  • 71. Data: 2009-07-12 21:47:19
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:h3d62u$iv3$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > wy tu gadu nie na temat

    Wiesz, my tak sobie gadamy czasami i czasami sie klucimy, ale chyba sie
    lubimy...

    > a ja dałem następne zdjęcia
    > http://www.budowa.pc-net.pl/tynkbud.htm

    Bardzo pouczajace. Dziwie sie tylko, ze jakims cudem dotrwali u Ciebie do
    tego etapu.

    Pozdro.. TK

  • 72. Data: 2009-07-12 21:48:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oczywiście, że nie, bo wiele materiałów było kupowanych na faktury dla
    > wykonawcy. Wszyscy wykonawcy jakąś tam działalność zarejestrowaną
    > mieli. Czy płacą podatki nie wiem tak samo jak ty w budowlance, tak
    > samo pewnie :-)

    miałeś umowy pisemne? dostawałeś faktury? czy ustaliłeś sobie że będzie bez
    faktury ale taniej o VAT.

    chcesz ustalac zasady dla wykonawców a ja chce sprawdzić jak być potraktował
    takie same zasady dla inwestorów.

  • 73. Data: 2009-07-12 21:48:33
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > też jestem ciekaw co on robi i kogo on dyma.

    Ja nikogo nie dymam :-) Nawet mi nie w głowie, byłoby mi głupio oszukiwać
    ludzi.

  • 74. Data: 2009-07-12 21:50:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja nikogo nie dymam :-) Nawet mi nie w głowie, byłoby mi głupio
    > oszukiwać ludzi.

    na pewno oszukujesz swoich klientów przecież wszytstcy oszukują. Napewno tę
    nie posiadasz kwalifikacji do tego co robisz.

    udowodnij że jesteś uczciwy a dopiero potem zacznij leczyć system.

  • 75. Data: 2009-07-12 21:58:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Nie p;rzesadzaj z tym mordowaniem ludzi. Nikt tam nikogo nie morduje,
    > naoglądałeś się papki propagandowej z telewizji, która ma interes w
    > wyolbrzymianiu problemu.

    Nie no jasne. Niedawno olimpiada byla, mozna bylo sobie przy okazji do
    Tybetu na wycieczke pojechac.

    > Skąd ty to wiesz, że tam mordują ludzi? Widziałeś? Mówił ci Chińczyk?

    W zeszlym tygodniu tez zupelnie nic sie nie dzialo w jednej z prowincji, to
    tylko wyolbrzymianie problemu. Daj spokoj Chiny to ogromny kraj, nie
    spodziewasz sie chyba, ze wszyscy wszystko beda wiedziec.

    > Weź nie porównuj faszyzmu z Chinami.

    A gdziesz tam, Tiananmen to przeciez przejaw niedoscignionej wolnosci. :-)
    Wiem to bylo dawno, teraz to jest Eldorado, lacznie z finansowaniem Korei i
    innych ciekawszych miejsc swiata.

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2009-07-12 21:59:52
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > miałeś umowy pisemne? dostawałeś faktury? czy ustaliłeś sobie że będzie
    > bez faktury ale taniej o VAT.

    Oh miałem umowy i to nie jedną :-) Oh dostawałem faktury nie raz, bo
    wykonawca dzieki temu mógł odliczyć cały vat od materiałów i naliczyć 7%
    oraz dostać zwrot.
    Wielu mówiło od razu że nawet mniej zapłacę jak wykonawca weźmie materiały
    sam niż ja bym kupił, bo on dolicza 7%, a płaci 22% więc ma zwroty. Pytanie
    powinno być inne. Ile z tych faktur zapłaciłem, a ile nie :-) Lub ile
    zapłaciłem paragonami :-) Szkoda, że tak mało :-)

    > chcesz ustalac zasady dla wykonawców a ja chce sprawdzić jak być
    > potraktował takie same zasady dla inwestorów.

    Bym wybrał tańszego i wymagał tyle samo co od najdroższego. Wolny rynek :-)

  • 77. Data: 2009-07-12 22:00:57
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Bardzo pouczajace. Dziwie sie tylko, ze jakims cudem dotrwali u Ciebie do
    > tego etapu.

    Czasem trudno to ogarnąć mając inne rzeczy na głowie. Nagle zjawiasz się i
    zastajesz to co tam widać.

  • 78. Data: 2009-07-12 22:02:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Tybetu nie chcą oddać to chyba jasne, bo lydzi dużo, a po drugie ci z
    > Tybetu chcą tylko dorwać sie do koryta. Zawsze Tybet będzie silniejszy pod
    > flagą Chin niż samodzielnie.

    No pewnie, do tego Chiny wiedza lepiej od Tybetu co dla Tybetu lepsze.
    Szkoda ze nas na sile uwolniono z rak silnej Rosji, dzis tez byli bysmy
    silniejsi w jej granicach. :-))
    A tak z ciekawosci, jakie to silne produkty pochodza z Tybetu??

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2009-07-12 22:07:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    Tam sie leją muslimy i buddyści czy inni religijni fanatycy

    http://www.tvn24.pl/-1,1609416,0,1,chiny-200-ofiar-i
    -1680-rannych-w-zamieszkach,wiadomosc.html

  • 80. Data: 2009-07-12 22:33:04
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Czasem trudno to ogarnąć mając inne rzeczy na głowie. Nagle zjawiasz się i
    > zastajesz to co tam widać.

    To jest jasne, sam wspanialomyslnie zaplacilem tynkarzom 6 tys. ponad norme
    w trakcie roboty bo nie mialem czasu liczyc, mierzyc i co tam jeszcze. W
    efekcie tynkowanie zajelo 7 miesiecy, bo jasnie panom przestalo sie spieszyc
    i do tego konczyl kto inny.

    Pozdro.. TK