  • 1. Data: 2009-10-17 09:05:16
    Temat: odkurzacze samosprzatajace
    Od: "Julia" <r...@o...pl>

    witam.Słyszałam że sa takie odkurzacze które same odkurzają tylko wystarczy
    włączyc i sam to zrobi za człowieka. Czy to jest prawda jesli tak to czy
    warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
    jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy
    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-17 09:45:13
    Temat: Re: odkurzacze samosprzatajace
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Julia" <r...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
    > jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

    Lenistwo - brzydka rzecz. Jeździ to to po podłodze, obija się o meble i
    ściany - te mądrzejsze same wracają do zagrody po naładowanie akumulatorów i
    jak dostatecznie mądry, to jeszcze pozbywa się zbiorów. Pewnie są miejsca
    omijane...

  • 3. Data: 2009-10-17 10:22:24
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Julia pisze:
> [...]
    > warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
    > jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

    Mamy Irobot Roomba, + jest, że można mu zadać sprzątanie, gdy nie ma
    czasu na tradycyjne odkurzanie, ładnie chodzi i omija, co trzeba.
    Kolejny + to to, że jest płaski i penetruje np. pod rozległym łóżkiem,
    gdzie nie ma szans wjechać z rurą odkurzacza.
    Minus: akumulator do wymiany po ok. 2 latach.
    --
    Bbjk.

  • 4. Data: 2009-10-17 16:52:04
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > tak to czy warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli
    > taki ktoś używa to jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_frm/
    thread/cba2328fa52d90e1/556b454b9a9d906b?hl=pl&q=roo
    mba+group:PL.REC.DOM+author:strach
    albo
    http://tiny.pl/hq8q2

  • 5. Data: 2009-10-17 21:06:25
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-10-17 11:05, użytkownik Julia napisał::
> [...]
    > warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
    > jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

    Tylko nie kupuj w oficjalnym polskim kanale dystrybucyjnym - maja chore
    ceny.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq