  • 11. Data: 2012-09-29 18:38:01
    Temat: Re: odkurzacz centralny - rury w wylewce
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Dawno takich bzdur nie widzialem!

    Ze zwyklego odkurzacza wali smrod kurzu, psujacych sie naskorkow i futra,
    wlosow itp. Nie miales nigdy odkurzacza? Worki no-odour to bzdura i nie
    dzialaja.

    Odkurzacz centralny to CISZA, BRAK smrodu, wygoda.

    Po co komu kran z woda? Wiadro i studnia tez sie sprawdzaja!!!

  • 12. Data: 2012-09-29 20:21:03
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
    > Dawno takich bzdur nie widzialem!
    >
    > Ze zwyklego odkurzacza wali smrod kurzu, psujacych sie naskorkow i futra,
    > wlosow itp. Nie miales nigdy odkurzacza? Worki no-odour to bzdura i nie
    > dzialaja.

    Masz nos króla albo cesarza lub wielkopańskie wymagania :-) Zejdź na ziemię
    :-)

  • 13. Data: 2012-09-29 21:29:48
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Masz nos króla albo cesarza lub wielkopańskie wymagania :-) Zejdź na
    > ziemię :-)

    Niekoniecznie, najwyraźniej nigdy nie używał odkurzacza z filtrem wodnym.
    Niekoniecznie super-hiper-ekstra-de-lux drogiego na literkę R, wystarczy
    Karcher za 1000-ka.

    Wszystkie chwyty jakie stosują przy R, działają tutaj podobnie, z
    przerażeniem po pierwszym odkurzaniu włącznie :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2012-09-29 21:38:47
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Nie znam się na odkurzaczach centralnych, ale rozmawiałem z handlowcami
    i jedna rzecz bardzo mi się spodobała.
    Jak rury puści się do góry - na poddasze przykładowo, to dzieje się
    fajna rzecz - jak nie da rady czegoś wyciągnąć, to zostanie w gnieździe
    i nie zapcha instalacji, a jak rury poziomo, to może próbować i
    niekoniecznie podołać, a wtedy pewnie kłopoty.

    Wiem, że masz już za daleko na takie zmiany, ale może chociaż w
    niektórych miejscach się uda.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2012-09-30 00:23:24
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Niekoniecznie, najwyraźniej nigdy nie używał odkurzacza z filtrem wodnym.

    Tylko nie daj Boze zostawic wode z tym syfem nawet do nastepnego dnia
    (bo jutro dalej cos trzeba odkurzyc), smrod jak z otwartego szamba. Po
    prostu po kazdym uzyciu trzeba od razu wylac to blotko.
    No i ten filtr wodny taki troche slaby, filtr (ten zwykly) nad nim sie
    dosyc szybko zapycha. Ale ogolnie fajna rzecz, choc gdybym mial
    wybierac, to wolalbym centralny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2012-09-30 10:23:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel O'Pajak wrote:
> [...]
    > No i ten filtr wodny taki troche slaby, filtr (ten zwykly) nad nim
    > sie dosyc szybko zapycha. Ale ogolnie fajna rzecz, choc gdybym mial

    miałem przez lata odkurzacz z filtrem wodnym, cholernie niewygodne
    rozwiązanie, ciężki kłopotliwy w eksploatacji, nie da sie na szybko zebrać
    śmieci sprzed drzwi.

    Od kilku lat mam bezworkowca samsunga i jestem zadowolony, jest mały lekki i
    cichy, śśie jak diabeł (podciśnienie daje jak dobre przemysłowe odkurzacze),
    jest łądny i wygodny bo w ciągłej gotowości, wieczorem wystarczy wytrzepać
    śmieci z pojemnika do muszli, co jakiś czas wypłukac filtry.

  • 17. Data: 2012-09-30 17:24:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i ten filtr wodny taki troche slaby, filtr (ten zwykly) nad nim sie
    > dosyc szybko zapycha. Ale ogolnie fajna rzecz, choc gdybym mial wybierac,

    Prosze Was, odkurzacz z filtrem wodnym...
    Juz mi sie chce wylewac wode, podkladac baniak pod baterie, nie wiadomo
    gdzie, bo sie nie miesci, a na zewnatrz -20C.
    To dobre w reklamach, ale uzytkowo porazka totalna.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2012-10-01 10:10:03
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > Odpuść odkurzacz centralny. odkurzacze zwykłe są poniżej 100PLN. Kup sobie
    > 5. Posrtaw jeden na każdym piętrze, w piwnicy i na strychu i jeden schowaj
    > jako zapasowy. Są tak samo dobre jak drogie i tak samo dobre jak
    > odkurzacze centralne.
    >
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=odk
    urzacz&order=p&offer_type=1&price_from=50&price_to=&
    postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&city
    =&listing_sel=2&listing_interval=7&change_view=Poka%
    C5%BC%C2%A0%3E

    > Nawet taniej kupisz workowy czy bezworkowy, taniej niż 100. Kupiłem taki
    > do garażu. Niczym nie ustepuje Samsungowi za 1000PLN

    Dzięki za radę, ale tym razem nie skorzystam. Moje dziecko jest alergikiem i
    będzie odkurzacz centralny.

  • 19. Data: 2012-10-01 10:12:48
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > podołać, a wtedy pewnie kłopoty.

    > Wiem, że masz już za daleko na takie zmiany, ale może chociaż w niektórych

    Nie bardzo rozumiem. Przecież nawet jesli rura będzie szła poziomo to i tak
    podejście do gniazdek będzie pionowe w ścianie...

  • 20. Data: 2012-10-01 12:38:00
    Od: k...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 10:10:07 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Dzięki za radę, ale tym razem nie skorzystam. Moje dziecko jest alergikiem i
    >
    > będzie odkurzacz centralny.

    W takiej sytuacji nie powinieneś mieć odkurzacza centralnego a w domu mieć
    kontrolowanie brudno. Jak dziecko ma się uodpornić jak żyje w sterylnej atmosferze.