  • 1. Data: 2009-03-10 18:43:17
    Temat: ogrodzenie dzialki
    Od: "arecki" <a...@w...pl>

    Czy ktos moze mi tak lopatologicznie wytlumaczyc jak zabrac sie do zrobienia
    ogrodzenia z siatki i slupkow na lekko pochylej dzialce?od czego zaczac?nie
    mam o tym zbyt wielkiego pojecia, a w koncu musi byc ten pierwszy raz :)

    aarec

  • 2. Data: 2009-03-10 18:50:18
    Temat: Re: ogrodzenie dzialki
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "arecki" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > zrobienia ogrodzenia z siatki i slupkow na lekko pochylej dzialce?od czego
    > zaczac?nie mam o tym zbyt wielkiego pojecia, a w koncu musi byc ten

    Kopiesz dołki, wlewasz beton z betoniarki, wstawiasz słupek, przytrzymujesz
    go czymś i stoi.
    Najlepszą rzeczą jest posiadanie najtańszego używanego niwelatora z Allegro
    albo wypożyczonego
    http://www.allegro.pl/item572088922_wynajem_wypozycz
    enie_niwelator_sokkia_st_lata_fv.html

    Przeciągnij sznurek od kamienia do kamienia, wbij paliki co 2.5m czy co tyle
    ile chcesz miec przęsło i zrób pomiar wysokości w stosunku do najwyższego
    punktu i sobie to narysuj czy ci sie podoba i tyle.
    Najpierw sie teoretycznie przygotuj jak i gdzie chcesz te płoty, a później
    niwelator na 1 dzień i jazda.

  • 3. Data: 2009-03-10 20:51:25
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Kopiesz dołki, wlewasz beton z betoniarki, wstawiasz słupek,
    > przytrzymujesz go czymś i stoi.

    Jestes pewien, ze kopac?

    Pod "przelotowe" wystarczy wywiercic. Dwa lata temu swider 15 x 120 cm
    kosztowal w Castoramie 60 PLN - dziury robily sie same, a ile mniej betonu
    poszlo.

    A i przy naroznych sie mocno przyoszczedzilo, bo kopalo sie na 50-60 cm i w
    tej dziurze swidrem dwie dziury metr w dol.

    sz.

  • 4. Data: 2009-03-10 21:08:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "arecki" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobienia ogrodzenia z siatki i slupkow na lekko pochylej dzialce?od czego
    > zaczac?nie mam o tym zbyt wielkiego pojecia, a w koncu musi byc ten

    1. Sprawdz. Twoja koncepcja plotu moze sie nie zgadzac z lokalnym prawem i
    wyobrazeniami gminnych urzednikow.
    2. Uzgodnij. Z wlascicielem drogi, do ktorej przylega dzialka (tutaj
    potrzebne zgloszenie) oraz z sasiadami.
    3. Zamow material. Jak robilem swoje 200 mb plotu, to najtaniej bylo tam,
    gdzie trzeba bylo poczekac 3 tygodnie (i luzik - po zgloszeniu czesci
    przylegajacej do drogi i tak czekasz miesiac).
    4. Zaplanuj prace. Beton, ktorym zalejesz slupki musi zwiazac.

    sz.