  • 11. Data: 2010-07-01 07:35:39
    Temat: Re: nietypowo - w jakim gipsie czy czymś takim najlepiej zrobić odcisk ręki bobasa? :)
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Z gipsu to raczej odlew, ciężko będzie utrafić z konsystencją żeby
    > wykonać odcisk, A raczej niewykonalne żebyś trzymał łapę dzieciaka w
    > bezruchu aż gips zwiąże.

    Ale wystarczy dodać trochę gipsu budowlanego-zwiąże dużo szybciej. 10-15
    minut wytrzyma. chyba że ma to być stopa na suficie...

    ________MAT_______

  • 12. Data: 2010-07-01 07:37:18
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-07-01 09:35, Lagod pisze:

    > Ale wystarczy dodać trochę gipsu budowlanego-zwiąże dużo szybciej. 10-15
    > minut wytrzyma. chyba że ma to być stopa na suficie...

    acha... Bobasowi-to gorzej Ale jak śpi ;-)

    ________MAT_______

  • 13. Data: 2010-07-01 10:27:43
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-01 09:37, Lagod pisze:

    > acha... Bobasowi-to gorzej Ale jak śpi ;-)

    Chyba tylko jak śpi.
    Jak nie śpi, to 10-15 sekund to już wieczność :)
    Będę próbował z modeliną. Ale awantura pewnie i tak będzie tęga!

  • 14. Data: 2010-07-01 17:52:48
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    http://www.allegro.pl/item1098183102_baby_art_odlew_
    gipsowy_3d_raczki_lub_nozki.html

  • 15. Data: 2010-07-01 19:26:28
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > produktami. Może kto poradzi?

    Idziesz to sklepu z materiałami dla gabinetów stomatologicznych.
    Tam kupujesz za kilkanaście złotych opakowanie masy wyciskowej alginatowej
    np. Kromopan ( najlepsza)
    Musisz trochę poćwiczyć zanim nauczysz się mieszać odpowiednią ilość
    odpowiedniej konsystencji
    i odpowiedniej jakości. Ale warto bo zrobisz odcisk na którym widać linie
    papilarne.
    Potem zalewasz to gipsem i masz super odlew dłoni lub stopy.
    Jak zrobię foto odlewu mego Stacha, to wrzucę na listę.

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-07-02 07:47:07
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-01 21:26, Krzysztof L pisze:

> [...]
    > Potem zalewasz to gipsem i masz super odlew dłoni lub stopy.
    > Jak zrobię foto odlewu mego Stacha, to wrzucę na listę.

    Genialne!
    Nie pomyślałem o tym. Faktycznie ta masa stomatologiczna jest super
    - wiem po kiedyś miałem ją w ustach :)

    A da się odcisnąć fajnie całą stopę czy rękę z każdej strony tak,
    żeby dało się ją potem wyjąć z tej masy bez uszkodzeń zarówno dzieciaka
    jak i odcisku?

    dzięki wielkie

  • 17. Data: 2010-07-02 08:36:46
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > A da się odcisnąć fajnie całą stopę czy rękę z każdej strony tak,
    > żeby dało się ją potem wyjąć z tej masy bez uszkodzeń zarówno
    > dzieciaka jak i odcisku?

    Stopę możesz zanurzyć lekko poniżej kostki i potem wyjąć jak z buta.
    Nie ma niebezpieczeństwa, że coś zostanie. hehe.
    Nawet jak się masa lekko podrze, zyskasz wiele bo paluszki będą ładnie z
    każdej strony widoczne.

    Dłoń trochę trudniej, dziecko musi spać bo masa wiąże prawie minutę.
    Jeśli chcesz wykanać odlew całej dłoni. Wówczas potrzebujesz dużo masy i
    jakiś mikser do ciasta.
    Wysokie wąskie naczynie i zostaje kwestia wepchnięcia dłoni z
    wyprostowanymi paluszkami...
    A i qp w tym samym sklepie gips 3 klasy twardości, zalej formy i zawibruj.

    Pozdrawam.

  • 18. Data: 2010-07-02 12:33:04
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-02 10:36, Krzysztof L pisze:

> [...]
    > jakiś mikser do ciasta.
    > Wysokie wąskie naczynie i zostaje kwestia wepchnięcia dłoni z

    To jest chyba dosyć gęste a wepchnąć to między mikroskopijne paluchy nie
    demolując ich może być bardzo ciężko. Ale mam determinację :)
    Może dwa placki masy i zacisnąć na ręce z obu stron?
    Wbijania jakoś nie widzę :)

  • 19. Data: 2010-07-02 13:07:15
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 30.06.2010 12:09, dobrov wrote:
    > witam
    > Muszę obowiązkowo zrobić bobasowi odcisk ręki i nogi na pamiątkę.
    > Jaki gips (szpachla, gładź) czy też inna zaprawa będzie najlepszy? :)
    > Może klej do kafli ;)
    > Chodzi o to żeby to miało należytą konsystencję no i nie może być to coś
    > żrącego lub trującego.
    > Tutaj ludzie obeznani z tego typu produktami. Może kto poradzi?

    Tak przy temacie:
    TYLKO DLA DOROSŁYCH!
    http://www.joemonster.org/filmy/26415/Jak_to_jest_zr
    obione_
    :)

  • 20. Data: 2010-07-27 07:12:12
    Od: lukaszZGL <l...@g...com>

    On 2 Lip, 15:07, Rafał <r...@o...pl> wrote:

    > Tak przy temacie:
    > TYLKO DLA DOROSŁYCH!http://www.joemonster.org/filmy/26415/Jak_
    to_jest_zrobione_
    > :)

    w Łodzi do takich akcji swego czasu użyliby Pavulonu.. Ponoć w gipsie
    każdy odlew da radę zrobić :D