  • 11. Data: 2011-12-09 21:57:19
    Temat: Re: ocieplić garaż w domu
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 9 Gru, 21:02, "Tomek" <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w
    wiadomościnews:21b35425-e1f6-4dac-ae21-018b7557839b@
    gl2g2000vbb.googlegroups.com...

    > Przyklej styropian do bramy na klej w piance, nie będzie potrzebne
    > żadne dziurawienie blachy.
    >
    > Wrota jednak nie są sztywne na tyle, aby pianka montażowa trzymała
    > styropian d blachy. Chyba że myślisz o innym rozwiązaniu, którego
    > nie znam. W takim razie daj linka do takiego kleju.
    > T.

    Ja na próbę przykleiłem takim http://www.pwaris.pl/sklep/nowy/index.php?products=p
    roduct&prod_id=325
    i po mimo że blacha na tych wrotach nie jest sztywna to już rok i nic
    nie odpadło.Mało tego,mam do sufitu przyklejony na ten sam klej styro
    5cm ,a garaż mam blaszak

  • 12. Data: 2011-12-10 10:07:08
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

> [...]
    > styropian d blachy. Chyba że myślisz o innym rozwiązaniu, którego
    > nie znam. W takim razie daj linka do takiego kleju.

    np: Tytan EOS - klej w piance do styropianu. To nie to samo co zwykła
    pianka. To jest klej poliuretanowy w postaci pianki.

  • 13. Data: 2011-12-13 17:44:14
    Od: cart <a...@n...ma>

    enemyunknown <r...@s...fr.pl> napisał(a):

    wiadomościnews:21b35425-e1f6-4dac-ae21-018b7557839b@
    gl2g2000vbb.googlegroups.com...

    >np: Tytan EOS - klej w piance do styropianu. To nie to samo co zwykła
    >pianka. To jest klej poliuretanowy w postaci pianki.

    Mam jeszcze jedno pytanie - jak dołożę 5 lub 10cm do ścian w garażu to
    będę musiał przykryć rury z gazem. Czy jest to problem?

  • 14. Data: 2011-12-13 20:15:48
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Zdecydowanie ocieplać.
    Ja miałem podobnie: nad garażem 2 pokoje a w garażu duży kaloryfer ale
    zakręcony. Po kilku latach zdecydowałem wywalić kaloryfer, przez co
    przybyło mi trochę miejsca na szerokość i dociepliłem sufit styropianem
    5 cm. W pokojach wyraźnie się poprawiło. Może nie czuć bezpośrednio, że
    jest cieplej, bo temperatura powietrza jest bez zmiany ale nie ciągnie
    od podłogi. Można spokojnie siedzeić na podłodze i nie czuć chłodu od spodu.
    \Jacek

  • 15. Data: 2011-12-14 12:10:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > cieplej, bo temperatura powietrza jest bez zmiany ale nie ciągnie od
    > podłogi. Można spokojnie siedzeić na podłodze i nie czuć chłodu od spodu.

    A miałeś na podłogach styropian?

    Bo u mnie w salonie, pod którym jest garaz nic nie ciągnie
    jest przyjemnie nawet na boso, ale mam6cm wylewski + 5cm styro.

    Ale w garazu trzymam temp. w granicach 16-7stopni.

  • 16. Data: 2011-12-14 17:33:36
    Temat: Re: ociepli? gara? w domu
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Podłogi mam na supremie, która chyba "trochę" słabiej izoluje od styropianu.
    Jacek

  • 17. Data: 2011-12-14 20:45:26
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    cart pisze:
    > A jest jakiś patent na bramę wjazdową?

    Ja specjalnie z myślą o ociepleniu zamontowałem bramę dwuskrzydłową, a
    planuję 20cm przykelić tak:

    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/schematy
    /IMG_1653.JPG

    Jak to wyjdzie w praktyce, to kiedyś dam znać :)

    bajcik

  • 18. Data: 2011-12-14 21:44:56
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Mam jeszcze jedno pytanie - jak dołożę 5 lub 10cm do ścian w garażu to
    > będę musiał przykryć rury z gazem. Czy jest to problem?

    Wg
    http://muratordom.pl/instalacje/ogrzewanie-gazowe/ga
    z-w-domu,26_2977.html?&page=1

    "rury prowadzi się po wierzchu ścian (w szczególnych wypadkach dopuszcza się
    ułożenie ich za wentylowanym ekranem),"