  • 71. Data: 2017-03-02 22:21:23
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-01-29 o 17:39, Budyń pisze:
    > tobie sie nie doradzi - zenkowe kup tanio poparte 2 postami innych ci nie pasuje,
    kup drogo - też.
    > To moze ja napiszę obficiej - uzywam 2szt farelek za podobne pieniądze (rzedu 40
    czy 50zł) i radzą sobie w nagrzewaniu malych pomieszczen.
    > Kupione jakis castoramach by w razie W wymienili bez problemu.
    Takie farelki są g* warte! Chciałem sobie w garażu przy motocyklu
    podłubać i zmarzłem jak ... Garaż raptem 40m2, na zewnątrz tylko -10 i
    d* z naprawy wyszła przez g* farelkę za 39,99 ;-)

    Maciek

  • 72. Data: 2017-03-02 22:31:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Swieczke mogles zapalic to nie dosc ze zimno bys mial to jeszcze ciemno. W wymrozonym
    garazu przy -10 na zewnatrz trzeba przez godzine spalic w kozie wiadro wegla zeby
    zauwazalnie cieplej sie zrobilo. A potem przez nastepne kilka godzin spalic drugie
    wiadro wegla.

  • 73. Data: 2017-03-02 22:55:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    wegla zeby zauwazalnie cieplej sie zrobilo. A potem przez nastepne kilka godzin
    No toć napisałem, że farelka do d* - wyngiel lepszy! :->

    Maciek

  • 74. Data: 2017-03-02 23:43:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do dupy bo potrzebne bylo w pierwszej fazie 30kW a do podtrzymania 5kW.