  • 1. Data: 2009-03-11 20:34:15
    Temat: obudowa wanny z ytongu
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam będę obmurowywał wannę symetryczną bloczkami z ytongu i mam kilka
    pytań

    1.Wanna miała w standardzie 4 haki do przykręcenia do ściany wzdłuż prostych
    boków - czy trzeba je dawać czy lepiej zrobić murek wzdłuż ścian jak na
    filmiku ponizej:
    http://www.tinyurl.pl?HVaHkdY1

    2. czy bloczki od frontu jakoś przykleić do wanny (będę je chował za
    krawędzią wanny i na bloczek pójdzie płytka) czy dać jakiś elastyczny
    podkład (pasek gumy itp). Na dile przykleje na klej do podłogi. Czy dawać
    jakieś zbrojenie w bloczki?

    3. czy od spodu dać(przykleić do podłogi) również jakieś pustaki na nie
    pianka/guma by dno wanny się nie uginało? - na standardowych nogach jest
    bardzo niestabilna.

    Dzięki za informacje
    --
    ---
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-11 21:18:06
    Temat: Re: obudowa wanny z ytongu
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ja chyba robiłem pianką.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-03-11 23:10:56
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message

    > 1.Wanna miała w standardzie 4 haki do przykręcenia do ściany wzdłuż
    > prostych boków - czy trzeba je dawać czy lepiej zrobić murek wzdłuż ścian
    > jak na filmiku ponizej:

    Przykręć haki, wystarczą a będzie o wiele prościej i szybciej.

    > 2. czy bloczki od frontu jakoś przykleić do wanny (będę je chował za
    > krawędzią wanny i na bloczek pójdzie płytka) czy dać jakiś elastyczny
    > podkład (pasek gumy itp).

    Kleić do wanny - nie, na szczycie murku najwyżej ajkąś elastyczną przekładkę
    daj - pasek gumy albo silikon po prostu.

    > Na dile przykleje na klej do podłogi. Czy dawać jakieś zbrojenie w
    > bloczki?

    Nie ma sensu. Chyba, że planujesz większą dziurę "na stopy" - wtedy nad nią
    warto normalne nadproże zrobić.

    > 3. czy od spodu dać(przykleić do podłogi) również jakieś pustaki na nie
    > pianka/guma by dno wanny się nie uginało? - na standardowych nogach jest
    > bardzo niestabilna.

    Standardowe nogi powinny mieć regulacje i należy je tak wyregulować, żeby
    OBCIĄŻONA wanna stała stabilnie i równo, a jej dno miało spadek w dobrą
    stronę (zwłaszcza to ostatnie - niby oczywiste, a widziałem w jakimś hotelu
    wannę, w której woda stała :-) )

    J.