  • 101. Data: 2009-07-13 18:48:00
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a7473051-2e28-46a7-8e5f-

    >Co do jakosci tych zdjec, zeczywiscie moglyby by byc troche lepsze ale
    >do oceny czy cos jest proste czy krzywe to trzeba pojechac na budowe i
    >pomierzyc.

    Ja tam nie wiem o czym Wy gadacie. Przeciez widac jak scianka "ucieka" od
    przystawionej poziomicy dotykajacej do innej sciany. Widac wyraznie jak
    polka odbiega od przystawionego "winkla", ze banan to inna sprawa ale
    przeslanie jest widoczne.

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2009-07-13 18:52:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomoœci

    > Niestety tez znam takie przypadki. Wykorzystywanie np. adresow
    > dostawcow z faktur itp. Przed tym nie ma skutecznej metody, a zarobki
    > to jedno ze zrodel ew. finanswania rozpoczetej dzialalnosci, wiec
    > placenie malo to nie metoda. Zreszta z malooplacanego pracownika nie
    > bedzie dobrego pracownika. Ludzi trzeba szanowac i tyle, inna sprawa
    > ze czesto wszystko wykorzystuja dla wlasnych celow. Po trzech latach
    > niestety pracownik sie wypala i roznie bywa.

    czasem trzeba jakieś bonusy pracownikom dać, w firmach typu instalacyjnego
    czy budowlanego jest to zwykle możliwość skorzytanai ze sprzętu firmowego na
    fuchach oczywiście za zgodą właściciela.

  • 103. Data: 2009-07-13 19:19:42
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomo?ci

    > O to chodzi, wszystko na glowie i bedzie bezpiecznie bo wolno.
    > Nie tak dawno temu bylem na urlopie w gorkach. Przejazd trasa W-wa -
    > Katowice. Jedynka, dwojka, trojka, czworka, piatka i ... szostka? Skad,
    > radar i ograniczenie do 70. Za skrzyzowaniem jedynka, dwojka, ..., no i tak
    > gdzies do Belchatowa. Pozniej zapadl zmrok i przestalem zwracac uwage. Za
    > katowicami wcale nie lepiej.
    To jak będziesz jechał w moje strony to zapraszam do Bielska :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 104. Data: 2009-07-13 19:38:22
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > czasem trzeba jakieś bonusy pracownikom dać, w firmach typu instalacyjnego
    > czy budowlanego jest to zwykle możliwość skorzytanai ze sprzętu firmowego
    > na fuchach oczywiście za zgodą właściciela.

    To jest najgorsze co można zrobić. Dać robić legalne fuchy. Później mówią,
    że "za ciebie robią" ,a ty jedziesz tylko po zapłatę i odliczasz swoją
    złodziejską dolę :-) Nie jest tak ? :-)

  • 105. Data: 2009-07-13 19:48:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > mówią, że "za ciebie robią" ,a ty jedziesz tylko po zapłatę i
    > odliczasz swoją złodziejską dolę :-) Nie jest tak ? :-)

    nie jest tak bo wiedzą, że w firmie maja stałe zatrudnienie i wsparcie
    firmy. Ponadto sami sobei nei zalatwią dużej roboty typu instalacje w kilku
    blokach, gdzie jest spokojna stała robota w miarę komfortowych warunkach.

    A jak chca czasem znajomemu zrobić coś w weekend to nie bronię im tego chyba
    że koliduje z pracami firmowymi.

    Firma to nie tylko zabranie doli to także materiałowanie, projekt i nadzór
    techniczny. Oni sobei tego sami nie zrobią.

  • 106. Data: 2009-07-13 19:54:17
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Firma to nie tylko zabranie doli to także materiałowanie, projekt i nadzór
    > techniczny. Oni sobei tego sami nie zrobią.

    Im aż takich bloków nie potrzeba. Wystarczy dać ogłoszenie do gazetki
    lokalnej i już telefony dzwonią. Samemu zadzwonić do kilku innych i rozpytać
    o ceny i mogą robić :-)
    Po pół roku też załapią jeden blok do roboty i wejdą w rynek :-) Co dla
    branży nie jest ogólnie dobre :-)
    Mojemu koledze odeszło kilku pracowników jak postawił sobie nową komfortową
    siedzibę.
    Jak mi mówił, zżerała ich zazdrość, że postawił taką bude na ich krwawicy
    :-)

  • 107. Data: 2009-07-13 23:33:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > To jak będziesz jechał w moje strony to zapraszam do Bielska :)

    A bylem, bylem. Z drugiej strony gorki tzn. w Szczyrku i dalej za przelecza
    Salmopolska. Pozniej wracalem z Wisly do Sosnowca obok Bielska, no prawie
    przez Bielsk. Pieknie polozone miasto, moj typ obok Gdanska na ew.
    zamieszkanie. Zazdroszcze Ci widokow, bardzo lubie gory.
    Niestety co do radarow, wszedzie robi sie to samo. Niedlugo wpadnie im do
    glowy zeby w kazdym nowym samochodzie montowac GPS i stale sledzenie. Po
    przekroczeniu dostaniesz list od pana policjanta i tak za kazdym razem. W
    koncu bedzie mozna uruchomic stale zlecenie w ROR. :-) Dzis zeby bylo
    smieszniej zlapal mnie wideoradar w cywilu, niestety jeszcze ich
    wyprzedzilem we wsi i stad sie zaczelo. Koszt przygody to 200zl, przyjalem z
    pokora, bo taka ich robota.

