  • 71. Data: 2011-11-10 21:30:43
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 22:25, quent pisze:

    > Prawo nie może działać wstecz! Tymludziom trzeba płacić, pracowali na to
    > całe życie.
    > Pieniądze na ten cel pochodzić powinny głównie z prywatyzacji.

    Kiedy właściwie prawie wszystko już sprywatyzowane albo nagle okazuje
    się mieć dawnego właściciela...

    > Może lepiej wyłącz to swoje "samodzielne myślenie".

    No i komu wyłażą totalitarne zapędy...

    > Piszę o rzeczach, które już gdzieś zdały egzamin.

    Tylko jak się pytam gdzie i kiedy zdały, to podajesz mi przykład USA
    sprzed 60 lat...

  • 72. Data: 2011-11-10 21:34:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-10 22:27, Andrzej Lawa wrote:
    > Dlaczego unikasz odpowiedzi?

    Ale o co chodzi?
    Funkcje państwa takie jak dziś są tylko teoretycznie w większości.

    > Ty nie chcesz naprawiać - ty chcesz wywalić i wstawić inny.

    No fakt. Kosmetyczne zmiany to na pewno być nie mogą.

    > Bluzgi? A kto mnie od czerwonych, lewaków, anarchistów wyzywał i
    > generalnie od czci i wiary odsądzał?

    Zaraz, zaraz... nie znam nikogo kto byłby dumny z bycia imbecylem a z
    bycia anarchistą, zielonym, lewakiem... i owszem. To nie są IMO
    wyzwiska. To określenia będące wynikiem wyznawanych wartości.

    Ja np. jestem w pewnym zakresie nacjonalistą/państwowcem, legalistą,
    prawicowcem, wolnościowcem, niewierzącym niestety.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 73. Data: 2011-11-10 21:47:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 22:34, quent pisze:

    > Ale o co chodzi?
    > Funkcje państwa takie jak dziś są tylko teoretycznie w większości.

    ODPOWIEDZ....

    KONKRETNIE...

    NA...

    PYTANIE!

    Albo przyznaj się, że nie potrafisz.

    > No fakt. Kosmetyczne zmiany to na pewno być nie mogą.

    Czyli kolejny rewolucjonista ;-/

    > Zaraz, zaraz... nie znam nikogo kto byłby dumny z bycia imbecylem a z
    > bycia anarchistą, zielonym, lewakiem... i owszem. To nie są IMO
    > wyzwiska. To określenia będące wynikiem wyznawanych wartości.

    Ja nie byłbym dumny z przypisania do jakiejkolwiek politycznej
    szufladki, a ty swoim prymitywnym niestety rozumkiem usiłujesz mnie na
    siłę gdzieś wcisnąć.

    Jeśli już musisz mieć jakąś etykietę, ostatecznie możesz użyć
    "realista-cynik".

  • 74. Data: 2011-11-10 22:01:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-10 22:30, Andrzej Lawa wrote:
    > Tylko jak się pytam gdzie i kiedy zdały, to podajesz mi przykład USA
    > sprzed 60 lat...

    Pytasz to podaję.

    Kolejny przykład to FRN po wojnie czyli ordoliberalizm w wykonaniu
    Ludwiga Erharda.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 75. Data: 2011-11-10 22:05:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-10 22:47, Andrzej Lawa wrote:
    > ODPOWIEDZ....

    No kurwości!
    Sądy, policja, administracja, wojsko.

> [...]
    > siłę gdzieś wcisnąć.
    >
    > Jeśli już musisz mieć jakąś etykietę, ostatecznie możesz użyć

    Naiwny nie może być realistą, chyba, że samozwańczym.

  • 76. Data: 2011-11-10 23:24:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 23:01, quent pisze:

    > Pytasz to podaję.

    Ja bym poprosił o przykłady nieco bardziej aktualne, z choćby troch
    podobnym poziomem technologii. I bez wpływu ekstra zysków kosztujących
    życie dziesiątek milionów ludzi.

    > Kolejny przykład to FRN po wojnie czyli ordoliberalizm w wykonaniu
    > Ludwiga Erharda.

    A jak pięknie gospodarkę Niemiec rozkręcił nazizm!

    Dlaczego z tego nie wyciągniesz analogicznego wniosku i nie zaczniesz
    agitować za nazizmem (czyli narodowym socjalizmem)? ;->

    Argument "kapitalizm jest dobry bo się sprawdził 100 lat temu w innym
    kraju przy zupełnie innych warunkach" jest... naiwny, delikatnie mówiąc.

