  • 141. Data: 2009-07-16 22:00:04
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:
> [...]
    >
    > Tylko kto by pracował na tych więźniów, no i kto w końcu by ich
    > zamykał ? Przecież w tym kraju wszyscy robią przekręty, nawet księża
    > :D A tak swoją drogą zapytam czy Tobie nigdy w życiu nie zdarzyło się
    > zrobić choćby jednego, jedynego, maleńkiego przekrętu np. przyjć do
    > pracy, pomyśleć sobie "alew kur.... dzisiaj mi się nie chce pracować,
    > będę udawał, że pracuję", po czym usiąść do komputera, oglądać gołe
    > d..... lub pisać na grupy dyskusyjne i udawać mocno zapracowanego ? :D
    > Niech chociaż jeden podniesie rękę na tej grupie, któremu się nigdy

    właśnie wciąż chce sie dowiedzieć czym się zajmuje nasz Katon Starszy kiki

    musi się strasznie wstydzić swojej pracy. wiec pewnie jest lekarzem albo co
    gorzej politykiem.

  • 142. Data: 2009-07-16 22:01:38
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > różne typy żyją na świecie...

    Ja nie jeżdżę po PL za wiele samochodem. Nie mam zdrowia do tego :-) Jak coś
    mam do załatwienia w waszych stronach to lecę samolotem za 600-900zł plus
    taxi, taniej niż paliwo.

  • 143. Data: 2009-07-16 22:04:41
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > musi się strasznie wstydzić swojej pracy. wiec pewnie jest lekarzem albo
    > co gorzej politykiem.
    lekarzem ginekologiem jestem :-) zapraszam na badanie :-)

    Już ci tłumaczyłem. Rozmawiają ze sobą posty i opinie, a nie ludzie. Nie
    bierz sobie tak wszystkiego do serca :-) W ogóle nie powinno być nicków
    tylko każdy post powinien być Mr.Anonim.

  • 144. Data: 2009-07-16 22:30:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ja nie jeżdżę po PL za wiele samochodem. Nie mam zdrowia do tego :-) Jak
    > coś mam do załatwienia w waszych stronach to lecę samolotem za 600-900zł
    > plus taxi, taniej niż paliwo.

    600-900zl samolotem plus taxi ma byc taniej niz paliwo, to nie wiem gdzie Ty
    zyjesz. :-))
    Tak sie sklada ze ja tu zyje i chcial nie chcial musze tu jezdzic. Samolotem
    nie zalatwie nic w obrebie kilkudziesieciu kilometrow. Mam co prawda kolege
    z samolotem, ale nie da sie wyladowac wszedzie. Gdyby bylo inaczej moze
    zrobil bym sobie patent pilota, podobno w Czechach w ciagu miesiaca sie
    takie cos robi, nawet mnie na to namawiaja. Problem w tym, ze nie lubie
    samolotow. O taksowkach i kosztach zapomnijmy. Nie ma to jak miec przy sobie
    samochod i byc niezaleznym w kazdej chwili niezaleznie od tego gdzie jestes.
    Zreszta nie ma o czym gadac, co dzien trzeba gdzies jezdzic.

    Pozdro.. TK

  • 145. Data: 2009-07-16 22:34:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > lekarzem ginekologiem jestem :-) zapraszam na badanie :-)

    Lekarz pozyteczny jak kazdy inny.

    > Już ci tłumaczyłem. Rozmawiają ze sobą posty i opinie, a nie ludzie. Nie
    > bierz sobie tak wszystkiego do serca :-) W ogóle nie powinno być nicków
    > tylko każdy post powinien być Mr.Anonim.

    A tam, g. prawda. Czesto tu sa emocje. Posty i opinie nic nie znacza bez ich
    tworcow. Tak mozna sobie pisac slynne poradniki i szkolne gazetki.

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2009-07-17 19:04:32
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie i ten urzekajacy widok snucia sie mgly po zboczu po cieplym
    > deszczu.
    Nooo :)
    Q ogóle po deszczu powietrze się czyści i są fajne widoki, daleko widać,
    np: widzę z okien domu plamę jeziora Goczałkowickiego, po deszczu ładnie
    go widać :)

> [...]
    > tam tyle nigdy nie jezdzi a mi sie spieszylo. Zawsze sie spieszy nie ma o
    > czym gadac. Smieszne jest to, ze jak ich wyprzedzilem to od razu mnie
    > dogonil liczac na to pewnie ze dam sie podpuscic i zalicze wyzszy mandat.
    > Czym mozna tlumaczyc pozniejsza jazde za mna bez wyprzedzania na zderzaku
    > przez pol kilometra? Moze sie myle, ale to zwykle wyglada na podpuche, a noz
    > gdzies wyprzedzi jeszcze na przejsciu dla pieszych i podwojnej ciaglej.
    > Skoro taka Policja, to powinni dusic w zarodku i zatrzymywac zaraz po
    > wykroczeniu a nie dopuszczac do sytuacji zagrazajacej.
    No niestety czychają, ale ostatnio ktoś ważny ich skrytykował i podobno
    mają ukrócic te praktyki.

    --
    -----
    Pozdr

  • 147. Data: 2009-07-17 21:16:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Q ogóle po deszczu powietrze się czyści i są fajne widoki, daleko widać,
    > np: widzę z okien domu plamę jeziora Goczałkowickiego, po deszczu ładnie
    > go widać :)

    Najdluzsza zapora w Polsce jak mnie pamiec nie myli. Niestety zamknieta i
    pozwalaja wejsc. :-(

    > No niestety czychają, ale ostatnio ktoś ważny ich skrytykował i podobno
    > mają ukrócic te praktyki.

    Oby.

    Pozdro.. TK

  • 148. Data: 2009-07-18 16:43:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > lekarzem ginekologiem jestem :-) zapraszam na badanie :-)

    Ginekolodzy to zboczeńcy :)

    > Już ci tłumaczyłem. Rozmawiają ze sobą posty i opinie, a nie ludzie.
    > Nie bierz sobie tak wszystkiego do serca :-) W ogóle nie powinno być
    > nicków tylko każdy post powinien być Mr.Anonim.

    Rozmawiają ludzie, gdy ktoś wyraż bardzo zdecydowane opienie na jakiś temat
    to chce wiedzieć co sam prezentuje swoją postawą życiową, bo jakoś tak
    dziwne bywa że ci co najbardziej chcą innych pouczać sami są bardzo na
    bakier z zasadami.

  • 149. Data: 2009-07-18 20:23:46
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > tak dziwne bywa że ci co najbardziej chcą innych pouczać sami są bardzo na

    Albo prowadza dwa zycia. Jedno w realu a w necie udaja kogos innego.

    Pozdro.. TK

  • 150. Data: 2009-07-18 21:11:57
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Albo prowadza dwa zycia. Jedno w realu a w necie udaja kogos innego.

    No chyba o to chodzi nie ? :-)