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2009-07-14 18:37:55
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > przez Bielsk. Pieknie polozone miasto, moj typ obok Gdanska na ew.
    > zamieszkanie. Zazdroszcze Ci widokow, bardzo lubie gory.
    I wyobraź sobie że ja mam dom naprzeciw kotliny do Szczyrku tak że
    oglądam całe Bielsko z góry i Skrzyczne, Klimczok i Szyndzielnię :)
> [...]
    > przekroczeniu dostaniesz list od pana policjanta i tak za kazdym razem. W
    > koncu bedzie mozna uruchomic stale zlecenie w ROR. :-)
    No mnie też krew zalewa, zamiast budować drogi i remontować istniejące
    to tylko radary stawiają
    Dzis zeby bylo
    > smieszniej zlapal mnie wideoradar w cywilu, niestety jeszcze ich
    > wyprzedzilem we wsi i stad sie zaczelo.
    No to sam sie im podłożyłeś :(

    --
    -----
    Pozdr

  • 109. Data: 2009-07-14 21:33:56
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Oby jak najszybciej były takie egzaminy i reglamentacja usług
    > jakichkolwiek. Egzamiy co rok i opiniowanie przez klientów nakazane
    > ustawowo.

    Jesteś wprost genialny.
    Nareszcie można by się było pozbyć pnów Heńków pracujących na czarno, którzy
    nie płacą podatków i dumpingują ceny robocizny.
    Ceny robocizny powinny być conajmniej 4-5 razy wyższe, a każdy inwestor
    powinien składać donosy na siebie samego do urzędu skarbowego oraz do
    prokuratury powiadamiając o popełnieniu przez siebie przestępstwa
    podatkowego polegającego na nakłanianiu i zmuszaniu wykonawcy do rozliczania
    się bez umowy, faktury czy rachunku.
    Pamiętaj, że egzaminy i reglamentowanie usług kosztuje. Zatem i koszt
    robocizny musi być wyższy.
    Ponadto jeszcze wprowadził bym CBNiUI czyli Centralna Baza Niepołacących i
    Upierdliwych Inwestorów, do której miałyby wgląd tylko i wyłącznie firmy i
    firmy mogłyby też umieszczać tam informacje o takich inwestorach.
    Dzięki temu firmy mogłyby takich inwestorów zweryfikować i w razie czego
    powiedzieć im "wypad".

  • 110. Data: 2009-07-14 22:31:26
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:

> [...]
    > podatkowego polegającego na nakłanianiu i zmuszaniu wykonawcy do
    > rozliczania się bez umowy, faktury czy rachunku.

    A w jakiż to cudowny sposób inwestor może Cię zmusić do niewystawiania
    faktury czy rachunku ? Prowadzę działalność od wielu lat i nie zdarzyło
    mi się sprzedać czegoś czy wykonać usługę bez faktury z 4 powodów:
    1 - mam porządek w magazynie i lepszą analitykę rentowności każdego
    przedsięwzięcia
    2 - nie trzęsę dupą przed kontrolą z US, gdzie przyjdzie miła pani i
    zapyta jak to się dzieje, że buduję dom, mam samochód itp, a w PITach strata
    3 - potrzebuję szybkiej obrotówki czy innego kredytu na jakiś pomysł,
    idę do banku i dostaję.
    4 - uważam to za kradzież
    A i daję radę, nie narzekam, że ktoś tam bez faktury podbiera mi robotę.
    Wystarczy robić lepiej od od tych tanich, to zawsze się na chleb z
    masłem zarobi.

    > Pamiętaj, że egzaminy i reglamentowanie usług kosztuje. Zatem i koszt
    > robocizny musi być wyższy.

    Pieprzenie, SEPowskie , czy gazowe się odnawia i jakoś nikt nie
    lamentuje. A nawet pamiętam jak były wprowadzone bezterminowe i nie
    spotkałem człowieka, który by to popierał.
    Kiedyś był Cech, rzemieślnicy z prawdziwego zdarzenia, cała hierarchia i
    ścieżka edukacyjna. Teraz każdy może robić wszystko, choć nie zawsze
    powinien

    Tu się muszę zgodzić

    pozdrawiam
    rafał