  • 11. Data: 2016-02-01 15:25:05
    Temat: Re: montaż regipsów
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 14:25, Budyń pisze:

    > ja wiele rzeczy w budowlance robie po swojemu - ale najpierw musze wiedziec jak
    ksiazki mówią, a dopiero potem przeanalizowac co mozna inaczej.

    No właśnie ja mam takie zboczenie, że lubię jak coś jest zrobione
    porządnie, jak tam jakiś władny ktoś czy coś przykazało.
    I dlatego pytam, jak oceniacie prace tego Mario, bo czasem mam wrażenie,
    że to jest takie złotorączkowe "radzenie sobie", a niekoniecznie
    wykonanie zgodnie z technlogią producenta czy zgodnie ze sztuką. Ale
    zaznaczam, że mogę się mylić, bo ja zupełnie nie z tej bajki, jak o
    wykształcenie chodzi, a jedynie dwóch lewych nie mam i coś tam sobie
    zrobić umiem i staram się zresztą samemu wiele rzeczy robić też.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2016-02-01 15:27:22
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 15:25, Kżyho pisze:
> [...]
    > wykształcenie chodzi, a jedynie dwóch lewych nie mam i coś tam sobie
    > zrobić umiem i staram się zresztą samemu wiele rzeczy robić też.

    I jeszcze pozostają też kwestie estetyczne, w których chyba nie do końca
    się z Mariem zgadzam ;)

    A i jeszcze coś - sam robił test i wyszło mu, że najlepsza jest taśma
    flizelinowa do łączenia płyt GK. Po czym we wszystkich swoich
    realizacjach, również tych nagranych PO teście połączeń, stosuje
    najtańszą i niezbyt dobrą siatkę. Trochę to takie dziwne moim zdaniem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2016-02-01 16:02:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 15:27:23 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > realizacjach, również tych nagranych PO teście połączeń, stosuje
    > najtańszą i niezbyt dobrą siatkę. Trochę to takie dziwne moim zdaniem.

    Nie znam go, nie ogladalem i nie wiem o kim mowa ale jezeli pokazuje i uzywa
    siatki - trzymac sie od niego z daleka :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-02-01 17:14:09
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 16:02:09 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie znam go, nie ogladalem i nie wiem o kim mowa ale jezeli pokazuje i uzywa
    > siatki - trzymac sie od niego z daleka :D

    no nie wiem, ten twój wynalazek jest po prostu mało popularny.

    b.

  • 15. Data: 2016-02-01 23:07:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 17:14:10 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no nie wiem, ten twój wynalazek jest po prostu mało popularny.

    Tuff tape? No nie zartuj :) Siatka to mniej wiecej taki sam poziom co aluminiowe
    narozniki. To jest po prostu przestazala i beznadziejna technologia :)

    Pamietaj - na narozniki tylko i wylacznie mid-flex. Jak pogadasz z najlepszymi
    fachmanami od KG - oni robia wszystko tylko i wylacznie na strait-flexie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-02-01 23:11:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 23:07:40 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > fachmanami od KG - oni robia wszystko tylko i wylacznie na strait-flexie :)

    no ok - wierze. Tyle ze slysze to tylko od ciebie, totez tak zrobie. A co ma biedny
    wykonawca zrobic jak sie nie ubogaca trescia tej grupy? :)

    b.

  • 17. Data: 2016-02-01 23:21:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 23:11:41 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no ok - wierze. Tyle ze slysze to tylko od ciebie, totez tak zrobie. A co ma biedny
    wykonawca zrobic jak sie nie ubogaca trescia tej grupy? :)

    Nie przesadzaj - ja o tej tasmie to czytalem juz w 2007 gdzies :)
    Potem przez 3 lata sie doktoryzowalem i machnalem w calosci poddasze na nich.
    5 lat minelo i nie ma ani jednej ryski - nie peka NIC, wiec te tasmy naprawde
    zdaja egzamin :) Nie mowiac juz o przyjemnosci pracy - szczegolnie naroznikow,
    Ty akurat nie masz okien, a tam jest ich najwiecej. Midflexem to zabawa dla
    dziecka - docinasz wszystko nozyczkami, dopasowujesz - jak pasuje to smarujesz
    tasme pedzelkiem rzadkim gipsem, przykladasz do sciany i wyrownujesz
    szpachelka - narozniki wychodza rowniotkie, nie ma pieprzenia sie z
    lamiacymi i wiecznie odchodzacymi katownikami alu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-02-02 11:03:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 23:21, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > szpachelka - narozniki wychodza rowniotkie, nie ma pieprzenia sie z
    > lamiacymi i wiecznie odchodzacymi katownikami alu :)

    Jest gdzieś jakiś instruktaż z używania tej Tuff Tape i midfleksów, czy
    jak to tam nazywasz? :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 19. Data: 2016-02-02 12:15:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 11:03:45 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Jest gdzieś jakiś instruktaż z używania tej Tuff Tape i midfleksów, czy
    > jak to tam nazywasz? :)

    Do tego nie trzeba zadnych instrukcji ;)

    http://centerflex.pl/pro12.php

    Tu cos jest aczkolwiek ja tam polecam zrobic gips o konsystencji smietany,
    nalozyc na midflexa, przylozyc do sciany, sciagnac nadmiar szpachelka - nie
    ma opcji, zeby nie wyszlo rowno - zawsze mozna poprawic, lekko przesunac
    etc :)

    Tuff tape robisz standardowo - gips szpachlowy na laczenie, na to tasma i
    znowu warstwa gipsu szpachlowego. Jak wyschnie - gladz, wyszlifowac i
    gotowe. Tuff tape to po prostu bardzo mocna tasma, jak papierowa - wiec
    uzywasz jej praktycznie tak samo, tylko nie musisz nic moczyc, nie wychodza
    zadne bable etc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.