  • 1. Data: 2010-05-20 17:53:14
    Temat: odkurzacz przemysłowy
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Jaki polecacie odkurzacz przemysłowy do ok.tysiąca zł?
    Czy do tej kwoty jest coś rozsądnego?

  • 2. Data: 2010-05-20 18:00:22
    Temat: Re: odkurzacz przemysłowy
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    > Jaki polecacie odkurzacz przemysłowy do ok.tysiąca zł?
    > Czy do tej kwoty jest coś rozsądnego?

    Niedawno ktos tu na grupie polecal to:
    http://www.allegro.pl/item1000826357_odkurzacz_przem
    yslowy_profi_5_gratis_20_workow.html

    Podobno sprawdzil sie na budowie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2010-05-20 20:37:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Maj, 19:53, maniek <m...@o...pl> wrote:
    > Jaki polecacie odkurzacz przemysłowy do ok.tysiąca zł?
    > Czy do tej kwoty jest coś rozsądnego?

    Ja kupiłem jakiegoś makalistera czy coś w ten deseń za 350 zł?
    Opędził 2 remonty i jedną budowę, nadal działa :]
    Chyba nie ma sensu przepłacać.

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2010-05-20 22:56:03
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Czym taki przemysłowy różni się od zwykłego w zastosowaniu domowym?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/ >

  • 5. Data: 2010-05-20 23:05:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Maj, 00:56, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Czym taki przemysłowy różni się od zwykłego w zastosowaniu domowym?

    Mój się różnił tym że ma gniazdko na czole i jak się wetknie weń np.
    bruzdownicę i przełączy guzik to odkurzacz się włącza jak odpalisz
    narzędzie, a potem chodzi jeszcze ze 20 sekund po wyłączeniu,
    generalnie wygodne nawet.

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2010-05-21 06:04:58
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Czym taki przemysłowy różni się od zwykłego w zastosowaniu domowym?

    Pewnie wiekszy (za duzy) glosniejszy (za glosny) i filtracje ma pewnie
    gorsza.
    Mozliwe ze worki ma tez za duze i w uzytkowaniu domowym zaplenialbys je
    pewnie z rok - malo higieniczne.

    Ale to wszystko tylko moje domysly.

  • 7. Data: 2010-05-21 06:20:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    bruzdownicę i przełączy guzik to odkurzacz się włącza jak odpalisz
    narzędzie, a potem chodzi jeszcze ze 20 sekund po wyłączeniu,

    --------------

    Co lepiej kupić do domu? Dysona, czy taki przemysłowy?

  • 8. Data: 2010-05-21 06:46:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Ja kupiłem jakiegoś makalistera czy coś w ten deseń za 350 zł?
    Opędził 2 remonty i jedną budowę, nadal działa :]

    MacAllister to marka Castoramy. Bardzo solidne narzędzia i urządzenia

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-05-21 07:33:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Co lepiej kupić do domu? Dysona, czy taki przemysłowy?

    Do domu polecam ten:
    http://www.karchersklep.pl/k203_p209_idp1095_ds_5600
    _odkurzacz_z_filtrem_wodnym_dla_alergikow.php

  • 10. Data: 2010-05-21 08:11:46
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Do domu polecam ten:
    > http://www.karchersklep.pl/k203_p209_idp1095_ds_5600
    _odkurzacz_z_filtrem_wodnym_dla_alergikow.php

    Mam od 12 czy 13 lat Karchera 3001 (albo 2001) i postanowiłem nie kupować
    więcej odkurzaczy tej firmy. Odpadło kółko. Siła ssania nie zachwyca. Wąż za
    400 zł pękł już po paru latach. Taki sobie produkt, jak za 1000 zł.

    Najbardziej podoba mi się Dyson, ale ten przemysłowy też wygląda na solidny
    i przy tym jest bardzo tani.