  • 31. Data: 2011-09-02 20:09:30
    Temat: Re: ocieplenie dachu i ścian
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j3r3tk$3cu$1@opal.futuro.pl...

    > "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > Schody trzeba niezależnie postawić żeby nie dotykały do ściany abi do
    > domu.
    > musi być styropian po lewej i na końcu na górze.
    >
    > Rozwal to zanim roboty pójdą dalej, bo tylko będzie grzyb. Gdyby to była
    > ściana fundamentowa zasypana to inna sprawa ale takie coś to porażka.

    a co z fundamentem całego budynku? (dom jest na podpiwniczony w 75%)
    obecnie jest tylko folia kubełkowa,
    czy należy spowrotem wszystko odkopać i dać między folię a fundament
    10cm styropianu XPS ?

  • 32. Data: 2011-09-02 20:29:53
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > a co z fundamentem całego budynku? (dom jest na podpiwniczony w 75%)
    > obecnie jest tylko folia kubełkowa,
    > czy należy spowrotem wszystko odkopać i dać między folię a fundament
    > 10cm styropianu XPS ?

    Fundament czy ścianę fundamentową ?
    Bo fundament jeszcze ujdzie ale ściana fundamentowa koniecznie. jak nie dali
    na ścianę fundamentową to bedzie jazda.

  • 33. Data: 2011-09-02 20:37:22
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > a co z fundamentem całego budynku? (dom jest na podpiwniczony w 75%)
    > obecnie jest tylko folia kubełkowa,
    > czy należy spowrotem wszystko odkopać i dać między folię a fundament
    > 10cm styropianu XPS ?

    Ty, ale jaja. Teraz patrzę na te słupy i mur z bloczków. tam nie widać
    styropianu, a to jest tak nieco wysoko w stosunku do garażu.
    Jak nie dali styropianu to masz jazdę bez trzymanki. Trzeba rozkopać,
    dysperbit z wodą 1:1 ze 3 razy na to styropian, o ja pierniczę.

    To nawet mnie w mojej niedoli dali styropian.:-)

  • 34. Data: 2011-09-03 07:57:21
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > Bo fundament jeszcze ujdzie ale ściana fundamentowa koniecznie. jak nie
    > dali na ścianę fundamentową to bedzie jazda.

    chodziło mi tą część sciany która będzie pod gruntem,
    nie wiem czy to jest jeszcze fundament czy ściana fundamentowa,
    to był stary dom który jest rozbudowywany

  • 35. Data: 2011-09-03 08:10:35
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > Tak z trzech stron, taką czapkę zrobić i pouszczelniac pianą. posklejac.
    > Najgorsze są strugi powietrza.
    > Oczywiście porotherm od góry zatkać cienką warstwą zaprawy szczelnie ale
    > cienko. Styropian kleić po całej powierzchni, a nie na placki.

    ile mam go dać od wewnątrz przy robieniu tej czapki styropianowej?
    tzn jak nisko od folii po ścianie ma schodzić?
    tyle co wełna czyli 30cm? czy może więcej?

  • 36. Data: 2011-09-07 19:01:18
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > Żeby naprawić ścianę szczytową to wszystko trzeba rozebrać. Inaczej nie
    > odpiłujesz tej ściany.
    > Zrób więcej zdjęć i jakoś tak rób seriami z różnych odległości stojąć w
    > tym samym miejscu. Masz jeszcze czas na poprawki. Ja waliłem te skosy w
    > straszny sposób od zewnątrz.
    > Co za debile na tych budowach.

    Hej,
    zrobiłem więcej zdjęć,
    tutaj link:

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#ja
    k widać ekipa już skuwa ściany szczytowe,jakie kolejne uwagi?pozdrawiamWojtek

  • 37. Data: 2011-09-07 19:04:55
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > dysperbit z wodą 1:1 ze 3 razy na to styropian, o ja pierniczę.
    >
    > To nawet mnie w mojej niedoli dali styropian.:-)

    Hej, za tymi słupami jest mur ze starych pustaków szarych,
    żeby nie rozbierać starego garażu wewnątrz zostały wybudowane równolegle
    ściany
    z porothermu, a strop został zabezpieczony stalowymi profilami

    czy folia kubełkowa która dali jest wogóle potrzebna czy
    daje się sam dysperbit + styro?

  • 38. Data: 2011-09-07 19:10:07
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew#564740
    0823626693138

> [...]
    > przełazić zimno jeżeli nie będzie ocieplona ściana szczytowa od góry.
    > Od środka będzie to głupio wyglądało, bo okno skończy się przy płycie
    > karton gipsowej. może zwęzić okno co ? I tak je robią na wymiar.
    > Jak odpiłujesz i ustalisz gdzie się zacznie Regips to będziesz widział czy
    > okno ci włazi w regips czy nie.
    > Najwyżej przykleisz ytong czy coś.
    >
    > Aha i nie zostaw pod parapetami otwartego porothermu. Najlepiej naklej pod
    > parapet ytong i na ytongu stawiaj okna.
    > Porotherm to straszne gówno, wiem bo mam zimne parapety.

    to okno o którym pisałeś nie jest jeszcze tak bardzo blisko
    okazuje się po pomiarach, że jest zapas,
    gorzej jest natomiast z oknami od południa (te dwa pionowe, niby-drzwi)

    jeśłi pod parapetami mam dać ytong to ile cm?
    zmieni się otwór pod okno wtedy, trzeba by chyba podpiłować od dołu
    zeby wsadzić ten ytong i nie zmieniać rozmiarów okna

  • 39. Data: 2011-09-07 19:12:20
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew#564740
    0781878093362

    > Na tym samym zdjęciu nad tymi schodami nad drzwiami wejściowymi tam jak
    > dom skręca o 90 stopni. tam trzeba zrobić ocieplenie zanim zaczną robić
    > coś dalej, bo się zdaje, że zapomnieli o tym i ci cały wieniec
    > przemarznie.
    > Zrób więcej fotek.

    tu jest powiększenie tego miejsca:
    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694623949618914

    czy należy to miejsce ocieplić przed montażem folii?

  • 40. Data: 2011-09-07 19:15:18
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew#564740
    0980535941586

> [...]
    > Zrób więcej zdjęć i jakoś tak rób seriami z różnych odległości stojąć w
    > tym samym miejscu. Masz jeszcze czas na poprawki. Ja waliłem te skosy w

    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#ek
    ipa już skuwa ściany szczytowe,jakie kolejne uwagi?pozdrawiamWojtek