  • 77. Data: 2011-11-10 23:42:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 23:05, quent pisze:

    > No kurwości!
    > Sądy, policja, administracja, wojsko.

    Które mający dużo kapitału mogą korumpować - i wracamy do punktu wyjścia.

    I do czego ta administracja, skoro rynek ma być totalnie wolny? Drogi
    powstaną tam, gdzie się to opłaci, podobnież oświetlenie i reszta
    infrastruktury.

    Kontrola jakości też się "sama" ureguluje wolnym rynkiem... ;)

    > Naiwny nie może być realistą, chyba, że samozwańczym.

    Nie ja jestem naiwny, tylko ty niestety dość ograniczony. Zachowujesz
    się jak fundamentalistyczny sowiecki komunista, który oskarża każdego
    nie akceptującego w 100% jego światopoglądu o bycie faszystą.

    Poznałem i "komunę", i okres przejściowy, i kapitalizm, i obecny
    socjo-korporacjonizm, i mogę to skwitować cytatem z piosenki: "wszystko
    chuj"...

    O ile ludzie się radykalnie nie zmienią na lepsze, zawsze będą
    wyzyskujący, zawsze będą obiboki, zawsze będą naciągacze, pasożyty,
    zawsze będą wyzyskiwani, uciskani i zapracowujący się do upadłego.

    Kolory koszulek nic nie zmienią, a rewolucja, do której nawołujesz,
    spowoduje tylko brutalniejsze zamieszanie i wyższe szkody niż
    kontrolowana plajta. No bo co tak na prawdę się stanie w Grecji, jak
    "zbankrutuje"?

    Popatrz na listę krajów, które już bankrutowały (nierzadko wiele razy):

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sovereign_default

  • 78. Data: 2011-11-11 20:47:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-11 00:42, Andrzej Lawa wrote:
    > Poznałem i "komunę", i okres przejściowy, i kapitalizm, i obecny
    > socjo-korporacjonizm, i mogę to skwitować cytatem z piosenki: "wszystko
    > chuj"...

    Współczuję stanu umysłu - masz w ogóle jakiś światopogląd, czy raczej
    "wszystko chuj"?

    > O ile ludzie się radykalnie nie zmienią na lepsze,

    I Ty mi mówisz, że nie jesteś naiwny?

    > zawsze będą
    > wyzyskujący, zawsze będą obiboki, zawsze będą naciągacze, pasożyty,
    > zawsze będą wyzyskiwani, uciskani i zapracowujący się do upadłego.

    No i co w tym odkrywczego? To truizmy!

    > No bo co tak na prawdę się stanie w Grecji, jak
    > "zbankrutuje"?

    I to niby ja jestem ograniczony.
    Groźba wojny domowej w Grecji to dla Ciebie kolejny "chuj" jak widzę.
    Jesteś po prostu głupim szczylem i mój czas dla Ciebie właśnie się skończył.

  • 79. Data: 2011-11-11 20:56:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-11-11 00:24, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Dlaczego z tego nie wyciągniesz analogicznego wniosku i nie zaczniesz
    > agitować za nazizmem (czyli narodowym socjalizmem)? ;->

    Bo jest jeszcze coś takiego jak "Wolność".
    Ale dla Ciebie przecież "wszystko chuj".
    Głupi szczyl

  • 80. Data: 2011-11-11 23:27:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2011 21:47, quent pisze:

    > Współczuję stanu umysłu - masz w ogóle jakiś światopogląd, czy raczej
    > "wszystko chuj"?

    Mam. Swój. W przeciwieństwie do ciebie nie odczuwam potrzeby zapisania
    się do kościoła jakiegoś guru.

    > I Ty mi mówisz, że nie jesteś naiwny?

    A bez metafor?

    > No i co w tym odkrywczego? To truizmy!

    A ty twierdzisz, ze ten twój święty JKM ma patent na równość,
    sprawiedliwość i dobrobyt dla wszystkich.

    > I to niby ja jestem ograniczony.
    > Groźba wojny domowej w Grecji to dla Ciebie kolejny "chuj" jak widzę.

    ROTFL

    Wojna domowa...

    A twój patent w postaci wywalenia wszystkich "niepotrzebnych" i
    całkowite odcięcie wszelkiego socjali to przepis na festiwal radości
    tych odciętych?

    > Jesteś po prostu głupim szczylem i mój czas dla Ciebie właśnie się
    > skończył.

    Typowa reakcja tępego fundziaka - w chwili gdy grozi zaburzenie twojej
    świętej wiary, rzucasz "klątwę" i spierdalasz.