  • 11. Data: 2010-01-10 15:19:08
    Temat: Re: nawilzacz powietrza
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    KM <n...@o...pl> wrote:

    > Na 101% jest to wyswietlacz diodowy - wskaznik glowny to podwojny
    > "segment" LED (zielony). Reszta oznaczen pewnie wykonana na
    > wiekszych
    > diodach w obudowie prostokatnej lub okraglej umieszczona za
    > odpowiednia maskownica (kolor pomaranczowy + czerwony).

    No właśnie stąd moje wątpliwości, że obecnie wręcz cięzko znaleźć
    tego typu wyświetlacze (okienko pokazujące różne informacje w formie
    kolorowych graficznych wzorków) robione inaczej niż z LCD
    pracującego "na odwrót", tzn z polaryzatorami ustawionymi tak, że
    pole aktywne robi się przezroczyste, a czarne jest naokoło, a za
    nimi podświetlenie z kolorowych LEDów, bądź wręcz podświetlacz jest
    biały, a dalej są nanoszone w odpowiednich miejscach kolorowe
    filtry. To za przydymioną szybką wygląda całkiem jak LED, ale LEDem
    de facto nie jest.
    Ale jak pisałem, nie widziałem urządzenia, więc nie upieram się.

    > Z uwagi na znajomosc elektroniki jestem w stanie poprawnie
    > rozroznic
    > typy wyswietlaczy podane w powyzszym poscie. Druga sprawa
    > producent
    > nie pakowalby sie w koszty z kolorowymi wyswietlaczami w innej
    > technologii majac niezawodne i bardzo tanie LED'y.

    Jakie koszty???? W obecnym sprzęcie powszechne jest własnie takie
    rozwiązanie, jak opisuję. LCD w hurtowym zamówieniu jest tanie jak
    barszcz, a o wiele większe możliwości daje niż tradycyjne LEDy.
    Jeśli już, to o kosztach możemy mówić nawet w drugą stronę - koszt
    wyświetlacza LCD po prostu wstawianego w urządzenie kontra
    precyzyjny montaż diód i pojedyńczych wyświetlaczy 7segm. w
    skomplikowanej maskownicy.

    J.

  • 12. Data: 2010-01-10 16:54:12
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    Ja mam ultradzwiękowy najprostrzy ale i tak musi cały pojemnik przez dzien
    wyrzucić aby 40% wiczorem uzyskać. Niestety moja sypialnia 40m2, Wlewam wodę
    z osmozy (pewnie z brity tez ok bedzie) wiec nic mi nie osiada na
    kineskopie. Mi potrzebny jest jakiś o większej wydajności i pojemniejszym
    zasobniku niż 3L. Na noc nie zostawiam bo dla nas za głośny i tak jest:)

  • 13. Data: 2010-01-14 20:27:38
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Polecam akwarium. Przyjemne z pożytecznym.

    Ne każdy ma otwarte z palnikami

    MS

    --
    Krzysiek