  • 1. Data: 2022-01-06 20:19:21
    Temat: Re: na dworze -10'C
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak policzyłem, że jednorazowa ciepła kąpiel w domu kosztuje mnie 13 złotych (opłata
    łącznie ze śmieciami), to się zacząłem myć na
    basenie ;-).

    -----

  • 2. Data: 2022-01-07 10:05:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 6 January 2022 at 20:19:24 UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > basenie ;-).
    >

    > -----
    --jakieś 5-8m3 to wanna w jednej łazience.

    Dłuigość wanny to 2m, a wysokośc to 1 metr i szerokośc to 1m to daje 2m3
    a nie 5 czy 8 m3

    Jak kąpiel ze śmieciami tyle kosztuje, to myj się bez śmieci

  • 3. Data: 2022-01-07 12:53:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2022 o 10:05 a a <m...@g...com> pisze:

    > --jakieś 5-8m3 to wanna w jednej łazience.
    >
    > Dłuigość wanny to 2m, a wysokośc to 1 metr i szerokośc to 1m to daje 2m3
    > a nie 5 czy 8 m3

    Niezłą masz wannę na 2000 l :-)

    te 5-8m3 o których pisałem to szacowane zużycie miesięczne.

    TG