  • 31. Data: 2017-01-20 14:05:32
    Temat: Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W stanie ustalonym zawsze grzejesz moca rowna mocy strat.

  • 32. Data: 2017-01-23 14:37:28
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > W starych domach rury nie ida w scianach.

    Nie? Zapraszam do przedwojennego domu moich rodziców.
    Sytuacja jest dość zbliżona do tego, co opisuje tu kolega ToMasz.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 33. Data: 2017-01-23 14:38:52
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 08:03, Kris pisze:

    > Ale to bez znaczenia w kwesti grubych czy cienkich rur w instalacji co.
    > W starych chatach instalacje grawitacyjne wierzchem szły.

    Nie zawsze. U moich rodziców idą w murach i do tego z piwnicy na I
    piętro... Na grzanie murów musi schodzić masa energii, bo inaczej nie
    płaciliby za gaz 3 razy tyle co ja mając mniej powierzchni do ogrzania
    niż ja.

    Pzdr

    --
    /__/_* /