  • 31. Data: 2013-05-01 14:23:14
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 maja 2013 14:09:10 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    status tej drogi nie umożliwia robienia na niej asfaltu chodników i stylowych
    latarni. Wydaje mi się że problem nie jet w drodze tylko w Twojej głowie. Masz
    roszczeniowe podejście do wszystkiego. Płacę podatki to maja mi asfalt położyć.

    > Dokladnie tak - po to przeciez placi sie podatki :)

    > Nie ma sprawy - tylko niech panstwo zwolni mnie od placenia podatkow. Albo placimy
    podatki i wymagamy sluzby zdrowia i drog albo nie placimy i wtedy zapewniamy to sobie
    sami. Zdecydowanie wolalbym ta druga opcje - wtedy bankowo juz od paru lat jezdzilbym
    sobie po rownym asfalcie. Ale jest jak jest wiec placac podatki - WYMAGAM aby
    zrobiono droge i oswietlenie na drodze nalezacej do gminy. Widzisz w tym cos zlego?

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    A dlaczego ma Cie zwolnić z płacenia podatków? Z łapanki na te działki nie brali. Jak
    kupowałeś działkę to nie było nic że będzie tam asfalt. A jak by sprzedawali tam
    działki z zaznaczeniem że ze swojej masz wydzielić kawałek na drogę i w zakresie
    obowiązków masz utrzymanie jej w jakimś stanie umożliwiającym przejazd to najwyżej
    byś nie kupił, kupił by ktoś inny. Znam taki przypadek. Podobny do Twojego. Dwie
    drogi. Na jednej sami pieniacze. Też chcieli drogę. Na drugiej nikomu się nie chciało
    nic robić. Drogi a w zasadzie ulice blisko siebie. Na tej co się nie burzyli od
    przynajmniej dziesięciu lat asfalt. Najpierw ludkowie sami z siebie płyty chodnikowe
    ułożyli. Na tej z pieniaczami koła można zgubić jak się jedzie.

  • 32. Data: 2013-05-01 16:11:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 maja 2013 14:23:14 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A dlaczego ma Cie zwolnić z płacenia podatków? Z łapanki na te działki nie brali.
    Jak kupowałeś działkę to nie było nic że będzie tam asfalt.

    Ale byla i jest dzialka drogowa nalezaca do miasta. Miasto wykupilo ta dzialke od
    bylego wlasciciela - wiec jak przejeli to niech teraz utrzymuja i remontuja - nich
    ich do tego nie zmuszal :) Po co Ty placisz te podatki do cholery - chyba po to zeby
    cos z nich pozytecznego bylo nie? Ja place i wymagam - to normalny uklad. Moge nie
    wymagac ale wtedy niech miasto i panstwo zwolni mnie z przymusowego podatku. Proste?
    :)

> [...]
    umożliwiającym przejazd to najwyżej byś nie kupił, kupił by ktoś inny.

    Co to ma do rzeczy? Jest dzialka drogowa od miasta - miasto ja musi utrzymywac. Nie
    filozofuj "co by bylo gdyby".

> [...]
    Najpierw ludkowie sami z siebie płyty chodnikowe ułożyli. Na tej z pieniaczami koła

    Czyli wedlug Ciebie mamy byc cicho i o nic nie prosic i bedzie szybciej asfalt? ROTFL
    :) W jakiejs innej rzeczywistosci zyjesz.

    PS. Nikt tu sie o nic nie pieni - po prostu zwrocimy sie z grzeczna *prosba* o
    podanie terminu zabezpieczenia kasy na projekt/wykonanie tej drogi i bedziemy sie
    grzecznie i czesto przypominac. My mamy prawa, a gmina obowiazki - wiec czemu z tego
    nie korzystac?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2013-05-02 22:35:02
    Od: Marcin W <m...@w...pl>

    > Koleiny zrobily sie juz takie i zaczely wystawac kamienie ze moja zona zniszczyla
    juz (najechala na kamien) sprezarke klimatyzacji i dwa razy pasek klinowy urwala. I
    tak dalej i tak dalej... :)

    Tak ciężko jest aby każdy przed swoim domem wziął raz w miesiącu łopatę
    i wyrównał te góry/dziury ? Byłoby równo i bezpiecznie dla Waszych aut...

  • 34. Data: 2013-05-03 01:17:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 maja 2013 22:35:02 UTC+2 użytkownik Marcin W napisał:

    > Tak ciężko jest aby każdy przed swoim domem wziął raz w miesiącu łopatę
    > i wyrównał te góry/dziury ? Byłoby równo i bezpiecznie dla Waszych aut...

    Ta droga to 40cm gruzu uwalcowanego walcem. Lopata nic nie zdzialasz - tu trzeba
    troche ciezszego sprzetu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2013-05-06 11:51:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 19:36:53 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    >Wlasnie mi zona konczy rozliczenie roczne i wychodzi mi doplata prawie 10k
    >pln.

    Ciekawe ile by ta droga kosztowala.

    >Do tego z samego VATu place kilka razy tyle rocznie plus podatek za dzialke
    >i dom.

    Ale to VAT z Twojej firmy? Jesli tak, to znow manipulujesz. Misiu.

  • 36. Data: 2013-05-06 12:18:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 11:51:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale to VAT z Twojej firmy? Jesli tak, to znow manipulujesz. Misiu.

    A co to dla mnie za roznica czy z firmy czy z dochodowego? Z mojej kieszeni wychodzi
    i ma sluzyc mi / nam. A sluzy nabijaniu kabzy rzadzacym. Wy sie z tym zgadzacie? :)
    Bo ja nie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2013-05-06 14:54:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >A co to dla mnie za roznica czy z firmy czy z dochodowego?

    Dla Ciebie, to nawet caly budzet US Army moze byc za Twoje. Obiektywnie, Ty
    nie masz nic wspolnego z tymi pieniedzmi ani z VATem (poza papierkami).

  • 38. Data: 2013-05-06 16:54:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 14:54:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dla Ciebie, to nawet caly budzet US Army moze byc za Twoje. Obiektywnie, Ty
    > nie masz nic wspolnego z tymi pieniedzmi ani z VATem (poza papierkami).

    Nie bardzo mnie to interesuje. Place podatki, z podatkow robi sie drogi, droga nalezy
    do gminy, gmina ma obowiazek utrzymywania i remontowania tej drogi wiec bede tak
    dlugo gmine meczyl az w koncu ta droge wykonaja. Ktora czesc zdania jest niezgodna z
    prawem / idea funkcjonowania panstwa i placenia podatkow ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2013-05-06 17:41:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Nie bardzo mnie to interesuje.

    Bez tupniecia sie nie liczy.

  • 40. Data: 2013-05-06 19:58:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 17:41:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Bez tupniecia sie nie liczy.

    Nie mam zamiaru tupac nozkami - po prostu bede korzystal z przyslugujacych mi praw.
    Za to coponiektorzy tutaj to widze najchetniej jak szare myszki by siedzieli i tylko
    podatki placili niczego w zamian nie zadajac. Dlatego politycy maja nas wszystkich w
    dupie - spoleczenstwo nic nie wymaga i niczego nie zada - mozna spokojnie krasc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.