  • 1. Data: 2013-10-26 11:14:47
    Temat: odplyw w garazu - jaki rodzaj?
    Od: radarro <e...@g...com>

    Heja,
    Czy ktos moze sie wypowiedziec jaki najlepiej zrobic odplyw / odwodnienie w nowym
    garazu? Chodzi o zwykle odprowadzanie blota i sniegu zima, rozlanej wody, etc.

    Na razie mam takie opcje
    - zwykla mala kratka - pytanie ile ich zrobic? Jedna? Dwie? Rozmieszczac centralnie
    czy blizej kol auta?
    - liniowy - dawac dwa liniowe kanaly stricte pod kola auta? Czy jeden odplyw
    centralnie? A moze w poziomie jakos?
    - dac poziomo pod osie auta krate ocynkowana i obnizyc w tym miejscu posadzke o kilka
    cm?

    Jakies inne pomysly? jakies plusy i minusy podanych rozwiazan?
    Mozliwosci na razie mam, bo jestem przed wylewka.

    Dzieki, Radek

  • 2. Data: 2013-10-26 12:03:19
    Temat: Re: odplyw w garazu - jaki rodzaj?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Jeden centralnie, takie punktowe to tylko jak ekipa kaflarzy wykfalifikowana bo
    wiesz jak to jest z utrafieniem ze spadkiem, czesc kafli trzeba po skosach
    ciac, e tam. Nie raz widzialem tak zrobione ze woda splywala w okolice kratki
    ale nie do niej ;)
    Tu 2 spadki i trudniej cos spitolic. I wyglada to dobrze. Albo spadek w
    kierunku bramy garazowej i zaraz za koncem gumowej przylgi bramy dluga kratka
    podlozna i masz tylko jeden spadek. Moze tak lepiej. Z tym ze spadek jakis taki
    wiekszy by trzeba dac by ta woda chciala po tych chropowatych kaflach splywac
    dzielnie przez caly garaz ;)

    Przy okazji takich kafli typu zwykly gresnie domyjesz nigdy bo syf wlazi w glab
    tego kafla, przerabialem to. Cos nie wiem szkliwionego trzeba.

  • 3. Data: 2013-10-26 14:43:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Oct 2013 02:14:47 -0700 osobnik zwany radarro
    napisał:

> [...]
    >
    > Jakies inne pomysly? jakies plusy i minusy podanych rozwiazan?
    > Mozliwosci na razie mam, bo jestem przed wylewka.

    ja mam liniowy wzdłuż bramy i spadek w jej stronę. Jak dzała to nie wiem
    bo jeszcze podłoga nie zrobiona :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-10-26 16:14:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 października 2013 14:43:18 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > ja mam liniowy wzdłuż bramy i spadek w jej stronę. Jak dzała to nie wiem
    > bo jeszcze podłoga nie zrobiona :)

    Ja tez tak mam ale mam tez WM w garazu - chyba mam za slaby spadek bo nim
    cokolwiek splynie to juz to wentylacja wysusza ;)
    Spadek mam rzeczywiscie delikatny - ze 3cm na 7m wiec taki symboliczny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.