  • 11. Data: 2014-01-09 15:20:23
    Temat: Re: obłożenie schodów drewnem
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Takie są ceny
    (...)

    Dokładnie, to jest normalna cena, nie wysoka.
    Taniej znajdziesz deski na Allegro i sam sobie możesz ułożyć, ale masz
    gwarancję, że będzie tak jak napisał sczygieł. Zgadzam się z każdym jego
    słowem.

  • 12. Data: 2014-01-10 17:50:45
    Od: morghul <m...@t...pl>

    "Szlachetna, drewnopochodna płyta" zgrabne określenie na paździerz ;)

    Chociaż przyznam, że wygląda ładnie ;)

    morghul

    W dniu 2014-01-08 07:09, slavo65 pisze:

    > Kompletny koszt pokrycia tym materiałem (profile prostujące do stopni, stopnice,
    podstopnice, boki, klej, silikon), wykonanie i 8% VAT wyniesie Cie ok. 400 zł za
    jeden stopień. Da się również pokryć podesty i podłogę piętra i bezśladowo połączyć
    to z okładziną schodów.
    > Tu jest przykład takiego kompleksowego pokrycia całej lastrykowej klatki
    schodowej(balustrada jest jeszcze przed ostatnim malowaniem):
    http://www.nowe-schody.pl/wp-content/gallery/start/1
    4.jpg

  • 13. Data: 2014-01-10 19:01:19
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-10 17:50, morghul pisze:
    > "Szlachetna, drewnopochodna płyta" zgrabne określenie na paździerz ;)
    > Mam paździerzowe panele podłogowe Pergo. AC6. po intensywnym uzytkowaniu nadal są
    niezniszczalne.

    > Chociaż przyznam, że wygląda ładnie ;)
    Taaaa, ale nie mają chyba łuków...

  • 14. Data: 2014-01-10 19:49:41
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 17:50:45 UTC+1 użytkownik morghul napisał:
    > "Szlachetna, drewnopochodna p�yta" zgrabne okre�lenie na pa�dzierz ;)

    Kawior: zgrabne określenie na rybie jaja :)

    właściwości tej płyty: http://imageshack.com/a/img703/7572/5ut0.jpg

  • 15. Data: 2014-01-12 16:08:25
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 19:49:41 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Kawior: zgrabne określenie na rybie jaja :)
    >

    > właściwości tej płyty: http://imageshack.com/a/img703/7572/5ut0.jpg

    Szkoda że po wietnamsku ten opis nie jest. Byłby zrozumiały dla jeszcze mniejszej
    ilości ludzi.

  • 16. Data: 2014-01-12 16:11:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 16:08:25 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    slavo65 to taki spamer co bora bora, pażdzierzem na schody i filtramiu RO spamuje
    gdzie można.
    Ale w sumie kazdy jakoś na tą szklankę wódki zarobić musi;)

  • 17. Data: 2014-01-12 16:57:39
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 16:11:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    gdzie można.

    > Ale w sumie kazdy jakoś na tą szklankę wódki zarobić musi;)

    Nie mam do niego pretensji za spamowanie. Spam często bywa pożyteczny. Dzięki spamowi
    można się czegoś pożytecznego dowiedzieć. Pomysł z obudowywaniem schodów
    prefabrykowanymi elementami nie jest zły. Cena prefabrykatów według mnie jest chora.
    Tam nie ma żadnej kosmicznej technologii żeby tyle to kosztowało. Droższe od zwykłej
    laminowanej płyty być musi. Ale nie 10 razy.

  • 18. Data: 2014-01-12 17:20:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 16:57:39 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    >Tam nie ma żadnej kosmicznej technologii żeby tyle to kosztowało. Droższe od
    >zwykłej laminowanej płyty być musi. Ale nie 10 razy.
    Ot to. A gościu sam tam wcześniej gdzies napisał że ten jego pażdzierz to droższy 4
    razy od stopni debowych jest.
    To samo bora bora-zwykła indukcja+wentylator tylko cena tak prawie 10
    razy wyzsza.

  • 19. Data: 2014-01-12 17:35:54
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    napisał:

    >Cena prefabrykatów według mnie jest chora. Tam nie ma żadnej kosmicznej technologii
    żeby tyle to kosztowało. Droższe od zwykłej laminowanej płyty być musi. Ale nie 10
    razy.

    Na wolnym rynku o cenie nie decyduje zastosowana technologia, materiał, wielkość
    inwestycji i inne ponoszone przez producenta koszty. O cenie decyduje klient. W
    wypadku tego systemu do odnawiania schodów po prostu praktycznie nie ma w Polsce
    konkurencji.
    I zgadnij dlaczego nie ma konkurencji, skoro to taki "paździerz" a laminowane,
    również dobrzej jakości płyty sprzedaje w Polsce tysiące firm?

  • 20. Data: 2014-01-12 17:35:54
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 17:20:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    razy od stopni debowych jest.

    > To samo bora bora-zwykła indukcja+wentylator tylko cena tak prawie 10

    Jest i pozytywny koniec wielu ciekawych pomysłów. Po jakimś czasie duzi producenci
    wprowadzają podobne do produkcji masowej. Duży zarabia jak dużo sprzeda po niskiej
    cenie. Poza tym konkurencja nie śpi. Wiele przydatnych gadżetów z jakiś tiwi szopów
    jest dostępnych w sklepach po normalnych cenach. Kupiłem niedawno w markecie tarkę z
    krajalnicą co oprócz podstawowych funkcji jeszcze goli, sznurowadła wiąże i usuwa
    ciąże. dwie dych dałem w markecie ze dwa lata temu e tiwi szopie chyba półtorej stówy
    kosztowała w promocji.