  • 11. Data: 2010-10-20 20:00:04
    Temat: Re: nadproże - mostek termiczny
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 21:55, Bogdann pisze:

    > Przyznam, że nie zrozumiałem, może pan rozszerzyć, bądź zilustrować ?

    Bo ciepło nie będzie popylać na zewnątrz przez styropian tylko wybierze
    najkrótszą drogę. Okno o grubości 9cm (okna drewniane z grubym profilem)
    oznacza, że najkrótsza droga to będzie właśnie te 9 cm tuż pod oknem
    przez warstwę muru (ok. 9cm). Owszem, daje się jeszcze styropian, piankę
    dookoła, więc jest jeszcze jakaś warstwa dodatkowa izolacji - tym
    niemniej nie jest ona gruba.

    M.

  • 12. Data: 2010-10-25 14:20:19
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak, to jest właśnie prawidłowy sposób.

    -----

  • 13. Data: 2010-10-25 14:21:46
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Oni się nie mają co nie zgadzać, bo jest to obecnie standard.

    -----