  • 1. Data: 2011-07-12 09:33:44
    Temat: myjka ciśnieniowa - jakie parametry minimalne?
    Od: shaman <g...@m...pl>

    Temat bardziej dla użytkowników niż budowniczych, ale mimo to proszę Was o
    podzielenie się doświadczeniami z użytkownia myjek ciśnieniowych przy domu, w domu, w
    garażu i (może nawet) na budowie :)

    Jakie parametry minimalne musi mieć myjka, żeby była czegoś warta? Jakie cechy są
    pożądane a jakie dyskwalifikujące?

    Pytam bo niedługo będzie w Lidlu myjka za 164zł (a dokładniej 179zł - 15zł bon ze
    stacji Shell).
    Na niemieckiej stronie już jest: http://goo.gl/BUl1x
    Gabaryty i forma podobna do Bosh Aquatak Go.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-12 10:44:03
    Temat: Re: myjka ciśnieniowa - jakie parametry minimalne?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
[...]

    Ja wstrzymuję się z zakupem myjki bo do użytku domowego wydać 700zł to
    trochę za dużo, a myjki do 200zł ponoć są plastikowe, więc tzrbaby je używać
    dość często żeby zdążyła się zepsuć na gwarancji, bo szkoda żeby tuż po...

    Lukasz

  • 3. Data: 2011-07-12 11:38:34
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    pożądane a jakie dyskwalifikujące?
    >Pytam bo niedługo będzie w Lidlu myjka za 164zł (a dokładniej 179zł - 15zł bon ze

    posiadam myjkę toya 1400W, 330l/h, 6Mpa i oświadczam ze to jest rzadkie g... Jak
    faktycznie mam potrzebe cos wymyć to pożyczam od sąsiada.

    b.

  • 4. Data: 2011-07-12 12:04:06
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Ja się nie zgodzę z opiniami powyżej.
    Mam najtańszego i najmniejszego Karchera jaki był dostępny dwa lata
    temu. Małe plastikowe gówienko za niecałe 200zł.
    I do akcji w stylu:
    - wspomaganie mycia samochodu
    - umycie betonowych schodów z mchów i innego szitu
    - umycie grila
    - itp..
    nadaje się idealnie.

    Myjka za 1000zł nie była by lepsza bo bym jej nie miał...

    Ja jestem zadowolony.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2011-07-12 12:28:17
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    > Ja się nie zgodzę z opiniami powyżej.

    moją opinią proszę się nie sugerować bo nie mam ani jednego ani drugiego
    sprzętu :/
    Szkoda mi po prostu pieniędzy na myjkę za 200zł, a nie stać mnie na taką za
    700, ale być może ktoś tu powie że można kupić coś tańszego i jest ok.
    Nie rozumiem tylko pojęcia "wpomaganie mycia auta" tzn co, nie myje a tylko
    namoczy? :)

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-07-12 12:39:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Lip, 14:28, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:

    > moj opini prosz si nie sugerowa bo nie mam ani jednego ani drugiego
    > sprz tu :/
    > Szkoda mi po prostu pieni dzy na myjk za 200z , a nie sta mnie na tak za
    > 700, ale by mo e kto tu powie e mo na kupi co ta szego i jest ok.
    > Nie rozumiem tylko poj cia "wpomaganie mycia auta" tzn co, nie myje a tylko
    > namoczy? :)

    Zadna nie umyje. Ja mam Karchera K7.91 kupionego dwa lata temu za 1,6k
    pln i zeby rzeczywiscie dobrze UMYC to trzeba i tak machnac gabka :)
    No chyba ze wrzucisz koncowke z dysza rotacyjna i bedziesz punkt po
    punkcie czyscil z odleglosci 5-10cm. Tyle ze wtedy auta nie umyjesz, a
    pozbawisz lakieru, bo sila tego jest przeokrutna ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-07-12 13:46:22
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam Alto 7000 z metalową pompą, daje 140 barów a bierze 2.2kW. Samochód
    spłukuje a nie myje za to grill, kosiarkę, taras czyści idealnie. Niestety
    nie kosztowała 200zł :-(

    PC

  • 8. Data: 2011-07-12 14:04:08
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Pytam bo niedługo będzie w Lidlu myjka za 164zł (a dokładniej 179zł - 15zł
    >bon ze stacji Shell).
    >Na niemieckiej stronie już jest: http://goo.gl/BUl1x

    a ja mam myjkę z Carefoura kupioną w promocji po lecie za 120 zł z kompletem
    akcesorii i...
    uzywam już 4 rok do:
    - przepłukania samochodu
    - posprzątania przed domem po zimie
    - umycia narzędzi ogrodowych przed zimą
    - mycia taczki itp. bardzo często
    - prania wykładziny i dzywanu w domy (łącznie z odkurzaczem na mokro)
    - czyszczenia kostki brukowej...
    itp...
    W zasadzie jak wyjmuję z garażu na wiosnę to chowam przed zimą..
    Działa, nie psuje się, nie potrzeba mi niczego droższego...
    Polecam bardzo....
    gr

  • 9. Data: 2011-07-12 14:58:49
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-12 14:28, Lukasz pisze:

> [...]
    > za 700, ale być może ktoś tu powie że można kupić coś tańszego i jest ok.
    > Nie rozumiem tylko pojęcia "wpomaganie mycia auta" tzn co, nie myje a

    Adam dokładnie wyjaśnił o co chodzi. Chcesz ładnie umyć auto to gąbka
    jest wymagana.

  • 10. Data: 2011-07-12 17:38:06
    Od: "widow" <w...@t...pl>

    > Ja mam Alto 7000 z metalową pompą, daje 140 barów a bierze 2.2kW. Samochód
    > spłukuje a nie myje za to grill, kosiarkę, taras czyści idealnie. Niestety
    > nie kosztowała 200zł :-(

    Również posiadam taką myjkę już chyba z 7 lat! Zero problemu, solidnie
    wykonana.
    Do mysia betonu, dywanów i auta. W przypadku tego ostatniego wspomagam się
    końcówką do nakładania piany + obrotową szczotką. Myje bardzo dobrze.
    Faktycznie wówczas kosztowała ponad tysiąc, ale warto było. Dodatkowo (nie
    wiem jak w innych myjkach) nie uruchomi pełnego ciśnienia, gdy np. nie jest
    podłączona lanca.
    Mam porównanie do sąsiada, który posiada jakiegoś Karchera (nie wiem
    dokładnie, ale mniejszy gabarytowo) i niestety wiele razy pozazdrościł mocy
    i mniejszego hałasu :)