  • 1. Data: 2013-10-17 23:40:46
    Temat: Re: ocieplenie poddasza
    Od: e...@g...com

    Zapraszam do odwiedzenia strony http://www.eko-izolacje.pl tam można dowiedzieć się
    więcej na takie tematy jak docieplenie poddasza

  • 2. Data: 2013-10-18 10:40:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 23:40:46 UTC+2 użytkownik e...@g...com
    napisał:
    > Zapraszam do odwiedzenia strony http://www.eko-izolacje.pl tam można dowiedzieć się
    więcej na takie tematy jak docieplenie poddasza

    Czytalem w Internecie ze izolacje firmy www.eko-izolacje.pl sa slabe i
    nieoplaca sie ich uzywac...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-10-18 11:14:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Friday, October 18, 2013 10:40:16 AM UTC+2, Adam wrote:

    > Czytalem w Internecie ze izolacje firmy www.eko-izolacje.pl sa slabe i
    > nieoplaca sie ich uzywac...

    W dodatku bezczelnie wciskają kit, podając że jakieś ścinki z gazet mają lambdę na
    poziomie dobrego styropianu :> Wstyd i hańba :>

    L.

  • 4. Data: 2013-10-18 13:13:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 11:14:36 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > W dodatku bezczelnie wciskają kit, podając że jakieś ścinki z gazet mają lambdę na
    poziomie dobrego styropianu :> Wstyd i hańba :>

    A te scinki czesto podobno ptaki wyciagaja i robia z nich gniazda. Po
    paru latach taka izolacja jest dziurawa jak ser szwajcarski!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-10-18 13:33:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > W dodatku bezczelnie wciskają kit, podając że jakieś ścinki z gazet mają
    > lambdę na poziomie dobrego styropianu :> Wstyd i hańba :>

    >A te scinki czesto podobno ptaki wyciagaja i robia z nich gniazda. Po

    to są jakies pomówienia -ta izolacja raczej wczesniej zgnije niz ja ptaki
    wyniosą.

    b.

  • 6. Data: 2013-10-18 18:14:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-18 13:33, Budyń wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > to są jakies pomówienia -ta izolacja raczej wczesniej zgnije niz ja
    > ptaki wyniosą.

    Ekofiber?
    Mam u siebie od 2 lat, tyle, że nie na skosie a na płaskiej powierzchni.
    Na razie mam 2 lata i póki co nie mam uwag, nic złego się nie dzieje z
    tym. Izoluje chyba dobrze.

    https://picasaweb.google.com/104976193756848602152/2
    0110517_budowa_domu#5762520169594071362

    Na skosy się to nie nadaje bo się ubija.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 7. Data: 2013-10-18 23:51:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 18:14:04 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    Wszystko popsules :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-10-19 00:23:50
    Od: quent <q...@g...com>

    Nieee noo....
    nie zrozumialem pytania!
    2 rok mecze sie z tym badziewiem!! :-\

    Ps
    Tak to jest jak sie czyta tylko temat i ostatni post ;-)

  • 9. Data: 2013-10-19 18:45:07
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    quent wrote:
    > Nieee noo....
    > nie zrozumialem pytania!
    > 2 rok mecze sie z tym badziewiem!! :-\
    >
    > Ps
    > Tak to jest jak sie czyta tylko temat i ostatni post ;-)

    winno byc: aaaa Borynaaa nie doslyszalem pytaaaaniaaa :)

    jeffrey

  • 10. Data: 2013-10-19 18:47:30
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Czytalem w Internecie ze izolacje firmy www.eko-izolacje.pl sa slabe
    > nieoplaca sie ich uzywac...
    > pozdr.

    dla mnie to chyba rekord, odpowiedź na post z przed 10 lat haha

    jeffrey