  • 111. Data: 2011-11-18 12:27:27
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-18 13:12, niebieski pisze:
    > Uff!
    > Właśnie przeczytałem cały Twój wątek, w którym podjąłeś się kruszenia
    > faszystowsko-socjalistycznego betonu.
    > Efekt, na pierwszy rzut oka, mizerny. Na nic innego z pewnością nie
    > liczyłeś ;-)

    Ano nie liczę... a jednak ciągle tu i tam staram się pisać, mówić...
    Wszyscy mamy czerwono w głowie.
    Jedni mniej inni bardziej. Są tacy, którzy chcą się uczyć mimo wieku i
    niejako dojrzewają do pewnych poglądów - inni są tak zaimpregnowani, że
    po prostu nie ma dla nich argumentów - nie ma!

    Zresztą próżne moje gadanie skoro inaczej rozumiemy definicje pojęć
    takich jak - wolność, prawica/lewica, faszyzm itd a przecież definicja
    jest jednam :-/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 112. Data: 2011-11-18 12:53:54
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 18.11.2011 13:27, quent pisze:

> [...]
    > niejako dojrzewają do pewnych poglądów - inni są tak zaimpregnowani, że
    > po prostu nie ma dla nich argumentów - nie ma!

    Tylko po co ta agresja? Jak brakuje im argumentów, to zamiast się
    zatrzymać - przemyśleć - wycofać, niszczą wątek absurdem, aż w końcu
    wyzwą cię od "faszystów", "wyzyskiwaczy", a gdy juz braknie broni - od
    "korwinistów".

    > Zresztą próżne moje gadanie skoro inaczej rozumiemy definicje pojęć
    > takich jak - wolność, prawica/lewica, faszyzm itd a przecież definicja
    > jest jednam :-/

    Bo "naprawę państwa należy zacząć od naprawy pojęć".
    Konfucjusz?

    Pozdrawiam.
    --
    niebieski

  • 113. Data: 2011-11-18 14:51:24
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-18 13:53, niebieski pisze:
    > Bo "naprawę państwa należy zacząć od naprawy pojęć".
    > Konfucjusz?

    Otóż to!
    My, z tego co widzę, nie mamy o czym ze sobą gadać ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 114. Data: 2011-11-18 15:04:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    > Konfucjusz?

    >Otóż to!
    >My, z tego co widzę, nie mamy o czym ze sobą gadać ;-)

    Partię załóżcie;)

  • 115. Data: 2011-11-18 15:09:48
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 18.11.2011 15:51, quent pisze:

    > Otóż to!
    > My, z tego co widzę, nie mamy o czym ze sobą gadać ;-)

    No, nie mamy ;-)
    --
    niebieski

  • 116. Data: 2011-11-18 15:49:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-18 16:04, Kris wrote:
    > Partię załóżcie;)

    A co, zapisałbyś się? :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 117. Data: 2011-11-18 16:01:06
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 18.11.2011 16:04, Kris pisze:

    > Partię załóżcie;)

    PKB - Partia Kruszenia Betonu.
    Można by bezkarnie pisać na tej grupie, bez OT.
    :-)

    --
    niebieski

  • 118. Data: 2011-11-18 19:29:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pajace, gówno prawda...
    >
    > Eee szkoda wytapiać czas na dyskusję z taakimi argumentami.

    Czy "Pajace, gówno prawda..." to mial byc cytat z mojego posta?

  • 119. Data: 2011-11-18 19:31:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ojj aleś mi dopiekł.

    I to jest Twoj problem, ktos pisze o JKM a Ty to najwyrazniej odbierasz
    osobiscie.

  • 120. Data: 2011-11-18 19:37:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "niebieski" <n...@i...eu> napisał w wiadomości

    > No, nie mamy ;-)

    Zwykle tak bywa, gdy spotykaja sie dwie osoby wiedzace wszystko. Jesli tylko
    jedna to wiadomo, powinna oswiecac ta druga.

    W powyzszych zdaniach zawiera sie cala definicja korwinizmu jako zjawiska
    socjologiczno psychologicznego - "jestesmy w mniejszosci, madrzejszej
    mniejszosci i dlatego nas nie rozumieja, a jest to tez dowod na to, ze nasza
    unikalnosc ma wielka wartosc, wiemy wiecej, jestesmy debesciaki".

    Coz w braku realnych sukcesow mozna sie i tak mamic, nigdy nie dorastajac.