  • 1. Data: 2011-05-14 15:23:20
    Temat: montaż grilla ogrodowego
    Od: medea <x...@p...fm>

    Mam pytanie do posiadaczy betonowego/kamiennego grilla ogrodowego - w
    jaki sposób go montowaliście? Używaliście jakiegoś specjalnego kleju?
    Jeśli tak, to jakiego?
    A może w ogóle nie trzeba go kleić, tylko wystarczy zestawić części?
    Wprawdzie w instrukcji zalecają klejenie, ale niestety zalecanego kleju
    nigdzie nie ma.

    W castoramie ani w innym tego typu sklepie nie byli w stanie niczego
    konkretnego mi doradzić.

    Ewa

  • 2. Data: 2011-05-14 15:38:07
    Temat: Re: montaż grilla ogrodowego
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Używaliście jakiegoś specjalnego kleju?
    > Jeśli tak, to jakiego?

    mrozoodporny klej do płytek

  • 3. Data: 2011-05-14 16:59:23
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-14 17:38, Bogdan pisze:

    > Używaliście jakiegoś specjalnego kleju?
    >
    > mrozoodporny klej do płytek

    Hm, brałam pod uwagę taką opcję, ale ten klej powinien być też odporny
    na bardzo wysokie temperatury, a tego warunku mrozoodporny klej do
    płytek nie spełnia.

    Ewa

  • 4. Data: 2011-05-14 19:06:14
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > bardzo wysokie temperatury, a tego warunku mrozoodporny klej do płytek nie

    no to kup worek zaprawy szamotowej jeśli tam gdzie kleisz ma być gorąco

  • 5. Data: 2011-05-14 19:08:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2011 18:59:23 +0200, medea napisał(a):

    > Hm, brałam pod uwagę taką opcję, ale ten klej powinien być też odporny
    > na bardzo wysokie temperatury, a tego warunku mrozoodporny klej do
    > płytek nie spełnia.

    A nie lepiej kupić grill metalowy po prostu? Można wybrać coś, co jakoś
    wygląda. Te betonowe "cuda" to mogą niejednego tylko wystraszyć...

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 6. Data: 2011-05-14 19:13:20
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-14 21:08, Ikselka pisze:

    > A nie lepiej kupić grill metalowy po prostu?

    Nie, nie lepiej. Decyzja już zresztą zapadła.

    > Można wybrać coś, co jakoś
    > wygląda. Te betonowe "cuda" to mogą niejednego tylko wystraszyć...

    Jakoś wygląda.

    Ewa

  • 7. Data: 2011-05-14 19:17:41
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-14 21:06, Bogdan pisze:

    > no to kup worek zaprawy szamotowej jeśli tam gdzie kleisz ma być gorąco

    Dzięki, to jest to czego mi trzeba. Teraz tylko pytanie, gdzie to kupić.
    Ciekawe, czy mają w castoramie.

    Ewa

  • 8. Data: 2011-05-14 19:22:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2011 21:08:28 +0200, Ikselka napisał(a):

    > A nie lepiej kupić grill metalowy po prostu? Można wybrać coś, co jakoś
    > wygląda.

    http://allegro.pl/grill-ogrodowy-duzy-25-kg-2-polki-
    kurier-gratis-i1611618195.html

    > Te betonowe "cuda" to mogą niejednego tylko wystraszyć...

    http://www.zob.cba.pl/obrazki_i_tla/obrazki/grill_og
    rodowy_big.jpg
    ;-PPP

  • 9. Data: 2011-05-14 19:39:18
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Dzięki, to jest to czego mi trzeba. Teraz tylko pytanie, gdzie to kupić.
    > Ciekawe, czy mają w castoramie.
    >
    > Ewa

    mają wszędzie gdzie sprzedają płytki lub cegły szamotowe

  • 10. Data: 2011-05-14 19:45:21
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-14 21:22, Ikselka pisze:

    > http://allegro.pl/grill-ogrodowy-duzy-25-kg-2-polki-
    kurier-gratis-i1611618195.html

    Ciekawy, ale niestety ma swoje wady, dlatego nie zdecydowaliśmy się na
    tego typu rozwiązanie.

    > http://www.zob.cba.pl/obrazki_i_tla/obrazki/grill_og
    rodowy_big.jpg

    A daj spokój!