  • 1. Data: 2015-08-22 20:29:20
    Temat: niedrogie duze drzwi wejsciowe
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    wlasnie skonczylem kucie i murowanie, wiec jeszcze nie
    mam pojecia ile bedzie mnie to kosztowalo, ale chetnie
    poslucham sugestii gdzie szukac czegos tak duzego (160x250)
    w rozsadnej cenie

    pare zdjec:

    http://www.picoolio.net/image/Ypd
    http://www.picoolio.net/image/Ypq
    http://www.picoolio.net/image/YpS
    http://www.picoolio.net/image/YpB

    na razie mam tylko zdobyty dzis katalog gerdy i z tego
    co w nim widze niezbyt sie da cos takiego poskladac

    obecne drzwi sa dzielone przez srodek na dwa skrzydla 70 cm
    wolalbym cos w okolicy 80+60cm, ale symetrycznie tez moze byc
    nie wykluczam jednego skrzydla 100cm i stalej dostawki

    nad drzwiami nieotwierane naswietle z mozliwie duza
    iloscia zwyklego szkla

    piszcie przynajmniej czego unikac ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2015-08-22 21:58:02
    Temat: Re: niedrogie duze drzwi wejsciowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 20:29:30 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > wlasnie skonczylem kucie i murowanie, wiec jeszcze nie
    > mam pojecia ile bedzie mnie to kosztowalo, ale chetnie
    > poslucham sugestii gdzie szukac czegos tak duzego (160x250)
    > w rozsadnej cenie

    Szukaj niedrogiego stolarza w okolicy. Ja do "swojego" mam 80km, wszsyscy
    blizsi byli 100% drozsci :-) Szukaj...

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-08-22 22:27:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam Sz." <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Szukaj niedrogiego stolarza w okolicy. Ja do "swojego" mam 80km, wszsyscy
    > blizsi byli 100% drozsci :-) Szukaj...

    to od razu dopisze - opolszczyzna (lub zachodni slask) moze ktos cos poleci

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2015-08-23 09:52:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 22:27:36 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > "Adam Sz." <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > to od razu dopisze - opolszczyzna (lub zachodni slask) moze ktos cos poleci

    pod wroclawiem interesuje? Jest tu u nas jeden od ladnych drzwi.

    b.

  • 5. Data: 2015-08-23 12:11:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    ps.com...
    > pod wroclawiem interesuje? Jest tu u nas jeden od ladnych drzwi.

    pewnie, mam czym przywiezc wiec jak warto z kims pogadac to chetnie...

    --
    http://db.org.pl/