym domu. Jak ktoś
    puka/dzwoni to znaczy ma jakąś sprawę i wypada zapytać co i jak.

  • 29. Data: 2012-03-12 19:35:49
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    o-discussion-forums@vbhv6...
    >No chyba ze bylbys sam, a zona sama w domu.. Wtedy jak nie monitoring to
    >przynajmniej mierzenie temperatury by sie przydalo ;)))

    Nie ma takich skłonności jak Kiki np. aby kontrolować wszytko i wszystkich

    Ale ja PREZESEM korporacji nie jestem;) a truskawki cukrem;)

  • 30. Data: 2012-03-13 07:02:42
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-12 07:45, Kris pisze:

    > To zakluczę. I bramę zacznę zamykać na noc najwyżej.
    > A monitoring co by tu zmienił?

    Odstrasza, tak samo jak zawieszony sygnalizator od alarmu odstrasza.
    Mi kamera pomogła jak gość cofał z przyczepką i urwał mi zderzak w
    busie, w prawdzie numerów rej nie miałem bo był bokiem, ale widziałem że
    dowiózł materiały do ekipy pracującej obok i go odnalazłem. Bez kamery-
    nie do odnalezienia.

    Lukasz