  • 31. Data: 2012-03-14 07:31:21
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    sion-forums@vbbfw10...
    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 09:02:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >kamere to juz by bylo fajnie nie ? :) A to w sumie b. proste do realizacji.
    >Nie mam tak ale widzisz -

    Mam, tylko musze pilotem na wlasciwy kanal przelaczyc. Na razie.

  • 32. Data: 2012-03-14 07:32:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Tak sobie kidys myslalem, ze pierdykne sobie kamerke, albo dwie na domu,
    > skierowane na droge i wejscie przed domem. Druga za domem. Myslalem, ze
    > fajnie bedzie gapic sie przez telewizor co tam panie na dworzu. Po
    > przemysleniach nie mam pojecia co mialbym tam ogladac. :-)

    Mozna zobaczyc w TV kto do domu dzwoni, ale wazna jest funkcja rejestratora.
    Juz nieraz sprawdzalem co sie dzialo.

  • 33. Data: 2012-03-14 08:45:28
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Mam, tylko musze pilotem na wlasciwy kanal przelaczyc. Na razie.

    A masz pomysł jak zrobić, aby z automata się przełaczyło? :)
    pozdrawiam
    AT

  • 34. Data: 2012-03-14 08:50:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2012, 09:45:28 UTC+1 użytkownik Amir napisał:

    > A masz pomysł jak zrobić, aby z automata się przełaczyło? :)
    > pozdrawiam
    > AT

    Niektóre telewizory automatycznie przełączaja się gdy pojawi się sygnał na wejściu
    euro/ hdmi

  • 35. Data: 2012-03-14 09:03:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2012, 09:45:28 UTC+1 użytkownik Amir napisał:

    > A masz pomysł jak zrobić, aby z automata się przełaczyło? :)
    > pozdrawiam

    Może bezprezwodowy przedłużacz pilota tv? Pokombinowac tak aby naciśnięcie dzwonka(do
    dzwonka podłaczony zmodyfikowany pilot tv) podawało na tv sygnał przełączenia obraz z
    odpowiedniego żródła.
    Albo poszukac alternatywnych softów do telewizora. Do samsungów sporo tego jest moze
    niektóre te na linuksie mozna odpowiednio zmodyfikowac.

  • 36. Data: 2012-03-14 10:14:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A masz pomysł jak zrobić, aby z automata się przełaczyło? :)
    > pozdrawiam

    Mam, mam juz nawet do tego hardware. Musze tylko program napisac.

    Po prostu wstawiasz nadajnik IR i wysylasz odpowiedni kod.

  • 37. Data: 2012-03-14 10:17:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ion-forums@vbtm30...

    >Może bezprezwodowy przedłużacz pilota tv? Pokombinowac tak aby naciśnięcie
    >dzwonka(do dzwonka podłaczony zmodyfikowany pilot tv) podawało na tv sygnał
    >przełączenia obraz z odpowiedniego żródła.

    To jest rozwiazanie, jesli nadajnik IR mialby tylko tyle robic (pokazac kto
    dzwoni).

    >Albo poszukac alternatywnych softów do telewizora. Do samsungów sporo tego
    >jest moze niektóre te na linuksie mozna odpowiednio zmodyfikowac.

    Bez przesady.

  • 38. Data: 2012-03-14 10:26:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    obraz z odpowiedniego żródła.

    > To jest rozwiazanie, jesli nadajnik IR mialby tylko tyle robic (pokazac
    > kto dzwoni).

    > Bez przesady.

    ale pomyslalem tym samym akurat mam takiego samsunga w ktorym jest linuks
    ale to niestety juz poza moim zasięgiem mozliwosci programistycznych,
    raczej gotowca bym potrzebował aby wgrać tylko.

    a masz inny pomysł na to?
    Fajniebyłoby jak po naciśnięciu dzwonka PIP by się sam włączył:)
    ewentualnie jakis maly lcd, tylko do tego celu, ale na to nie mam jeszcze
    pomysłu też.

    pozdrawiam

  • 39. Data: 2012-03-14 11:04:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > a masz inny pomysł na to?
    > Fajniebyłoby jak po naciśnięciu dzwonka PIP by się sam włączył:)

    Na pip to masz pomysl wyzej. Do dwzonka przypiac pilota i dalej na
    przedluzacz pilotow, a w salonie druga koncowka ptrzedluzacza
    (bezprzewodowego).

  • 40. Data: 2012-03-14 12:20:39
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Mozna zobaczyc w TV kto do domu dzwoni, ale wazna jest funkcja
    > rejestratora. Juz nieraz sprawdzalem co sie dzialo.

    Kiedy mieszkalem tam gdzie mieszkalem, kamerka moglaby byc pomocna, ale tu
    gdzie mieszkam to bardzo spokojna okolica.
    Widzialbym chyba tylko ciagle trawe. Gosci niespodziewanych tez nie miewam,
    bo to kawalek od miasta i raczej teraz wiekszosc dzwoni z zapowiedzia.

    Pozdro.. TK