  • 1. Data: 2013-03-06 11:01:46
    Temat: obrabianie okien dachowych wewnątrz
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Dzięki radom grupy udało mi się uniknąć większości popełnianych błędów
    i dom całkiem dobrze mam zbudowany i docieplony, i mało zużywający energii
    na ogrzanie :)

    Zostały mi do poprawki tylko okna dachowe
    od środka, po bokach wnęki, badając pirometrem temp ścianek miała przy -20
    na zewnątrz, ok 7stopni zimą,
    nie dali tam ocieplenia, tłumacząc, ze nie było miejsca, blisko krokwie,
    trochę wełny wcisnęli między płytą GK, choć moim zdaniem to pewnie nic nie
    dali.

    Robi się ciepło i w wolnej chwili
    mam zamiar to rozebrać, wywalić płyty GK i wykończyć płytami styroduru
    docinanymi klejonymi na piankę do krokwii i stelarzu,

    na to siatka z klejem i gładź,
    co myślicie o takiej metodzie?

    Pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2013-03-06 21:50:49
    Temat: Re: obrabianie okien dachowych wewnątrz
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message

> [...]
    > mam zamiar to rozebrać, wywalić płyty GK i wykończyć płytami styroduru
    > docinanymi klejonymi na piankę do krokwii i stelarzu,

    Ja tak właśnie naprawiam. Po bokach do krokwii przyklejam styropian i na te
    boczki na styk przyklejam kartongips też klejem piankowym. Zapieram deskami
    żeby nie rozsadziło i po kilku godzinach jest ocieplenie bez żadnej
    szczeliny. Górę i dół okna podobnie tylko zamiast stalowych profili daję
    łaty dachowa i na nich buduję. Inaczej się nie da.
    Ci wykonawcy to zwykle przygłupy.

  • 3. Data: 2013-03-07 12:32:51
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2013 21:50:49 +0100, kiki napisał(a):

    > "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message

    Hej, czy tylko mi nie pobrało pierwszego wątku?
    Kurcze. Jadę na news.task.gda.pl

    Kiki - masz gdzieś w całości "myśli zebrane"? :-))

    --
    Franc

  • 4. Data: 2013-03-08 20:29:49
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Franc" <w...@w...pl> wrote in message

    > Hej, czy tylko mi nie pobrało pierwszego wątku?
    > Kurcze. Jadę na news.task.gda.pl
    >
    > Kiki - masz gdzieś w całości "myśli zebrane"? :-))

    ustaw news.neostrada.pl zamiast task. tepsa wpuszcza teraz każdego

  • 5. Data: 2013-03-09 13:09:40
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 20:29:49 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
    > ustaw news.neostrada.pl zamiast task. tepsa wpuszcza teraz każdego

    oj nie baudzo - "404 posting not allowed"

    b.