  • 41. Data: 2016-10-19 23:13:54
    Temat: Re: najemca nie płaci jak go wykurzyć
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-10-19 22:49, Zenek Kapelinder wrote:
    > A jak adwokat najemcy w sadzie bedzie chcial o powolanie bieglego zeby ocenil kiedy
    byla wpisana data? Rozwiazanie umowy nie rozwiazuje sprawy bo prawo przewiduje
    bezumowne korzystanie z przedmiotu najmu.

    Koleżanki i koledzy kombinują jak konie pod górę ...

    IMHO wystarczające jest notarialne poddanie się egzekucji w trybie art.
    777 KPC (w zakresie wydania przedmiotu najmu).

    Jak trzeba opróżnić lokal to idzie się do sądu po klauzulę wykonalności
    a następnie do komornika. W miesiąc da się ogarnąć sytuację.

    Piotrek

  • 42. Data: 2016-10-20 01:07:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I o to chodzi. Tylko komornik jak ma prawomocne zlecenie moze wyrwac zamki i wystawic
    gzory dluznika. Wszysztkie proby zrobienia tego samodzielnie oznacza klopoty. O
    zalegly czynsz mozna sie upomniec ale to inna sprawa bedzie.

  • 43. Data: 2016-10-20 08:02:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.10.2016 22:35, Zenek Kapelinder wrote:
    > Najemca podpisal dokument A. Wynajmujacy po pol roku przychodzi i mowi jeszcze 500
    gorka albo wypierdalaj. Ilosc skurwysynow w spoleczenstwie jest w miare duza i stala.
    Beda po jednej i po drugiej stronie umowy najmu. Dlatego powstaly dodatkowe przepisy
    o ochronie lokatorow. O ochronie wynajmujacych nie musialy powstac bo juz byly.

    Ale bzdury...
    Umowa jest umowa (co oczywiście nie dotyczy to socjalizmu) po co jakieś
    idiotyczne przepisy?
    Wolni ludzie mogą umawiać się na cokolwiek mają ochotę.
    Wszystkie te przepisy trzeba zlikwidować w cholerę razem z urzędami je
    obsługującymi a strumień kasy skierować na sądownictwo. Prawo ma być
    proste, zrozumiałe dla każdego. Ma być egzekwowane szybko i *skutecznie*.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 44. Data: 2016-10-20 08:29:21
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-10-20 o 08:02, quent pisze:

    > Ale bzdury...
    > Umowa jest umowa (co oczywiście nie dotyczy to socjalizmu) po co jakieś
    > idiotyczne przepisy?
    > Wolni ludzie mogą umawiać się na cokolwiek mają ochotę.

    Wolni ludzie mogą umawiać się na cokolwiek, ale ma to być zgodne z
    powszechnie obowiązującymi przepisami. W tym, w szczególności, z
    przepisami Kodeksu cywilnego. I tu już, niestety, zaczynają się schody.
    A Kodeks cywilny w sprawach wynajmu ma bardzo dużo do powiedzenia. Niestety.

    Też jestem za urynkowieniem pewnych przepisów, ale mamy to co mamy. Z
    drugiej strony patrząc, państwo powinno też dbać o przepisy tych
    głupich, którzy nie rozumieją co czytają. W jakiś sposób ich chronić
    przed chciwymi inteligentami. Wbrew pozorom, jest ich (tych głupich)
    pewnie lepiej jak 80% z całego społeczeństwa. Ładny elektorat.

    A w nawiązaniu do tych, co nie rozumieją co czytają, i których w
    społeczeństwie jest przewaga. Demokracja nie jest wcale idealnym
    rozwiązaniem, bo zgodnie z jej założeniami dwóch żuli spod sklepu ma
    więcej do gadania niż jeden profesor. Ale wymyśl coś lepszego...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 45. Data: 2016-10-20 08:30:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jeszcze zlikwiduj skurwysynow i kasy na sady nie trzeba bedzie przekierowywac bo
    nie beda potrzebne. Poza tym po co w idealnym swiecie kasa?

  • 46. Data: 2016-10-20 08:34:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To znaczy ze ojciec cztero letniego chlopczyka moze umowic sie z pedofilem ze mu go
    za kase wypozyczy? Cos o ilosci idiotow napisales? Dolicz do 80% jeszcze jedna osobe.

  • 47. Data: 2016-10-20 08:38:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.10.2016 08:29, wolim wrote:
    > państwo powinno też dbać o przepisy tych
    > głupich,

    Z jakiej racji jakaś grupa ma być uprzywilejowana?
    Gdzie jest granica między głupi/mądry?

> [...]
    > rozwiązaniem, bo zgodnie z jej założeniami dwóch żuli spod sklepu ma
    > więcej do gadania niż jeden profesor. Ale wymyśl coś lepszego...

    Demokracja prowadzi do socjalizmu, jak twierdził Marks.
    Socjalizm prowadzi do biedy i zniewolenia.
    To trudne ale nie niemożliwe bo i w demokracjach zdażają się okresy
    kapitalizmu - w UK za Tatcher, USA za Reagana, Niemcy za Erhardta, Chile
    za Pinocheta itp.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 48. Data: 2016-10-20 08:43:15
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > To znaczy ze ojciec cztero letniego chlopczyka moze umowic sie z pedofilem ze mu go
    za kase wypozyczy? Cos o ilosci idiotow napisales? Dolicz do 80% jeszcze jedna osobe.

    Spokojna głowa, Ciebie już wliczyłem do tych 80%, więc nic nie muszę
    doliczać. Jesteś wśród tych, co nie czytają ze zrozumieniem.

  • 49. Data: 2016-10-20 08:47:18
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-10-20 o 08:38, quent pisze:

    > Z jakiej racji jakaś grupa ma być uprzywilejowana?
    > Gdzie jest granica między głupi/mądry?

    Z racji tego, że jesteś mądrzejszy i powinieneś zadbać o tych głupszych.
    Na tym polega człowieczeństwo. I tym się różnimy od zwierząt.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 50. Data: 2016-10-20 08:50:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.10.2016 08:47, wolim wrote:
    > Z racji tego, że jesteś mądrzejszy i powinieneś zadbać o tych głupszych.
    > Na tym polega człowieczeństwo. I tym się różnimy od zwierząt.

    Mylisz się zasadniczo bo uważasz, że powinno się to odbywać pod przymusem.
    Ja uważam, że człowieczeństwo jest wtedy gdy ktoś robi to dobrowolnie.
    To tak jak z pomocą państwową/społeczną - to nie dobroczynność tylko
    złodziejstwo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info