  • 31. Data: 2011-05-08 13:05:42
    Temat: Re: ogrodzenie betownowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mirek wrote:
    > Zauwazmy ze w wielu krajach domy
    > Nie zauwazylem. Chyba, ze w Pakistanie.

    dokladnie, w krajach wschodu, w krajach poludniowych.

  • 32. Data: 2011-05-08 13:07:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    skorka wrote:

> [...]
    > jak mowisz
    > ziemia droga, dzialka do dzialki zlepiona i domy po trzy, cztery
    > kondygnacje
    > i zwyczajowy dach do zagospodarowania lub ew mur i wcale nie niski.
    > Rowniez
    > w jakis brytyjskich filmikach typu reality o zagospodarowaniu
    > przestrzennym
    > widzialam wcale nie mniejsze.
    >
    > Ja rozumiem ze moje autsaidrstwo jest na w/ż ale taka jestem, a
    > pozatym
    > nie mam sie czym chwalic za nadto w obejsciu wiec i plot nie musi byc

    Dodajmy jeszcze w USA z przodu domu jest zwykle otwarty trawniczek bez płotu
    albo z małym żywopłocikiem a z tyłu jest ogódek odgrodzony parkanem z desek
    na ciasno.

  • 33. Data: 2011-05-08 19:12:19
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> napisał(a):

    >Nie zauwazylem. Chyba, ze w Pakistanie.

    Musisz byc bardziej spostrzegawczy.

  • 34. Data: 2011-05-08 21:37:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Sa i rezydencje szczelniej chronione niz wiezienia ale to juz zalezy
    co rozpatrujemy i w jakich kategoriach.

    KADAR

  • 35. Data: 2011-05-09 10:33:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 May 2011 15:07:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Dodajmy jeszcze w USA z przodu domu jest zwykle otwarty trawniczek bez płotu
    > albo z małym żywopłocikiem a z tyłu jest ogódek odgrodzony parkanem z desek
    > na ciasno.

    ..i zwykle własciciel (on ile w ogóle nim jest, bo z reguły się wynajmuje
    dom) ma pozwolenie na posiadanie broni :->
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei