  • 101. Data: 2011-11-17 13:51:26
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Ludzie w całej swojej masie są głupi.

    Jedynie JKM i kolejna jego kanapowa partia to śwatełko w tunelu głupoty;))
    >Wie to każdy kto zna podstawy statystyki.
    >Jaka jest wiedza statystycznego polaka nt. gospodarki?
    A po co statystycznemu Polakowi wiedza na temat gospodarki?
    >Ludzie myślą np. że np. Adolf Hitler to skrajna prawica!
    Lubisz odwoływać się do czasów historycznych. Nie zauważasz albo nie chcesz
    zauważyć że żyjemy teraz i tu i realia są trochę inne

  • 102. Data: 2011-11-17 14:11:48
    Od: quent <x...@x...com>

    Pajace, gówno prawda...

    Eee szkoda wytapiać czas na dyskusję z taakimi argumentami.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 103. Data: 2011-11-17 14:15:07
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 14:51, Kris pisze:

    > Jedynie JKM i kolejna jego kanapowa partia to śwatełko w tunelu głupoty;))

    Ojj aleś mi dopiekł.

    > A po co statystycznemu Polakowi wiedza na temat gospodarki?

    No właśnie! Po co?
    Przecież lepiej jak jest głupi i tak samo zagłosuje!

    > Lubisz odwoływać się do czasów historycznych. Nie zauważasz albo nie
    > chcesz zauważyć że żyjemy teraz i tu i realia są trochę inne

    Realia są niewesołe.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 104. Data: 2011-11-17 14:43:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:4ec516e1$...@n...home.net.pl... Ojj aleś mi dopiekł.

    Co miałem dopiekać? Przeciez NP to już któraś z kolei partia JKM. Nie
    potrafi kierowac partia, nie potrafi wygrać wyborów to tym bardziej krajem
    nie wolno mu pozwolić kierować. To tak jak wpuszczenie pijanej małpy za
    kierownicę autokaru pełnego pielgrzymów;) Jakas tam szansa że autokar
    dojedzie do Torunia jest ale bardzo nikła jak zapewne przyznasz;)

    >No właśnie! Po co?
    >Przecież lepiej jak jest głupi i tak samo zagłosuje!
    Murarz niech muruje domy, lekarz niech leczy ludzi, JKM niech pisze
    felietony i pozuje do filmików na wykopie. Każdy niech robi to co potrafi
    najlepiej.

    >Realia są niewesołe.

    A ja nie narzekam.
    Ale kazdy mierzy swoja miara to oczywiste.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 105. Data: 2011-11-17 15:01:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2011 14:46, Ghost pisze:

    > Powtorze: korwin prawda.

    > Tak sie sklada, ze to pajace de facto zajmujace sie wylacznie
    > lansowaniem samych siebie w mediach, a nie powazna dyskusja.

    No i uraziłeś uczucia religijne quenta ;)

  • 106. Data: 2011-11-17 17:31:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 16:01, Andrzej Lawa pisze:
    > No i uraziłeś uczucia religijne quenta ;)

    Macie jakiegoś zajoba na punkcie JKM.
    Ja powtarzam, że jest mi obojętne kto w Polsce pogoni socjalistów.
    Może to być nawet jakiś inny socjalista, który się opamięta i stwierdzi,
    że jest mu wstyd zadłużać następne pokolenia.

    Najpewniej będzie to jednak bankructwo.
    Na bankructwo nie ma silnego. Nawet Berlusconi, niby nie do obalenia,
    musiał ugiąć kark przed grożącą plajtą.

    www.elipsa.info

  • 107. Data: 2011-11-17 17:38:38
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 15:43, Kris pisze:
    > Co miałem dopiekać? Przeciez NP to już któraś z kolei partia JKM. Nie
    > potrafi kierowac partia, nie potrafi wygrać wyborów to tym bardziej
    > krajem nie wolno mu pozwolić kierować.

    Ależ Krisie! Wybory wygrywa się za pomocą mainstreamowych mediów!!
    Odpowiednia ilość papki medialnej, grożenie kapitalistą-wyzyskiwaczem,
    obietnice - jakie tylko chcesz i sukces murowany!
    Jak myślisz dlaczego np. Berlusconi przez lata był nie do ruszenia we
    Włoszech?

    > To tak jak wpuszczenie pijanej
    > małpy za kierownicę autokaru pełnego pielgrzymów;) Jakas tam szansa że
    > autokar dojedzie do Torunia jest ale bardzo nikła jak zapewne przyznasz;)

    Analogia na poziomie. Miałem o Tobie trochę inne zdanie.

    > A ja nie narzekam.
    > Ale kazdy mierzy swoja miara to oczywiste.

    Jedni mierzą swoją tu i teraz, jak np. Ty... inni myślą na jakim
    świecie będą żyły nasze dzieci... i ich dzieci.
    Bdżety tworzy się z roku na rok z coraz większym deficytem. Takich
    rządzących należałoby pogonić widłami, ale nie! Ty chcesz pogodnić JKM,
    który to już w 90roku w sejmie zgosił postulat aby usawowo zakazać
    tworzenia budżetu z deficytem. Cała sala się śmiała - kretni.
    Dziś Angela Merkel chce aby unia kontrolowała budżety krajów
    członkowskich pod tym właśnie kątem! To jest chichot historii normalnie.

    www.elipsa.info

  • 108. Data: 2011-11-17 17:42:04
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Co prawda to prawda: większość rodziny i znajomych jeśli głosowała na PO
    > to nie tyle na PO ile przeciw PiS.

    Z tego co gdzieś czytałem, obie partie mają po około 20% pozytywnego
    elektoratu a reszta to przeciwnicy drugiego obozu nie identyfikujący się z
    tym, na który głosują. I te 15-20% "negatywnego" elektoratu może łatwo
    gdzieś odpłynąć.

  • 109. Data: 2011-11-18 08:25:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2011 18:42, William Bonawentura pisze:

> [...]
    > elektoratu a reszta to przeciwnicy drugiego obozu nie identyfikujący się
    > z tym, na który głosują. I te 15-20% "negatywnego" elektoratu może

    Odpłynęło. Do Palikota.

    Ciekaw jestem ile jest prawdy w tym, że Palikot jest nieoficjalną filią
    PO mającą właśnie na celu przejęcie ludzi, którzy są przeciwni PiS, ale
    do PO też się zrazili ;)

  • 110. Data: 2011-11-18 12:12:20
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    Uff!
    Właśnie przeczytałem cały Twój wątek, w którym podjąłeś się kruszenia
    faszystowsko-socjalistycznego betonu.
    Efekt, na pierwszy rzut oka, mizerny. Na nic innego z pewnością nie
    liczyłeś ;-)

    Pozdrawiam.
    --
    niebieski