  • 21. Data: 2010-03-12 06:44:44
    Temat: Re: ogrodzenie z siatki - co i jak?
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 11 Mar, 11:55, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > a jeszcze jeden temat:
    > jak wpleść drut naciągowy w siatkę?...
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    drut sie nie wplata w siatke,

    Na gornym sie wiesza
    dolny mocuje sie rozplatajac jedno oczko
    srodkowy jak ktos ma to mocowanie drutem

  • 22. Data: 2010-03-12 19:19:02
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-03-12 07:44, Kudlaty pisze:

    > drut sie nie wplata w siatke,
    dlaczego ???

    > Na gornym sie wiesza
    OK

    > dolny mocuje sie rozplatajac jedno oczko
    a potem zaplatając ponownie ????
    to drut będzie wpleciony ....

    > srodkowy jak ktos ma to mocowanie drutem
    coś a-la "krawatki" ???
    dlaczego lepiej nic "przepleciony" ?????

    Pytam bo właśnie w tym sezonie muszę postawić prawie 200 mb płotu z
    siatki i cały czas kombinuję jak szybko/dobrze to zrobić.....????

    Pozdrawiam
    Mayky

  • 23. Data: 2010-03-12 20:54:56
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > dlaczego ???

    Tez jestem ciekaw :)
    Bo widzialem ze zawsze sie wplatalo.

    > OK

    > a potem zaplatając ponownie ????
    > to drut będzie wpleciony ....

    No i 3 dni z zyciorysu wyjete. Jak ktos lubi :)

    > coś a-la "krawatki" ???
    > dlaczego lepiej nic "przepleciony" ?????

    Bo jak sie pospina taki drut trytytkami albo kawalkami drutu to albo bedzie
    drozej albo bedzie sobie na czym gacie popruć :)

    > Pytam bo właśnie w tym sezonie muszę postawić prawie 200 mb płotu z
    > siatki i cały czas kombinuję jak szybko/dobrze to zrobić.....????

    Kombinuj dalej, poczekamy moze Kudlaty jakos wyjasni :)

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 24. Data: 2010-03-12 21:36:40
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Tez jestem ciekaw :)
    > Bo widzialem ze zawsze sie wplatalo.

    jak będę kupował siatkę, to podpytam gościa, bo oprócz tego, że
    sprzedaje, to też zajmuje się budowa ogrodzeń, może ma jakiś
    patent..., bo tak na pierwszy rzut oka wydaje mi się to dość
    karkołomne zadanie, drut jest na chyba zbyt sztywny, żeby np przewlec
    kilka oczek i wciągać, znów kilka oczek i wciągać, i tak do końca, ale
    chyba jest też zbyt giętki, żeby po prostu wpychać te powiedzmy 10 m z
    jednego końca, ale to tylko teoria i może w praktyce wychodzi to o
    wiele łatwiej...
    jedno jest pewne, drut będzie wpleciony :-)
    aha i znalazłem jeszcze w okolicy producenta gotowych elementów
    podmurówki:
    http://www.ogrodzenia.elsystem.pl/index.php?id=15
    wygląda solidnie, do siatki myślę, że wystarczy, i cenowo wygląda
    przyzwoicie, ten klocek pod słupek 18,30 PLN, a podmurówka 13,42 PLN,
    czyli całościowo za mb wychodzi jakies 23,50
    chociaż na allegro znalazłem coś jeszcze tańszego:
    http://www.allegro.pl/item940841915_podmurowka_siatk
    a_ogrodzenie_ogrodzenia_betonowe.html
    (ale niekoniecznie w sraczkowatym malowaniu jak na pierwszym
    zdjęciu ;-)
    wychodzi jakieś 12,70 za mb :-)
    chociaż przydało by się, żeby płyta była jeszcze z 10 cm wyższa, żeby
    głębiej osadzić ją w ziemi...

    pozdrawiam
    s_13

  • 25. Data: 2010-03-13 11:13:22
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba jest też zbyt giętki, żeby po prostu wpychać te powiedzmy 10 m z
    > jednego końca, ale to tylko teoria i może w praktyce wychodzi to o
    Dam ci hint:
    Spojrzyj na siatke w jej plaszczyznie. Ona nie jest plaska. Drut nie musi
    "wężować". Robota na 4 rece ale prosta. Warto albo drut zagiac zeby mial okragly
    poczatek albo przeplecs dodatkowo sznurek...

    --
    Lukasz Sczygiel