  • 1. Data: 2010-09-15 10:59:59
    Temat: nasiona trawy a ptaki
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Czy ptaki a w szczególności gołębie będa wyjadać nasiona trawy zasiane na
    działce ?
    Nie chce wydać pieniędzy na nasiona, które staną się karmą dla gołębi.

  • 2. Data: 2010-09-15 11:33:26
    Temat: Re: nasiona trawy a ptaki
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ptaki a w szczególności gołębie będa wyjadać nasiona trawy zasiane na
    > działce ?

    Będą. Taka ptasia natura.

    Pozdrawiam przed wałowaniem
    skryba

  • 3. Data: 2010-09-15 11:43:44
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Będą. Taka ptasia natura.

    Więc jak się temu ustrzec ? Słyszałem, żeby mieszać nasiona z ziemią i tak
    rozrzucać. Lub aby potem zagrabić je - choć to wydaje mi sie bez sensu bo
    wtedy je poprzemieszczam i będą placki trawy.

  • 4. Data: 2010-09-15 12:10:08
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > rozrzucać. Lub aby potem zagrabić je - choć to wydaje mi sie bez sensu bo
    > wtedy je poprzemieszczam i będą placki trawy.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/browse_t
    hread/thread/ce0f50ec5d01fe7/71bb8da5e53ccf14?hl=pl&
    lnk=gst&q=czy+to+prawda,+%C5%BCe+zak%C5%82adaj%C4%85
    c+nowy+trawnik+#71bb8da5e53ccf14
    Pozdrawiam archiwalnie z ciekawostką:
    www.autopunkt24.pl/trawa
    skryba