  • 1. Data: 2010-07-08 20:43:42
    Temat: [oferta] szukam ekipy do ocieplenia wełną
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Witam!

    Szukam ekipy do doceplenia domku wełną mineralną. Lokalizacja okolice
    Gliwic, termin sierpień. Jeśli ktoś ma jakąś sprawdzoną ekipę to bardzo
    proszę o info na maila "winetoo" na serwerze "poczta.fm".
    Z góry bardzo dziękuję. Umówiona ekipa zrezygnowała, a wszystkie ekipy jakie
    znalazłem robią tylko w styropianie, a ten dom to kanadyjczyk więc musi być
    wełna.

    PS. Miesiąc temu pytałem o klucz do ręcznego gięcia zbrojenia. Dopiero dziś
    znowu jestem on-line. Odpowiedziałem w tamtym wątku, ale na wypadek jakby
    ktoś go skasował niedoczekawszy odpowiedzi a był jej ciekaw to odpowiem też
    tu:

    Kupiłem i sprawdziłem. Działa tak sobie :-) To znaczy działa, ale znacznie
    szybciej i łatwiej (mniejszym wysiłkiem) jest giąć przy użyciu dwóch rurek
    co proponował Bartek.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 2. Data: 2010-07-08 23:17:32
    Temat: Re: [oferta] szukam ekipy do ocieplenia wełną
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote in message
> [...]
    > Gliwic, termin sierpień. Jeśli ktoś ma jakąś sprawdzoną ekipę to bardzo
    > proszę o info na maila "winetoo" na serwerze "poczta.fm".

    Czy już się zastanowiłeś nad ewentualnymi punktami gdzie mogą ci zepsuć
    robotę?
    Zacznij od analizy tego jak mają wykonać, a nie od szukania ekipy :-)