  • 1. Data: 2010-07-07 21:26:08
    Temat: normatyw kafelkowania
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Ile m2 kafelek kladzie fachowiec w godzine/dzien?
    Przyznam ze mi jakos idzie ale sie zastanawiam czy profesjonalista
    zrobil by szybciej.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-07-08 06:34:00
    Temat: Re: normatyw kafelkowania
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Na pewno szybciej albo lepiej lub tez wolniej albo gorzej.
    Na szczescie nie musimy sie trzymac norm, ani KNR, wazne, zeby kafelki byly
    polozone ladnie i trzymaly lata a polozenie bylo za rozsadna cene.
    U mnie dwójka fachowców kladla 30 mkw na dniówke (plytki 15x15 cm scienne).
    Do dzis leza idealnie a fugi sie trzymaja mimo uplywu 14 lat.
    Inny fachowiec kladl mi gres na balkonie. 8 mkw = 2 dni. Po dwóch latach
    wypada fuga, mimo, ze byla "z górnej pólki".
    Fachowiec fachowcowi nierówny.
    Jacek

  • 3. Data: 2010-07-08 08:19:41
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > Inny fachowiec kladl mi gres na balkonie. 8 mkw = 2 dni. Po dwóch latach
    > wypada fuga, mimo, ze byla "z górnej pólki".

    Powiedział bym wiecej gres gresowi nie równy:
    Kładłem gres techniczny antyposlizgowy na hali 200m.Dziennie ok.40mkw.
    Innym razem gres polerowany 60x60 na spoinę 1mm,salon o.k 30m,do tego dekorek
    praca zegarmistrzowska o.k 2-3mkw dziennie.
    W irlandi pracując na "sztukę"[wymagania pracodawcy] kładłem o.k
    170-200mkw.kafelek .Ale tam nikt nie patrzy na jakość.[Co nie oznacza ze kładłem
    krzywo jak aborygeni]
    pozdro.jack

  • 4. Data: 2010-07-08 14:23:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 8 Lip, 10:19, "jack" <j...@v...pl> wrote:

> [...]
    > W irlandi pracując na "sztukę"[wymagania pracodawcy] kładłem o.k
    > 170-200mkw.kafelek .Ale tam nikt nie patrzy na jakość.[Co nie oznacza ze kładłem

    Dzieki za info. Ja klade jakies 6-8m2 dziennie. Niestety sciany sa
    krzywe i tynkowanie im troche nie pomoglo ale nie jest to
    powierzchnia jak po GK.
    Wychodzi mi troche nieidealnie ale calkiem rowno. 2m listwa odchodzi
    czasem na 1-2mm. Ale fikusnikow mam troche wiec troche docinania jest.
    Kanty robilem skosowaniem kafelek, tylko w jednym miejscu wmontowalem
    te plastikowe narozniki.

    --
    Lukasz Sczygiel