  • 111. Data: 2016-09-28 15:44:01
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > W dniu środa, 28 września 2016 14:41:56 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > 8859-2, dopuszcza się w tej chwili i szeroko stosuje UTF8.
    >
    > Tyle że teraz chyba większość z google groups pisze

    nie wiem ale się wypowiem?

    Kiedyś większość pisała z popsutego Outlooka. I jakoś niewpłynęło to na
    zmianę standardów

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2016-09-28 16:08:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 15:41:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > O przepraszam. Trzeba byc masochista zeby pisac z googla.
    Kwestia przyzwyczajenia.
    A jak piszesz z różnych komputerów/urządzeń to chyba najwygodniejsza opcja.
    Nic nie instalujesz, logujesz się do google i na każdym urządzeniu masz wszystko
    zsynchronizowane.
    Też za usługami google ogólnie nie przepadam ale odkąd jakiś tam serwer zamknięto i
    mój program przestał obsługiwać grupy dyskusyjne przesiadłem się na google. Teraz nie
    wyobraża sobie powrotu do obsługi grup za pośrednictwem jakiegoś programu-
    instalowanie, konfigurowanie itp. Tu akurat wg mnie google jest najwygodniejsze.
    No i wygodne czytanie bo cytaty nawet nie poprzycinane sa estetycznie ukryte.
    Kilkanaście dni temu "miły" gość o nicku użytkownik nawet wrzucał screen na którym
    było widać jak estetycznie i wygodne do czytania są posty w gogle groups;)
    > Jadac rowerem moze i tak, ale katowac sie za kazdym razem?
    Od ładnych kilku lat już.
    Na Lawe to kiedyś działało jak płachta na byka i to też zaleta była;)

  • 113. Data: 2016-09-28 16:11:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 15:44:14 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie wiem ale się wypowiem?
    Masz dokładne dane? Dawaj

    > Kiedyś większość pisała z popsutego Outlooka. I jakoś nie wpłynęło to na
    > zmianę standardów
    Jak nie wpłynęło jak na dzisiaj widać że mało kto sztywno standardów przestrzega.

    Jakby na dzisiaj na grupach zostawić tylko tych co zgodnie z netykieta piszą to by
    się pewnie w dwóch Multiplach wygodnie zmieścili;)

  • 114. Data: 2016-09-28 16:14:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co w tym mosochistycznego? Klikam strzalke pokazuje sie okienko, pisze w okienku i
    klikam " wyslij'. Potrafisz prosciej? Niby moglbym nie pisac tylko mowic ale zamianie
    mowienia na tekst troche jeszcze brakuje.

  • 115. Data: 2016-09-28 16:54:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Masz dokładne dane? Dawaj

    ja mam uzasadniać twoją tezę?
    Masz dane to dawaj.

    > Jak nie wpłynęło jak na dzisiaj widać że mało kto sztywno standardów przestrzega.

    poproszę statystyki

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2016-09-28 16:58:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maniek4 napisał:

    > O przepraszam. Trzeba byc masochista zeby pisac z googla. Jadac rowerem
    > moze i tak, ale katowac sie za kazdym razem?

    Mam w czytniku filtr reagujący na pole "User-Agent". "G2/1.0" odsiewam,
    bo trudno przebrnąć przez taką kaszanę. Zresztą jak się już przebrnie, to
    się przeważne okazuje, że nie warto było. Trzy osoby (z całego Usenetu)
    piszące w ten sposób mam odplonkowane -- mają coś do powiedzenia, a przy
    tym potrafią jakos tak tym guglem pisać, że nie kaszanią. Te dwie rzeczy
    najwidoczniej muszą iść w parze. Nie wnikam czemu tak się męczą, ich sprawa.

    Przez to wiem llu czego używa. Przeważnie na grupach, na których coś się
    dzieje, jest jeden taki. Dwóch, to rzadkość. Często ani jednego. Tu jest
    wyjątkowo dużo, ale do większości daleko. Trzy albo cztery osoby, z tych
    co wiedzę, że piszą regularnie.

    Kiedyś było więcej (na wszystkich grupach), ale wymiotło.

    --
    Jarek

  • 117. Data: 2016-09-28 17:04:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2016 16:58:17 +0200, Jarosław Sokołowski

    > mają coś do powiedzenia, a przy
    > tym potrafią jakos tak tym guglem pisać, że nie kaszanią.

    Szczególnie, że "po kliknięciu w strzałkę" na grupach gógla da się nawet
    cytaty ogarnąć zgodnie z netykietą. Chyba, że jest się wyjątkowo tępym,
    złośliwym, albo zwyczajnie leniwym ch*em (niepotrzebne skreślić).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 118. Data: 2016-09-28 17:47:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 16:54:44 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > ja mam uzasadniać twoją tezę?
    Nie zgadzasz się z nią to uzasadnij że jest błędna.
    > Masz dane to dawaj.
    Jakis czas temu podawałeś podobne statystyki jeśli mnie pamięć nie myli, więc wiesz
    skąd je wyciągnąć.

    > poproszę statystyki
    Akurat to widać gołym okiem czytając posty.
    W skrocie:to ci co zgodnie z netykietą swoje czytniki ustawione mają i się innych
    czepiają bo im często kodowanie nie pasuje i takie tam inne.

    Lawa się czepiał notorycznie, Ty od czasu do czasu jakcyś pojedyńczy użytkownicy
    czasami. Tak więc dinozaurow usenetu pojedyncze egzemplarze zostały;)

  • 119. Data: 2016-09-28 17:47:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    >
    > O przepraszam. Trzeba byc masochista zeby pisac z googla. Jadac rowerem
    > moze i tak, ale katowac sie za kazdym razem?

    ja sie przesiadlem na gugla i mowie ze to nieźle daje rade, tyle ze trzeba sie
    przyzwyczaic - a z plusów to ze na kazdym kompie mam to samo :)

    b.

  • 120. Data: 2016-09-28 17:50:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 16:58:54 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Kiedyś było więcej (na wszystkich grupach), ale wymiotło.

    Zaryzykuję stwierdzenie że to dzięki google usenet całkiem nie umarł
    Aczkolwiek pl.soc.polityka i pl.pregierz np czytać się nie da.