  • 11. Data: 2009-11-23 13:17:19
    Temat: Re: nawożenie
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hee1hi$3nu$5@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Bbjk z adresu <b...@q...pl> napisał(a):

    > Mam piękny kompostownik. Ale zawartość jego nie z nawozu, tylko z
    > resztek roślin.

    Oooo no to super, obornik z resztkami organicznymi się nie pogryzą, śmiało
    można dodać i dalej prowadzić
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 12. Data: 2009-11-23 17:52:46
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    .........a tak wogóle to obornik

    > Ok, czyli co konkretnie mam z nim zrobić?
    > W czwartek będzie przywieziony wóz końskiego nawozu, pierwszy raz to
    > robię, więc proszę o instrukcję.

    Pzrzygotuj mentalnie i fizycznie silnego mężczyznę lub rozrzutnik i
    mężczyznę.
    :-)
    W międzyczasie poczytaj:
    http://www.profesor.pl/mat/na7/na7_r_gwardel_030726_
    3.php?id_m=5541
    i uzupełniająco:
    http://podszarotka.republika.pl/index1.html?http%3A%
    2F%2Fpodszarotka.republika.pl%2Fkompost.html

    Pozdrawiam pracowicie
    skryba

  • 13. Data: 2009-11-23 18:00:48
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    skryba ogorodowy pisze:

    > Pzrzygotuj mentalnie i fizycznie silnego mężczyznę lub rozrzutnik i
    > mężczyznę.
    > :-)

    Rozrzutnika nie ma, ale mężczyzna się znajdzie.

    Dzięki! :)
    --
    B, pozdrawiam edukująco (się)

  • 14. Data: 2009-11-24 03:09:29
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    Dziękuję za cenne informacje!

    p47

  • 15. Data: 2009-11-24 08:10:29
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hefjdj$5ar$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): p47 z adresu <g...@w...pl> napisał(a):

    > Dziękuję za cenne informacje!
    >
    > p47

    jakie one tam cenne, ot gówniane po prostu :-D
    za przeproszeniem

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 16. Data: 2009-11-24 08:12:22
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    > jakie one tam cenne, ot gówniane po prostu :-D
    > za przeproszeniem

    A co do moich wypowiedzi to można też określić, że Dziadowskie :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 17. Data: 2009-11-25 08:28:14
    Od: Zbyszek <n...@g...com>

    On 23 Lis, 14:08, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

    > Mam piękny kompostownik. Ale zawartość jego nie z nawozu, tylko z
    > resztek roślin.
    > --
    > B.

    rozłożyć folie ,
    na niej zrobić pryzmę z obornika ,
    najlepiej przykryć , żeby deszcz nie wypłukiwał, i woda nie powodowała
    grzania się obornika i co gorsze dosłownie spalenia
    do wiosny kilka razy przerzucić z kupki na kupkę :) , tak żeby obornik
    będący na zewnątrz znalazł się w środku pryzmy , można przesypać
    wapnem

    Jeśli nie chcesz obornika robić jakąś specjalistyczną ziemię to
    najlepiej od razu dać na miejsce przeznaczenia i przeryć, szkoda
    twojego wysiłku na pryzmowanie , przerzucanie etc

  • 18. Data: 2009-11-25 08:32:18
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Zbyszek pisze:

    > Jeśli nie chcesz obornika robić jakąś specjalistyczną ziemię to
    > najlepiej od razu dać na miejsce przeznaczenia i przeryć, szkoda
    > twojego wysiłku na pryzmowanie , przerzucanie etc

    Ok, tylko, że na miejscu przeznaczenia są posadzone liczne byliny,
    krzewy i kiełkujące już masowo wiosenne cebulowe - nie zaszkodzi im dać
    nawóz już teraz? No i to przerycie będzie bardzo delikatne, ze względu
    na te rośliny.

    Zakwitły mi teraz pierwiosnki, fiołki, forsycja :|
    --
    Basia