  • 1. Data: 2014-07-13 23:46:22
    Temat: o jeziorze
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Nie mogę wątku doczytać do końca,bo mi się komp wiesza,więc tak się wypowiem.Na
    wykopie znalazlem ciekawy artykul o wodzie święconej(jest gorzej,niż Ergie
    pisal).Polecam stronę N-klawa podobnież nowy kościól w stanie tworzenia.
    Pozdro dolniak
    Aha,i niech się to skończy na moim wpisie.

  • 2. Data: 2014-07-13 23:50:22
    Temat: Re: o jeziorze
    Od: k...@g...com

    I co tam o tej wodzie piszą?

  • 3. Data: 2014-07-14 07:24:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "dolniak" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >wypowiem.Na wykopie znalazlem ciekawy artykul o wodzie >święconej(jest
    >gorzej,niż Ergie pisal).Polecam stronę N-klawa podobnież nowy kościól w

    a nawet zajrzalem z ciekawosci - razi straszna naiwnosc, a dowod na
    nieistnienie boga powala glebią mysli filozoficznej. Daj spokoj. Juz ci od
    latajacego potwora maja sie lepiej.
    Masz racje ze nie ma specjalnie nad czym dyskutowac.

    b.

  • 4. Data: 2014-07-14 08:54:30
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-13 23:50, k...@g...com pisze:
    > I co tam o tej wodzie piszą?
    Że jest skażona bakteriami, zwłaszcza kałowymi.
    Nie rozumiem co tu może kogoś dziwić?

  • 5. Data: 2014-07-14 09:00:13
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Eech.jednak sie nie skończylo...
    Naiwne to jest,ale inspirujące-cóś jak malarstwo nikifora.Wprawdzie nie mam
    pewności,czy woda święcona po odparowaniu i ponownym skropleniu ma nadal te same
    wlaściwości,ale: wyobraż sobie,że niechcący wlaleś w.s. do zalewu sulejowskiego.Wtedy
    nie dosyć że kranówka w mieście Lodzi jest poświęcona,tojeszcze wisla,baltyk i
    okolice...Gorzej-zjadleś poświęconą rybę z tego zalewu i cd,napila się jej krowa i
    dala poświęcone mleko, a w Lodzi jest jeszcze wytwórnia wódek...
    Aleś pan narobil balaganu,panie k.......

  • 6. Data: 2014-07-14 09:03:13
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-14 07:24, Budyń pisze:

> [...]
    > ci od latajacego potwora maja sie lepiej.
    > Masz racje ze nie ma specjalnie nad czym dyskutowac

    Co do dowodów na istnienie czy nieistnienie Boga to opierają się one na
    tych samych podstawach - tylko na domysłach i wierzeniu.
    Jedni wierzą, że Bóg istnieje, a drudzy wierzą, że go nie ma. Nie
    istnieją wiarygodne i niepodważalne dowody na istnienie Boga, ani na
    jego nieistnienie.
    Mnie natomiast jeszcze bardziej razi nieznajomość doktryn Kościoła
    Katolickiego przez osoby deklarujące się jako Katolicy.

  • 7. Data: 2014-07-14 09:26:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mnie natomiast jeszcze bardziej razi nieznajomość doktryn Kościoła
    > Katolickiego przez osoby deklarujące się jako Katolicy.

    zmieniamy wątek na ten czy kontynuujemy tamten?

    b.

  • 8. Data: 2014-07-14 10:13:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-14 09:26, Budyń pisze:
    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zmieniamy wątek na ten czy kontynuujemy tamten?

    A czy możecie kontynuować na grupie "religia"?
    Tam bez końca się toczą te spory.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-07-14 10:22:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A czy możecie kontynuować na grupie "religia"?

    nie - to kogutek zaczal :) A wątek (czy nawet dwa) łatwo ignorowac, nie ma
    obowiazku tego czytac :)

    b.

  • 10. Data: 2014-07-14 10:36:43
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Bo my,ogól, jesteśmy od wierzenia.Wiara,podobnie jak milość jest ślepa.
    Nie musisz znać zasad dzialania firmy,aby w niej pracować.
    Od znajomości zasad są teologowie Ponieważ znają zasady(sami je tworzą)sa
    wątpiący(co najmniej)A muszą je tworzyć,bo z tego żyją.To jak w tej firmie z
    gwańska.Wierzylo wielu,ale zasady znal tylko prezes.I koniec świata wyszedl mu bardzo
    ladnie.
    Nie podejmuję dyskusji o religii.To jak dyskusja ze świadkami jehowy:nie przekabacisz
    ich na żadną stronę,bo slepo wierzą,nie wątpią.Bo nie myślą.
    Dzięki przyjażni z pewnym mądrym żydem zacząlem myśleć.Wiem,że oprócz tego,co JEST
    napisane jest jesze to,co NIE JEST napisane.I sam muszę dojść,dlaczego JEST i NIE
    JEST.
    pozdro dolniak