  • 21. Data: 2011-04-26 14:42:42
    Temat: Re: ogrodzenie betownowe
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > --
    > skorka

    Taras mam ani mniejszy ani wiekszy od nich w podobnym rozmiarze.
    Grodza sie bo tak chca. Tez sie nie czepiam tylko konstatuje jesli
    chcialas postawic plot z zelbetu to moim zdaniem takie cos stawia sie
    przeciw komus. Tylko wtedy traci sie cos ze swojego komfortu bo taki
    plot podobnie wyglada z obu stron. Dlatego uwazam ze warto przemyslec
    relacje niz siebie skazywac. Z sasiadami ciezka sprawa, ja nie mam
    recepty na poprawne relacje.

    KADAR

  • 22. Data: 2011-05-03 12:49:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:

> [...]
    > plot podobnie wyglada z obu stron. Dlatego uwazam ze warto przemyslec
    > relacje niz siebie skazywac. Z sasiadami ciezka sprawa, ja nie mam

    w sumei stawia sie aby sie odizolowac nie wydajac majatku na mur murowany z
    cegiel czy kamienia.

  • 23. Data: 2011-05-03 16:44:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 14:49:21 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > w sumei stawia sie aby sie odizolowac nie wydajac majatku na mur murowany z
    > cegiel czy kamienia.

    Od swojej strony można dać ocynkowaną siatkę, najtańszą, z Castoramy, taką
    roboczą, i "puścić" po niej trwałe pnącza.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 24. Data: 2011-05-04 04:26:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Od swojej strony można dać ocynkowaną siatkę, najtańszą, z Castoramy,
    > taką roboczą, i "puścić" po niej trwałe pnącza.

    ale pnącza nie izolują...

  • 25. Data: 2011-05-04 09:41:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    I tu jest pies pogrzebany. jesli popatrzysz na domy w roznych
    czesciach europy (i nie tylko) to znajdziesz dostatecznie duzo
    przykladow gdzie ludzie stawiaja ogrodzenia symboliczne i nie po to
    zeby sie odgradazac ale tylko i wylacznie dla zaznaczenia terenu -
    niczego wiecej. Niziutki zywoplot to bardzo czesto pretekst do rozmowy
    przy wspolnym obcinaniu takiego zywoplotu. U nas rzeczywiscie jest
    tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

    KADAR

  • 26. Data: 2011-05-04 10:28:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

> [...]
    > przy wspolnym obcinaniu takiego zywoplotu. U nas rzeczywiscie jest
    > tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

    Ogrodzenia pelnia rózne role.

  • 27. Data: 2011-05-04 15:25:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 02:41:00 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

    > U nas rzeczywiscie jest
    > tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

    Mamy tradycje historyczne - nie bez powodu częstokoły budowaliśmy :->

  • 28. Data: 2011-05-04 20:13:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:

> [...]
    > przy wspolnym obcinaniu takiego zywoplotu. U nas rzeczywiscie jest
    > tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

    nie zawsze mamy sie ochote fraternizowac z sasiadem...

    ludzie buduja domy na malutkich dzialkach a chca miec troche prywatnosci
    wtedy mur jest nalepszym rozwiazaniem. Zauwazmy ze w wielu krajach domy
    czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do czesiowo
    do muru.

  • 29. Data: 2011-05-04 20:19:28
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Zauwazmy ze w wielu krajach domy
    > czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do
    > czesiowo do muru.
    Nie zauwazylem. Chyba, ze w Pakistanie.

  • 30. Data: 2011-05-04 20:49:59
    Od: skorka <p...@t...pl>

    On 4 Maj, 22:13, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do czesiowo

    Otoz i to! Na przyklad we Wloszech widzialam nie rzadko bo jest tak
    jak mowisz
    ziemia droga, dzialka do dzialki zlepiona i domy po trzy, cztery
    kondygnacje
    i zwyczajowy dach do zagospodarowania lub ew mur i wcale nie niski.
    Rowniez
    w jakis brytyjskich filmikach typu reality o zagospodarowaniu
    przestrzennym
    widzialam wcale nie mniejsze.

    Ja rozumiem ze moje autsaidrstwo jest na w/ż ale taka jestem, a
    pozatym
    nie mam sie czym chwalic za nadto w obejsciu wiec i plot nie musi byc
    transparentny
    jak u co poniektorych bufonow.

    --
    skorka