  • 1. Data: 2014-01-07 18:53:28
    Temat: obłożenie schodów drewnem
    Od: Frez <f...@g...com>

    Mam schody betonowe, chcę je obłożyć dechami (stopnice i podstopnice)
    Schody proste, 14 stopni.
    Fachowcy życzą sobie od 12 do 8 tysięcy..
    Masakra. Za przylepienie 28 desek :-(((
    Ktoś ma namiary na stolarzy mniej kosmicznych?

  • 2. Data: 2014-01-07 19:05:26
    Temat: Re: obłożenie schodów drewnem
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 18:53, Frez pisze:
> [...]
    > Fachowcy życzą sobie od 12 do 8 tysięcy..
    > Masakra. Za przylepienie 28 desek :-(((
    > Ktoś ma namiary na stolarzy mniej kosmicznych?
    Jak zwykle zapytam, czy obojętne Ci jest, czy stolarz będzie ze
    Stargardu, czy z Ustrzyk?
    Jacek

  • 3. Data: 2014-01-07 19:16:32
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-07 19:05, Jacek pisze:
    > Jak zwykle zapytam, czy obojętne Ci jest, czy stolarz będzie ze
    > Stargardu, czy z Ustrzyk?
    > Jacek
    Tak.
    Parę lat temu kumpel z Wrocka zamówił dechy gdzieś w Hajnówce,przysłali,
    dociął i polepił.
    Koszt symboliczny, adres dostawcy nieznany:-(

  • 4. Data: 2014-01-07 19:28:43
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 19:16, Frez pisze:
    > Tak.
    > Parę lat temu kumpel z Wrocka zamówił dechy gdzieś w Hajnówce,przysłali,
    > dociął i polepił.
    > Koszt symboliczny, adres dostawcy nieznany:-(
    Pytałeś od stolarzy a nie o deski.
    Ja też kupowałem deski na płot na prawie drugim końcu Polski, ale już do
    roboty brałem miejscowych.
    Szczerze wątpię, aby stolarz z Ustrzyk chciał pracować za ustrzyckie
    stawki na wyjeździe.
    Przyznaj się, jesteś z DC? To (chyba) nie wstyd ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2014-01-07 20:42:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 18:53:28 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

    > Ktoś ma namiary na stolarzy mniej kosmicznych?

    Zaraz Sławek od bora bora i filtrów
    ro zaproponuje Tobie obłożenie schodów czymś co jest ze 4 razy droższe od drewna.
    A tak na poważnie: jak Tobie nie pasują oferty "fachofców" to sam przylep te 28
    dech;) Robota dość banalna.

  • 6. Data: 2014-01-07 21:49:14
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-07 19:28, Jacek pisze:

    > Pytałeś od stolarzy a nie o deski.
    Prawie synonim

    > Ja też kupowałem deski na płot na prawie drugim końcu Polski, ale już do
    > roboty brałem miejscowych.
    A widzisz
    > Szczerze wątpię, aby stolarz z Ustrzyk chciał pracować za ustrzyckie
    > stawki na wyjeździe.
    Nie musi. Niech mi utnie ładne deseczki, wyśle i śpi sobie spokojnie w
    Cisnej.

    > Przyznaj się, jesteś z DC? To (chyba) nie wstyd ;-)
    Nie obrażaj mnie.....

  • 7. Data: 2014-01-07 21:49:58
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-07 20:42, Kris pisze:

> [...]
    > A tak na poważnie: jak Tobie nie pasują oferty "fachofców" to sam przylep te 28
    Ok, ale chcę je gdzieś kupić za normalną cenę...

  • 8. Data: 2014-01-07 22:32:56
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Fachowcy życzą sobie od 12 do 8 tysięcy..
    >
    > Masakra. Za przylepienie 28 desek :-(((
    >
    > Ktoś ma namiary na stolarzy mniej kosmicznych?

    Takie są ceny. Licz że stolarz za schody bierze jakieś 30% marży.
    Reszta kosztów to materiał (z sosny sie nie robi) dębina surowa to jakieś 2-3kPLN za
    m3. A to trzeba jeszcze pociąć, ostrugać czasem pokleić.
    Za te cene 8-12kPLN masz też gwarancję że schody się nie rozeschną, nie zaczną
    skrzypieć, nie zrobią się z nich łódki.
    Dostaniesz porządne lakierowanie lakierem przemysłowym (nie takim z marketu).
    Nie wspominając o tym że ci to stolarz pomierzy bo schody wylane czasem potrafią być
    mocno nierówne.
    I tak dalej.

    Ale jak chcesz taniej to podzwoń po stolarniach i zapytaj po ile ci sprzedają deski
    na wymiar, strugane.
    Sam se przykleisz.
    A po jakimś czasie kupisz drugi raz, bo schody/parkiet to nie jest prosta sprawa. Nie
    jest też to jakiś kosmos, ale zazwyczaj troche trzeba zrobić żeby sie nauczyć na
    błędach.

    Ale jest szansa że te 14 stopni kupisz za 2-3kPLN. Do tego poszukaj kołków do
    schodów, kleju, lakieru. Wyjdzie jakieś 3-4kPLN.
    Jest szansa że ci sie uda zrobić tak aby problemy nie były dokuczliwe.

  • 9. Data: 2014-01-08 06:58:41
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 20:42:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Zaraz Sławek od bora bora i filtrów
    >
    > ro zaproponuje Tobie obłożenie schodów czymś co jest ze 4 razy droższe od drewna.
    >
    > A tak na poważnie:

    Tak na poważnie, to do południa, gdy jesteśmy w pracy, to jest dla nas ważna nasza
    fachowość, jakość stosowanego przez nas materiału i godne ceny. Ale, gdy jesteśmy już
    po pracy i idziemy kupić telewizor, napić się piwa lub szukamy desek na schody, to
    oburza nas, że ktoś wyznaje w życiu te same wartości :)

    A na te schody, to oczywiście jako alternatywę do desek zaproponuję coś co wygląda
    jak drewno, ale jest od niego bardziej wytrzymałe i nie wymaga tej całej pielęgnacji,
    która u schodziarzy jest warunkiem uznania reklamacji: www.nowe-schody.pl

  • 10. Data: 2014-01-08 07:09:54
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 06:58:41 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > A na te schody...

    Kompletny koszt pokrycia tym materiałem (profile prostujące do stopni, stopnice,
    podstopnice, boki, klej, silikon), wykonanie i 8% VAT wyniesie Cie ok. 400 zł za
    jeden stopień. Da się również pokryć podesty i podłogę piętra i bezśladowo połączyć
    to z okładziną schodów.
    Tu jest przykład takiego kompleksowego pokrycia całej lastrykowej klatki
    schodowej(balustrada jest jeszcze przed ostatnim malowaniem):
    http://www.nowe-schody.pl/wp-content/gallery/start/1
    4.jpg