  • 121. Data: 2011-11-18 20:02:34
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-18 20:37, Ghost wrote:
    > W powyzszych zdaniach zawiera sie cala definicja korwinizmu jako
    > zjawiska socjologiczno psychologicznego - "jestesmy w mniejszosci,
    > madrzejszej mniejszosci i dlatego nas nie rozumieja, a jest to tez dowod
    > na to, ze nasza unikalnosc ma wielka wartosc, wiemy wiecej, jestesmy
    > debesciaki".
    >
    > Coz w braku realnych sukcesow mozna sie i tak mamic, nigdy nie dorastajac.

    Mylna interpretacja.
    Ja jestem gotowy do dyskusji ale akurat Ty kompletnie nic nie masz do
    powiedzenia jak do tej pory. Nawet nie o to chodzi, że uważam, że się
    mylisz bo najpierw musiałbyś cokolwiek konkretnego napisać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 122. Data: 2011-11-18 20:09:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-18 20:31, Ghost pisze:
    > I to jest Twoj problem, ktos pisze o JKM a Ty to najwyrazniej odbierasz
    > osobiscie.

    Ty najwyraźniej nie umiesz odczytać ironii.
    To raczej Kris napisał to w takim tonie jakby chciał mi dopiec a ja mu
    to właśnie wytknąłem.

    www.elipsa.info

  • 123. Data: 2011-11-18 20:10:53
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-18 20:37, Ghost pisze:
    > Zwykle tak bywa, gdy spotykaja sie dwie osoby wiedzace wszystko.

    Wszystko? ;-)
    Zwyczajnie się zgadzam z Niebieskim - to o czym mamy ze sobą rozmawiać??

    www.elipsa.info

  • 124. Data: 2011-11-20 15:49:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ty najwyraźniej nie umiesz odczytać ironii.

    ha ha ha

  • 125. Data: 2011-11-20 15:51:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Mylna interpretacja.
    > Ja jestem gotowy do dyskusji ale akurat Ty kompletnie nic nie masz do
    > powiedzenia

    No wlasnie - "ja jestem madry, Ty glupi". CBDO

  • 126. Data: 2011-11-20 15:51:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Wszystko? ;-)
    > Zwyczajnie się zgadzam z Niebieskim - to o czym mamy ze sobą rozmawiać??

    Tylko ludzie skrajnie nudni i niekreatywni nie porafia dyskutowac na wspolne
    tematy.

  • 127. Data: 2011-11-20 18:27:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-20 16:51, Ghost pisze:
    > ja jestem madry

    Twój problem

    www.elipsa.info

  • 128. Data: 2011-11-20 18:30:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-20 16:51, Ghost pisze:
    > Tylko ludzie skrajnie nudni i niekreatywni nie porafia dyskutowac na
    > wspolne tematy.

    Nie umiesz się nawet wciąć w offtopa.

    www.elipsa.info

  • 129. Data: 2011-11-20 18:34:15
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-20 16:49, Ghost pisze:

    > ha ha ha

    A więc umiesz, tyle że trzeba Ci ciut więcej czasu na to!
    OK - zapamiętam.

    www.elipsa.info

  • 130. Data: 2011-11-21 07:20:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.11.2011 21:10, quent pisze:

    > Wszystko? ;-)
    > Zwyczajnie się zgadzam z Niebieskim - to o czym mamy ze sobą rozmawiać??

    "Atakują klony - będą nas miliony..." ;->